logo

09:00 - 17:00

od poniedziałku do piątku

Al. Jerozolimskie 65/79

00-697 Warszawa

22 629 13 88

biuro@polbi.pl

logo

22 629 13 88

biuro@polbi.pl

Al. Jerozolimskie 65/79

00-697 Warszawa

09:00 - 17:00

od poniedziałku do piątku

Ankiety oceny satysfakcji

Ankiety oceny satysfakcji uczestników szkoleń organizowanych przez firmę Polbi z siedzibą w Warszawie. Wyraź swoją opinię o naszych szkoleniach, kursach i warsztatach komputerowych.

 

Ankiety oceny satysfakcji


W Polbi stale dbamy o Państwa zadowolenie z uczestnictwa w szkoleniach, kursach i warsztatach. Dążąc do ciągłego podnoszenia jakości naszych usług edukacyjnych liczymy na uwagi i sugestie dotyczące oferowanych produktów jak i obsługi związanej z prowadzeniem szkoleń. Udostępniamy anonimowe ankiety, które mogą pomóc wyrazić Państwa opinię.

 

Ankiety oceny satysfakcji uczestników szkoleń - Polbi, Warszawa.

Udostępniamy anonimowe ankiety – Oceń nas!

 

Na zakończenie każdego szkolenia uczestnicy zajęć mogą dokonać oceny organizacji przebiegi zajęć, ich przydatności, kompetencji i wiedzy wykładowcy korzystając z udostępnionych anonimowych ankiet poszkoleniowych. Zachęcamy również Państwa, którzy uczestniczyli w naszych szkoleniach, a nie mieli dotychczas sposobności ich oceny do wyrażenia swojej opinii o szkoleniu na Facebook-u. Polub nas, udostępnij ocenę zajęć i wykładowcy lub zamieść recenzję o naszych usługach.

 

Szkolenia otwarte – Dokumenty do pobrania


Ankiety oceny satysfakcji uczestników szkoleń otwartych. Polbi – Warszawa.Ankieta (szkolenie otwarte) – Ocena satysfakcji uczestnika  (PDF).

Ankiety oceny satysfakcji uczestników szkoleń otwartych. Polbi – Warszawa.Ankieta (szkolenie otwarte) – Ocena satysfakcji uczestnika (Word).

 

Szkolenia zamknięte (na zamówienie) – Dokumenty do pobrania


Ankiety oceny satysfakcji uczestników szkoleń zamkniętych. Polbi – Warszawa.Ankieta (szkolenie zamknięte) – Ocena satysfakcji uczestnika (PDF).

Ankiety oceny satysfakcji uczestników szkoleń zamkniętych. Polbi – Warszawa.Ankieta (szkolenie zamknięte) – Ocena satysfakcji uczestnika (Word).

 

Skala ocen satysfakcji uczestników szkoleń


Wszystkie oceny dokonywane są w skali od 0 (niska) do 6 (bardzo wysoka).

 

Certyfikat Jakości ISO 9001:2015


Zgodnie z Polityką Jakości wprowadzoną w Polbi staramy się oferować usługi dostosowane do zmieniających się potrzeb naszych Klientów. Ich jakość monitorujemy wykorzystując ankiety zgodne z Systemem Zarządzania Jakością wynikającą z posiadanego Certyfikatu Jakości spełniający wymagania normy ISO 9001:2015 wydanego przez QS Zürich AG (Nr 14556).

 

Raporty oceny szkoleń i kursów


Ankieta oceny satysfakcji uczestnika szkolenia - Zobacz wszystkie raporty.Zobacz jak oceniają nasze kursy, szkolenia i warsztaty komputerowe uczestnicy zajęć.

Udostępniamy „Raporty Oceny Szkoleń stanowiące analizę anonimowych ankiet przekazanych przez osoby biorące udział w szkoleniach i kursach prowadzonych przez firmę Polbi.

Raporty wraz z wypełnionymi ankietami z podziałem na poszczególne kategorie szkoleń są dostępne na naszej stronie internetowej.

 

 


Jakość usług szkoleniowych, kursów i warsztatów badamy za pomocą ankiet oceny satysfakcji.