logo

09:00 - 17:00

od poniedziałku do piątku

Al. Jerozolimskie 65/79

00-697 Warszawa

22 629 13 88

biuro@polbi.pl

logo

22 629 13 88

biuro@polbi.pl

Al. Jerozolimskie 65/79

00-697 Warszawa

09:00 - 17:00

od poniedziałku do piątku

Farmacja – opinie i oceny szkoleń

Raporty z oceny szkoleń dla firm z branży farmaceutycznej i hurtowni leków obejmujące swoim zakresem wymagania obrotu hurtowego, zasady nadzoru nad systemem jakości, techniki audytu wewnętrznego, analizy ryzyka procesów, zasady prowadzenia i dokumentowania niezbędnych operacji magazynowych, wymagania dla transportu produktów, kontrolę nad działaniami zlecanymi, kwalifikacje dostawców i odbiorców, wymagania dla pośredników w obrocie oraz Dobrej Praktyki Dystrybucji czy Dobrej Praktyki Wytwarzania. Ocena szkoleń dokonywana jest na podstawie udostępnionych ucestnikom zajęć anonimowych zajęć ankiet.

Raporty z oceny szkoleń – Polbi 2019


Opinie i oceny szkolenia: Akademia DPD część pierwsza. Warszawa – Anna Lignar. Raport ISO (2019-04-12).

Akademia DPD cz. 1, A. Lignar – Warszawa (ISO 2019-04-12)

Opinie i oceny szkolenia: Zarządzanie dokumentacją w dystrybucji hurtowej. Warszawa – Anna Lignar. Raport ISO (2019-03-25).

Dokumentacja w hurtowni farmaceutycznej, A. Lignar – Warszawa (ISO 2019-03-25)

Opinie i oceny szkolenia: Aktualne zmiany prawne w hurtowym obrocie lekami. Warszawa, prowadzący - Zbigniew Niewójt. Raport ISO (2019-03-05).

Obrót lekami (zmiany w prawie), Z. Niewójt – Warszawa (ISO 2019-03-05)

Ocena szkolenia: Nowe wymagania DPD – Zarządzanie ryzykiem w jakości. Raport z 2019-01-29. Warszawa – Anna Lignar.

Nowe wymagania DPD (zarządzanie ryzykiem) A. Lignar, Warszawa (ISO 2019-01-29)

Raporty z oceny szkoleń – Polbi 2018


Ocena szkolenia: Kierownik Hurtowni Farmaceutycznej (Osoba Odpowiedzialna) – rola, obowiązki i aktualności. Raport z 2018-12-14. Warszawa – Anna Lignar.

Kierownik hurtowni farmaceutycznej – A. Lignar, Warszawa (ISO 2018-12-14)

Ocena szkolenia: DPD/GDP w hurtowni farmaceutycznej dla początkujących. Raport z 2018-12-06. Warszawa – Anna Lignar.

DPD w hurtowni farmaceutycznej – A. Lignar, Warszawa (ISO 2018-12-06)

Ocena szkolenia: Aktualne zmiany prawne w hurtowym obrocie lekami. Raport z 2018-11-07. Warszawa – Zbigniew Niewójt.

Aktualne zmiany w hurtowym obrocie lekami – Z. Niewójt, Warszawa (ISO 2018-11-07)

Ocena szkolenia: Zarządzanie ryzykiem w jakości. Raport z 2018-10-30. Warszawa – Anna Lignar.

Zarządzanie ryzykiem w jakości – A. Lignar, Warszawa (ISO 2018-10-30)

Ocena szkolenia: Najnowsze zmiany prawne w hurtowym obrocie lekami. Raport z 2018-09-29. Warszawa – Zbigniew Niewójt.

Zmiany w hurtowym obrocie lekami – Z. Niewójt, Warszawa (ISO 2018-09-28)

Ocena szkolenia: Audyt wewnętrzny w hurtowni farmaceutycznej. Raport z 2018-06-15. Warszawa – Anna Lignar.

Audyt w hurtowni farmaceutycznej – A. Lignar, Warszawa (ISO 2018-06-15

 

 

 

Skala ocen satysfakcji uczestników szkoleń

Oceny szkoleń kursów i warsztatów dokonywane są w skali od 0 (niska) do 6 (bardzo wysoka).


Ocena wykładowcy, prowadzącego szkolenie lub kurs

Oceniając kompetencje wykładowcy pytamy słuchaczy o:

  • Czy zajęcia były prowadzone w sposób interesujący?
  • Czy treści zajęć były przekazywane jasno i przystępnie?
  • Czy prowadzący umiejętnie wiązał teorię z praktyką?
  • Jaka jest ocena poziomu przygotowania merytorycznego trenera?
  • Jak oceniono zastosowanych przez trenera ćwiczeń i środków pomocy dydaktycznej?
  • Czy trener wykazywał właściwą postawę wobec słuchaczy (punktualność, rzetelność, kultura osobista)?
  • Czy trener odnosił się do słuchaczy w sposób życzliwy i taktowny?
  • Jak oceniana jest przydatności wiedzy przekazanej przez trenera?
  • Jak można ocenić poziom udzielonych odpowiedzi na zgłaszane pytania?

Oceny szkoleń z zakresu – farmacja. Opinie uczestników zajęć, referencje - branża farmaceutyczna. Polbi – Warszawa.


Ocena kursu, warsztatu komputerowego lub szkolenia

Zbierając opinie o przeprowadzonych kursach, szkoleniach lub warsztatach komputerowych pytamy uczestników zajęć m.in. o:

  • ocenę możliwość kontaktu przed rozpoczęciem kursu lub szkolenia, łatwość zapisu i ewentualne odpowiedzi na pytania dotyczące organizacji zajęć oraz pomoc w kwestiach organizacyjnych,
  • ocenę sali dydaktycznej i jej wygodę (stoliki i krzesełka), klimatyzację/ogrzewanie,
  • satysfakcję z zastosowanych środków i pomocy dydaktycznych (np. komputery, rzutniki),
  • w jakim stopniu można uznać kurs lub szkolenie za interesujące (poziom zadowolenia),
  • materiały dydaktyczne,
  • przerwy kawowe, lunch (przerwa obiadowa),
  • w jakim stopniu kurs lub szkolenie spełniło oczekiwania,
  • ocenę lokalizacji miejsca szkolenia,
  • przydatność szkolenia (tematyka, zakres szkolenia).

Certyfikat ISO 9001:2015

Opinie i oceny szkoleń, ISO 2018. Polbi - Warszawa.Stała troska o zadowolenie uczestników szkoleń, kursów i warsztatów wynika z Polityki Jakości prowadzonej w  Polbi. Nasz System Zarządzania Jakością obejmuje przedmiot działalności: Organizacja i prowadzenie działalności edukacyjnej, kursów, szkoleń i doradztwa. Posiadamy Certyfikat Jakości spełniający wymagania normy ISO 9001:2015 wydany przez QS Zürich AG (Nr 14556).

Opinie o kursie, oceny szkoleń, referencje

Raporty z oceny szkoleń, kursów i warsztatów komputerowych organizowanych przez Polbi – Zobacz wszystkie raporty …