Opinie o szkoleniach i warsztatach dla administracji i pracowników samorządowych, oceny szkoleń, referencje uczestników zajęć z zakresu postępowania administracyjnego, ochrony danych osobowych i informacji niejawnych, zarządzania obiegiem dokumentów dokonane na podstawie anonimowych ankiet.
Szkolenia – Polbi, Warszawa. Oceny szkoleń

Co sądzą o naszych szkoleniach uczestnicy zajęć? Sprawdzamy to na podstawie anonimowych ankiet.
Raporty z oceny szkoleń – Polbi 2019

Pomoc społeczna (ustawa) – Warszawa, Kamil Miśtal (ISO: 2019-12-06)

Inspektorat Weterynarii. KPA i IKA – Warszawa, T. Kustra (ISO: 2019-05-15)

Informacje niejawne – Warszawa, Ryszard Andruszczak (ISO: 2019-03-19)
Raporty z oceny szkoleń – Polbi 2018

Inspektorat Weterynarii. KPA i IKA – Warszawa, T. Kustra (ISO: 2018-11-27)

RODO 2018 – Warszawa, Ryszard Andruszczak (ISO: 2018-06-05)

RODO 2018 – Warszawa, Ryszard Andruszczak (ISO: 2018-04-10)

RODO 2018 – Warszawa, Ryszard Andruszczak (ISO: 2018-04-09)
Ocena wykładowcy, prowadzącego szkolenie lub kurs
Oceniając kompetencje wykładowcy pytamy słuchaczy o:
- Czy zajęcia były prowadzone w sposób interesujący?
- Czy treści zajęć były przekazywane jasno i przystępnie?
- Czy prowadzący umiejętnie wiązał teorię z praktyką?
- Jaka jest ocena poziomu przygotowania merytorycznego trenera?
- Jak oceniono zastosowanych przez trenera ćwiczeń i środków pomocy dydaktycznej?
- Czy trener wykazywał właściwą postawę wobec słuchaczy (punktualność, rzetelność, kultura osobista)?
- Czy trener odnosił się do słuchaczy w sposób życzliwy i taktowny?
- Jak oceniana jest przydatności wiedzy przekazanej przez trenera?
- Jak można ocenić poziom udzielonych odpowiedzi na zgłaszane pytania?

Opinie i oceny uczestników szkoleń zbieramy na podstawie anonimowych ankiet.
Ocena kursu, warsztatu komputerowego lub szkolenia
Zbierając opinie o przeprowadzonych kursach, szkoleniach lub warsztatach komputerowych pytamy uczestników zajęć m.in. o:
- ocenę możliwość kontaktu przed rozpoczęciem kursu lub szkolenia, łatwość zapisu i ewentualne odpowiedzi na pytania dotyczące organizacji zajęć oraz pomoc w kwestiach organizacyjnych,
- ocenę sali dydaktycznej i jej wygodę (stoliki i krzesełka), klimatyzację/ogrzewanie,
- satysfakcję z zastosowanych środków i pomocy dydaktycznych (np. komputery, rzutniki),
- w jakim stopniu można uznać kurs lub szkolenie za interesujące (poziom zadowolenia),
- materiały dydaktyczne,
- przerwy kawowe, lunch (przerwa obiadowa),
- w jakim stopniu kurs lub szkolenie spełniło oczekiwania,
- ocenę lokalizacji miejsca szkolenia,
- przydatność szkolenia (tematyka, zakres szkolenia).
Skala ocen satysfakcji uczestników szkoleń
Wszystkie oceny dokonywane są w skali od 0 (niska) do 6 (bardzo wysoka).
Opinie o kursie, oceny szkoleń, referencje
Raporty z oceny szkoleń, kursów i warsztatów komputerowych organizowanych przez Polbi – Zobacz wszystkie raporty …