- Opis
- Program
- Lokalizacje
- Wykładowcy
- Płatności
- Informacje dodatkowe
Środki trwałe – Specjalista ds. majątku trwałego. Szkolenie on-line (3 dni). Internetowy kurs dla zainteresowanych tematyką ewidencji i zarządzania majątkiem trwałym. Poznaj zasady nabywania, wyceny, ewidencji, inwentaryzacji i amortyzacji środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych, długoterminowych należności, inwestycji i rozliczeń międzyokresowych kosztów. Środki trwałe i wartości niematerialne i prawne w praktyce. Warsztatowa forma szkolenia zdalnego. Webinarium prowadzi Andrzej Kępa.
🖥️ SZKOLENIE ON-LINE
Tytuł: Środki trwałe – Specjalista ds. majątku trwałego.
Prowadzący szkolenie: Andrzej Kępa.
🌐 Webinarium: Interaktywne szkolenie on-line na żywo.
🕘 3 dni, 24 godziny lekcyjne, zajęcia w godz. 9:00-16:00.
Cena: 890 zł netto / 890 zł brutto za osobę (VAT zw.).
*) Cena obowiązuje w okresie trwania promocji i po udzieleniu zgód marketingowych.

Zostań specjalistą do spraw środków trwałych – zapraszamy na szkolenie on-line! Duża dawka praktycznej wiedzy.
✅ Akademia specjalistów do spraw majątku trwałego
Kurs on-line – 3 dni, 24 godziny. Szkolenie porusza wszystkie kluczowe problemy spotykane w praktyce gospodarowania środkami trwałymi.
✅ Webinarium – szkolenie on-line na żywo
Szkolenie w formie zdalnej (e-learning) z relacją na żywo to zajęcia realizowane podobnie jak stacjonarne szkolenie otwarte. Podczas webinarium uczestnicy zajęć widzą prelegenta i prezentacje oraz mają dostęp do czatu, na którym mogą zadawać pytania.
✅ Środki trwałe kompleksowo od podstaw
Na szkoleniu on-line omawiamy każdy etap okresu pozostawania środka trwałego w jednostce, od momentu jego pozyskania aż do rozchodu oraz aktualne problemy dotyczące ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych.
✅ KSR 11 – „Środki trwałe”
Webinarium obejmuje nowe zasady gospodarowania majątkiem trwałym wprowadzone Krajowym Standardem Rachunkowości – „Środki Trwałe”.
✅ Przygotowanie do pracy – Środki trwałe w praktyce
Podczas szkolenia on-line (e-learning) poznasz definicje i zasady klasyfikacji środków trwałych, zasady wyceny majątku trwałego (wartość początkowa środka trwałego, wartość bilansowa środka trwałego), amortyzacja, remonty, ulepszenia, konserwacja, ewidencja środków trwałych w budowie (inwestycje), umorzenia, procedury inwentaryzacji składników majątku oraz sposoby rozliczania różnic poinwentaryzacyjnych.
✅ Warsztaty prowadzone m.in. metodą „Case study”
Praktyczny charakter szkolenia zdalnego pozwala na zdobycie umiejętności niezbędnych do wykonywania obowiązków związanych z ewidencją, rozliczaniem i zarządzaniem majątkiem trwałym.

Podczas 3 dni zajęć nabędziesz wiedzę i umiejętności niezbędne w pracy specjalisty ds. środków trwałych.
3 dni zajęć – 24 godziny praktycznych warsztatów
Szkolenie internetowe dotyczące środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych trwa 3 dni i obejmuje 24 godziny wykładowe.
Wykaz tematów na kursie on-line – Specjalista ds. środków trwałych
Na zakres tematyczny 3-dniowego kompleksowego szkolenia internetowego z zakresu majątku trwałego składają się następujące bloki zagadnień:
- Ewidencja majątku trwałego w jednostce z uwzględnieniem prawa bilansowego i prawa podatkowego (8 godzin).
- Amortyzacja środków trwałych (8 godzin).
- Inwentaryzacja majątku trwałego wraz z rozliczaniem różnic poinwentaryzacyjnych (4 godziny).
- Przykłady kompleksowej ewidencji środka trwałego od zakupu do likwidacji (4 godziny).
PROGRAM KURSU – ŚRODKI TRWAŁE
🖥️ Szkolenie on-line | Webinarium | Internetowe zajęcia zdalne na żywo
I. Ewidencja majątku trwałego
Ewidencja majątku trwałego w jednostce z uwzględnieniem prawa bilansowego i podatkowego
- Majątek trwały w rozumieniu ustawy o rachunkowości.
- Majątek trwały w rozumieniu ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych i fizycznych.
- Różnice i kryteria definiujące majątek trwały w ujęciu prawa bilansowego i podatkowego – ich interpretacja i odpowiednie zastosowanie.
- Ustalanie wartości początkowej środków trwałych – zakup, wytworzenie, nieodpłatne otrzymania.
- Ustalanie wartości początkowej środków trwałych przyjętych na drodze zakupu z importu (wartość celna, różnice kursowe, opłaty celne, itd.).
- Środki trwałe przyjęte w leasing, najem i dzierżawę – składniki majątku i koszty ich eksploatacji.
- Likwidacja środków trwałych.
- Sprzedaż i nieodpłatne przekazanie środków trwałych.
- Remonty, ulepszenia, konserwacja, naprawy w ewidencji środków trwałych.
- Części składowe, dodatkowe i peryferyjne w ewidencji środków trwałych.
- Inwestycje w obcy środek trwały.
- Niskocenne składniki majątku trwałego – zmiana progu wartości.
- Ewidencja środków trwałych – przykłady prawidłowego sporządzania dokumentacji.
- Wartości niematerialne i prawne.
II. Amortyzacja środków trwałych
-
Pojęcie amortyzacji i umorzenia.
-
Metody amortyzacji bilansowej – odwzorowujące okres ekonomicznej użyteczności (przykłady).
-
Metody amortyzacji podatkowej – liniowa, przyspieszona i wg. indywidualnych stawek (przykłady).
-
Możliwość zrównania amortyzacji bilansowej z amortyzacją podatkową dla mikro i małych przedsiębiorców (projekt).
-
Nietypowe zdarzenia (zawieszenia działalności, środki nieamortyzowane, przekwalifikowania, używanie sezonowo, itp.).
III. Inwentaryzacja i rozliczanie różnic poinwentaryzacyjnych
Inwentaryzacja majątku trwałego wraz z rozliczaniem różnic poinwentaryzacyjnych
-
Pojęcie, sposoby i terminy przeprowadzania inwentaryzacji w ramach składników majątku trwałego.
-
Oznaczenia ewidencyjne dla środków trwałych.
-
Metody prawidłowej inwentaryzacji (komisje inwentaryzacyjne, osoby odpowiedzialne, itp.).
-
Wykorzystanie komputerów i czytników kodów kreskowych w przeprowadzaniu inwentaryzacji.
-
Arkusze inwentaryzacyjne i dokumenty inwentaryzacyjne (protokoły, PK, oświadczenia, wydruki komputerowe, itp.).
- Rozliczanie niedoborów i nadwyżek poinwentaryzacyjnych z punktu widzenia podatkowego i księgowego.
IV. Przykład kompleksowej ewidencji środka trwałego od zakupu do likwidacji
Wymagana dodatkowa dokumentacja w odrębnej ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych.
Środki trwałe i WNiP – szkolenie on-line
Środki trwałe i wartości niematerialne i prawne przysparzają licznych problemów i budzą wątpliwości co do zasad ustalania wartości początkowej środka trwałego (cena nabycia, koszt wytworzenia), ewidencjonowania, amortyzacji, prawidłowego rozliczania kosztów ulepszenie czy remontu oraz umarzania środka trwałego. Podczas zajęć omówione zostaną najczęściej pojawiające się problemy (teoria i praktyka).
Adresaci szkolenia – Środki trwałe od podstaw
Szkolenie „Akademia specjalistów do spraw środków trwałych w firmie, przedsiębiorstwie, urzędzie, instytucji” prowadzone w formie webinarium przeznaczone jest dla osób, które:
✅ chcą pracować na stanowiskach związanych z ewidencją i zarządzaniem majątkiem trwałym (służby administracyjne i techniczno-inżynieryjne),
✅ pracują już na ww. stanowisku, a pragną poszerzyć i usystematyzować posiadaną wiedzę,
✅ pracują na stanowisku księgowego, samodzielnego lub głównego księgowego.
W każdą środę DODATKOWY RABAT 40 ZŁ.
Zapłać za KURS TYLKO 850 ZŁ!
Szkolenie objęte ofertą – TANIE GODZINY.
Dokonaj zgłoszenia w środę w godzinach 10-12.
Dla kogo? (grupa docelowa)
Zajęcia na szkoleniu on-line omawiające wszystkie kluczowe aspekty praktycznego gospodarowania środkami trwałymi adresowane są do pracowników działów finansowych i działów księgowości, właścicieli i personelu biur rachunkowych, pracowników związanych z gospodarką środkami trwałymi i wyposażeniem, analityków i kontrolerów finansowych oraz pozostałych osób zainteresowanych tematyką nabywania, wyceny, ewidencji, inwentaryzacji i amortyzacji środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych, długoterminowych należności, inwestycji i rozliczeń międzyokresowych kosztów.
Masz wątpliwości lub pytania – zapytaj wykładowcę
Zajęcia na internetowym kursie dotyczącym środków trwałych są prowadzone w formie warsztatów w oparciu o autorskie programy. Wykładowca poprowadzi szkolenie w sposób praktyczny, ilustrując omawiane zagadnienia związane z majątkiem trwałym konkretnymi przykładami z życia. Uczestnicy mogą na czacie zadawać pytania i zgłaszać wątpliwości. Spotkanie to doskonała okazja uzyskania porad i wskazówek odnoście tematu: „Środki trwałe – specjalista do spraw majątku trwałego”.
Prowadzący webinarium – Andrzej Kępa
Akademia specjalisty ds majątku trwałego – Środki trwałe
Majątek trwały – Vademecum. Kompendium wiedzy dla specjalisty ds. majątku trwałego. Definicje: składniki majątku – grunty (prawo użytkowania wieczystego gruntu), budynki, lokale, prawa do lokali, obiekty inżynierii lądowej i wodnej, urządzenia techniczne i maszyny, środki transportu oraz pozostałe środki trwałe, dokumenty księgowe, wycena początkowa, okres ekonomicznej użyteczności, wartość rezydualna, metody amortyzacji i dokonywanie odpisów amortyzacyjnych, sprzedaż, nieodpłatne przekazanie i likwidacja środków trwałych, modernizacja środka trwałego, zasady przeprowadzania inwentaryzacji środków trwałych, niedobory i nadwyżki oraz majątek trwały w sprawozdaniu finansowym.
Majątek trwały – Aspekty podatkowe i bilansowe
Regulacje prawne dotyczące majątku trwałego. PIT – podatek dochodowy od osób fizycznych, CIT – podatek dochodowy od osób prawnych, VAT – podatek od towarów i usług, ustawa o rachunkowości i Klasyfikacja Środków Trwałych. Koszty uzyskania przychodu, stawki amortyzacji, aktywa trwałe o niskiej wartości, inwestycje w obcych środkach trwałych, budynki i budowle wzniesione na cudzym gruncie, samochody, najem, dzierżawa, leasing. Przychody i koszty podatkowe przy sprzedaży majątku.

Poznaj szczegółowo zasady ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych w księgach rachunkowych!
KSR 11 – Krajowego Standardu Rachunkowości „Środki Trwałe”
Program szkolenia internetowego uwzględnia Krajowy Standard Rachunkowości Nr 11 „Środki Trwałe”oraz uproszczenia ewidencyjne dla wyodrębnionej grupy mikro i małych przedsiębiorców.
Środki trwałe – ewidencja księgowa.
Majątek trwały – obowiązkowa ewidencja, dowody księgowe. Druk OT – dokument przyjęcia środka trwałego do ewidencji, druk LT – dokument likwidacji środka trwałego. Wykorzystywanie środka trwałego w działalności gospodarczej i jego bieżąca ewidencja. Praktyka – kluczowe problemy przy wystawianiu dokumentów związanych z majątkiem trwałym w firmie, przedsiębiorstwie, jednostce, urzędzie czy instytucji.
Opinie uczestników szkolenia
Prowadzimy ocenę jakości oferowanych usług.
Zobacz, jak oceniane są poszczególne edycje kursu: Środki trwałe – Specjalista ds. majątku trwałego.
Materiały dydaktyczne, certyfikat (zaświadczenie)
Każdy uczestnik szkolenia on-line poświęconego praktycznemu omówieniu zagadnień dotyczących ewidencji i zarządzania majątkiem trwałym otrzymuje bezpłatnie komplet autorskich materiałów szkoleniowych oraz wydawane zgodnie z przepisami MEN imienne „Zaświadczenie o ukończeniu kursu„ potwierdzające uczestnictwo w zajęciach.
| ➡️ Zaświadczenie o ukończeniu kursu – Szczegółowe informacje.
Szkolenie on-line (webinarium)
Szkolenie prowadzone jest w formie zdalnej. Zajęcia mają formę praktycznych warsztatów. Uczestnicy mogą zadawać pytania, zgłaszać uwagi i sugestie. Zobacz | 🖥️ 🌐 Webinaria, szkolenia on-line.
Jak wyglądają zajęcia prowadzone zdalnie?
Obejrzyj materiał wideo zarejestrowany podczas webinarium przedstawiający przebieg realnych zajęć. Zobacz fragment wykładu. | 🎞 Przykład Nr 1 – Trwały odpis (plik video); | 🎞 Przykład Nr 2 – Metody amortyzacji (plik video); | 🎞 Przykład Nr 3 – Kryteria (plik video); | 🎞 Przykład Nr 4 – Ewidencja bilansowa / podatkowa (plik video).
Udział w szkoleniu – logowanie
Najpóźniej w dniu poprzedzającym webinarium udostępniamy mailem dostęp do internetowej platformy szkoleniowej. Zapraszamy do tzw. wirtualnej poczekalni w celu sprawdzenia poprawności i jakości połączenia internetowego. Zalecana przeglądarka internetowa – Google Chrome lub FireFox.
Organizacja szkolenia on-line – Środki trwałe
Pierwszego, drugiego i trzeciego dnia szkolenia internetowego zajęcia rozpoczynają się o godz. 9:00. Poszczególne bloki zajęć oddzielone są przerwami. Planowane zakończenie warsztatów dla specjalistów do spraw majątku trwałego powinno nastąpić o godz. 16:00.
Kontakt z organizatorem
Koordynator, opiekun szkolenia
Karol Nowicki
telefon: 22 629 13 88
Program
I. Ewidencja majątku trwałego
Ewidencja majątku trwałego w jednostce z uwzględnieniem prawa bilansowego i podatkowego
- Majątek trwały w rozumieniu ustawy o rachunkowości.
- Majątek trwały w rozumieniu ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych i fizycznych.
- Różnice i kryteria definiujące majątek trwały w ujęciu prawa bilansowego i podatkowego – ich interpretacja i odpowiednie zastosowanie.
- Ustalanie wartości początkowej środków trwałych – zakup, wytworzenie, nieodpłatne otrzymania.
- Ustalanie wartości początkowej środków trwałych przyjętych na drodze zakupu z importu (wartość celna, różnice kursowe, opłaty celne, itd.).
- Środki trwałe przyjęte w leasing, najem i dzierżawę – składniki majątku i koszty ich eksploatacji.
- Likwidacja środków trwałych.
- Sprzedaż i nieodpłatne przekazanie środków trwałych.
- Remonty, ulepszenia, konserwacja, naprawy w ewidencji środków trwałych.
- Części składowe, dodatkowe i peryferyjne w ewidencji środków trwałych.
- Inwestycje w obcy środek trwały.
- Niskocenne składniki majątku trwałego – zmiana progu wartości.
- Ewidencja środków trwałych – przykłady prawidłowego sporządzania dokumentacji.
- Wartości niematerialne i prawne.
II. Amortyzacja środków trwałych
-
Pojęcie amortyzacji i umorzenia.
-
Metody amortyzacji bilansowej – odwzorowujące okres ekonomicznej użyteczności (przykłady).
-
Metody amortyzacji podatkowej – liniowa, przyspieszona i wg. indywidualnych stawek (przykłady).
-
Możliwość zrównania amortyzacji bilansowej z amortyzacją podatkową dla mikro i małych przedsiębiorców (projekt).
-
Nietypowe zdarzenia (zawieszenia działalności, środki nieamortyzowane, przekwalifikowania, używanie sezonowo, itp.).
III. Inwentaryzacja i rozliczanie różnic poinwentaryzacyjnych
Inwentaryzacja majątku trwałego wraz z rozliczaniem różnic poinwentaryzacyjnych
-
Pojęcie, sposoby i terminy przeprowadzania inwentaryzacji w ramach składników majątku trwałego.
-
Oznaczenia ewidencyjne dla środków trwałych.
-
Metody prawidłowej inwentaryzacji (komisje inwentaryzacyjne, osoby odpowiedzialne, itp.).
-
Wykorzystanie komputerów i czytników kodów kreskowych w przeprowadzaniu inwentaryzacji.
-
Arkusze inwentaryzacyjne i dokumenty inwentaryzacyjne (protokoły, PK, oświadczenia, wydruki komputerowe, itp.).
- Rozliczanie niedoborów i nadwyżek poinwentaryzacyjnych z punktu widzenia podatkowego i księgowego.
IV. Przykład kompleksowej ewidencji środka trwałego od zakupu do likwidacji
Wymagana dodatkowa dokumentacja w odrębnej ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych.
V. KSR 11 - "Środki Trwałe" i pozostałe regulacje prawne (wykaz)
Wykaz aktów prawnych omawianych na kursie majątek trwały w praktyce.
▶️ Program szkolenia uwzględnia nowe przepisy Krajowego Standardu Rachunkowości Nr 11 „Środki Trwałe” – Komunikat Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 25 maja 2017 r. w sprawie ogłoszenia uchwały Komitetu Standardów Rachunkowości (Dz. Urz. Min Roz. i Fin. z 29 maja 2017 r., poz. 105) a także przepisy dotyczące uproszczeń ewidencyjnych dla wyodrębnionej grupy mikro i małych przedsiębiorców.
▶️ Przepisy prawne omawiane podczas szkolenia. Wykaz aktów prawnych omawianych na kursie majątek trwały w praktyce.
- Ustawa z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych.
- Ustawa z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych.
- Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie prowadzenia podatkowej księgi przychodów i rozchodów.
- Ustawa z dnia 20 listopada 1998 r. o zryczałtowanym podatku dochodowym od niektórych przychodów osiąganych przez osoby fizyczne.
- Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 17 grudnia 2002 r. w sprawie prowadzenia ewidencji przychodów i wykazu środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych.
- Ustawa z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług.
- Ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym.
- Ustawa z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości.
- Ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych.
- Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 5 lipca 2010r. w sprawie szczególnych zasad rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego, jednostek budżetowych, samorządowych zakładów budżetowych, państwowych funduszy celowych oraz państwowych jednostek budżetowych mających siedzibę poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej.
- Ustawa z dnia 29 czerwca 1995 r. o statystyce publicznej.
- Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 10 grudnia 2010 r. w sprawie Klasyfikacji Środków Trwałych (KŚT).
- Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 3 października 2016 r. w sprawie Klasyfikacji Środków Trwałych (KŚT).
- Komunikat Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 25 maja 2017 r. w sprawie ogłoszenia uchwały Komitetu Standardów Rachunkowości w sprawie przyjęcia Krajowego Standardu Rachunkowości Nr 11 „Środki trwałe”.
Szkolenie on-line
Szkolenia on-line są nowoczesną, zdalną formą prowadzenia zajęć umożliwiającą przesyłanie uczestnikom zajęć relacji „na żywo„ obejmującej prelekcje, wykłady i ćwiczenia oraz zapewniającą dostęp do przygotowanych prezentacji.
Wymagane sprzętowe
🖥️ Komputer ze stabilnym podłączeniem do Internetu (prędkości powyżej 5 Mb/s).
🌐 Zalecana przeglądarka internetowa – najnowsze oficjalne wersje: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge, Opera.
🔊 Głośniki lub słuchawki.
Zaproszenie na szkolenie internetowe
🕘 Najpóźniej w dniu poprzedzającym szkolenie otrzymasz e-mail z linkiem do platformy szkoleniowej.
⌛️ Zachęcamy do odwiedzenia tzw. wirtualnej poczekalni aby sprawdzić poprawności połączenia.
Zajęcia na żywo i stały kontakt z prowadzącym
Webinaria to internetowy format szkoleniowy wykorzystujący transmisję audio-wideo w czasie rzeczywistym. Interaktywny i stały kontakt z prowadzącym webinarium możliwy jest za pośrednictwem czatu.
Chcesz uczestniczyć w szkoleniu on-line?
Zapisz się na szkolenie on-line a my za pośrednictwem poczty elektronicznej zajmiemy się całą resztą: poinformujemy o przyjęciu zgłoszenia, potwierdzimy termin webinarium, prześlemy linki z zaproszeniem na zajęcia internetowe, udostępnimy materiały szkoleniowe oraz wyślemy zaświadczenie o uczestnictwie szkoleniu.
Udział w zajęciach on-line
Klikając na link przesłany mailem uczestnik dostaję się bezpośrednio na stronę szkolenia on-line.
WEBINARIUM | SZKOLENIE ON-LINE | ZAJĘCIA ZDALNE
- Webinarium to internetowe szkolenie w formie zdalnej z relacją na żywo.
- Zajęcia realizowane są podobnie jak stacjonarne szkolenia otwarte.
- Podczas zajęć uczestnicy widzą prelegenta i przygotowane prezentacje.
- Dzięki dostępowi do czatu można zadawać pytania prowadzącemu szkolenie.
Zdobywaj i uaktualniaj wiedzę i umiejętności oraz podnoś swoje kompetencje bez wychodzenia z domy czy biura!
Andrzej Kępa
Andrzej Kępa – Wykładowca, trener, doświadczony dydaktyk, szkoleniowiec, księgowy – praktyk, konsultant i ekspert w dziedzinie w dziedzinie rachunkowości i środków trwałych.
Andrzej Kępa – ekspert do spraw rachunkowości i środków trwałych. Główny księgowy, konsultant, wykładowca, doświadczony dydaktyk. Wiedzę praktyczną zdobywał na stanowiskach księgowego, głównego księgowego i dyrektora finansowego. Więcej o wykładowcy …
Doświadczenie zawodowe, wieloletnia praktyka
Ekspert do spraw środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych, główny księgowy w dużych przedsiębiorstwach, funkcje kierownicze i dyrektorskie.
Andrzej Kępa – Wysokie oceny uczestników szkoleń
Andrzej Kępa posiada potwierdzoną umiejętność przekazywania posiadanej wiedzy. W swojej dotychczasowej karierze zawodowej trenera przeprowadził już kilka tysięcy godzin wykładów, szkoleń i kursów z zakresu księgowości, bilansów, rachunku zysków i strat, wyceny, ewidencji i inwentaryzacji środków trwałych oraz zagadnień kadrowo-płacowych, jak również tematyki związanej z podróżami służbowymi i delegacjami.
Serdecznie zapraszamy do Polbi na szkolenia, warsztaty i kursy prowadzone przez Andrzeja Kępę!
Specjalizacja – zakres prowadzonych szkoleń
Rachunkowość (plany kont, ewidencja i rozliczanie zdarzeń gospodarczych, ewidencja kosztów), sprawozdania finansowe (bilanse, rachunek zysków i strat – sporządzanie i wycena), krajowe i międzynarodowe standardy rachunkowości, środki trwałe i inwestycje (ewidencja, wartość początkowa, amortyzacja, inwentaryzacja), prawo podatkowe, krajowe i zagraniczne podróże służbowe.
Andrzej Kępa – Więcej o wykładowcy…
Płatności za szkolenie należy dokonać najpóźniej na dzień przed rozpoczęciem webinarium oraz przesłać potwierdzenie wniesionej opłaty.
NUMER RACHUNKU BANKOWEGO
mBank S.A. – 51 1140 2004 0000 3802 7659 8336
IBAN numer – PL 51 1140 2004 0000 3802 7659 8336
kod BIC/SWIFT – BREXPLPWMBK
Co obejmuje opłata za szkolenie?
Cena szkolenia zawiera:
- udział w zajęciach,
- materiały dydaktyczne,
- konsultacje w trakcie szkolenia,
- zaświadczenie o ukończenia kursu.
Dodatkowy rabat na kurs zdalny (on-line)
W każdą środę dodatkowy rabat 40 zł. Zapłać za webinarium tylko 850 zł! Szkolenie objęte ofertą – TANIE GODZINY. Dokonaj zgłoszenia w środę w godzinach 10-12. | ➡️ Szczegóły oferty – Tanie godziny.
Rezygnacja z udziału w szkoleniu
Zamawiający może zrezygnować z uczestnictwa w szkoleniu.
- Gdy rezygnacja wpłynie do Polbi przed wysłaniem potwierdzenia uczestnictwa w szkoleniu lub kursie – Zamawiający nie zostanie obciążony żadnymi kosztami,
- Gdy rezygnacja wpłynie do POLBI już po wysłaniu potwierdzenia uczestnictwa – Zamawiający zostanie obciążony kosztami w wysokości 50% ceny ustalonej w zgłoszeniu,
- Gdy rezygnacja nie wpłynie do POLBI do dnia rozpoczęcia szkolenia – Zamawiający zostanie obciążony pełnymi kosztami określonymi w zgłoszeniu.
| ➡️ Treść regulaminu udziału w szkoleniach Polbi.
Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty.
Zwolnienie szkoleń z podatku VAT
Szkolenia są zwolnione z podatku VAT na podstawie art. 43 ust. 1 pkt 26 lit. a ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług.
Cena szkolenia netto jest równa cenie szkolenia brutto. | ➡️ Więcej informacji …
Dofinansowanie szkoleń, wsparcie finansowe.
Firmy i przedsiębiorstwa zatrudniające pracowników mogą ubiegać się o środki wspierające pracodawców pragnących inwestować w kapitał ludzki.
Dofinansowanie można wykorzystywać na podnoszenie i aktualizację wiedzy. | ➡️ Więcej informacji …
Organizacja szkolenia (on-line) – Środki trwałe
Dzień pierwszy, drugi i trzeci szkolenia:
9:00 – Rozpoczęcie webinarium.
16:00 – Planowane zakończenie.
Poszczególne bloki zajęć oddzielają przerwy.
Interaktywne szkolenie on-line na żywo (webinarium)
Szkolenie w formie zdalnej z relacją na żywo to zajęcia realizowane podobnie jak stacjonarne szkolenie otwarte. Podczas webinarium uczestnicy zajęć widzą prelegenta i prezentacje oraz mają dostęp do czatu, na którym mogą zadawać pytania.
Wymagania sprzętowe
🖥️ Komputer ze stabilnym podłączeniem do Internetu (prędkości powyżej 5 Mb/s).
🌐 Zalecana przeglądarka internetowa – Google Chrome lub FireFox.
🔊 Głośniki lub słuchawki.
Logowanie na zajęcia
🕘 Najpóźniej w dniu poprzedzającym szkolenie uczestnicy webinarium otrzymują e-mail z dostępem do platformy szkoleniowej.
⌛️ Zapraszamy do tzw. wirtualnej poczekalni w celu sprawdzenia poprawności i jakości połączenia internetowego.
Rezultaty szkolenia. Korzyści dla uczestników webinarium
Po ukończeniu internetowego szkolenia uczestnik zajęć:
będzie znał oraz utrwali sobie podstawowe pojęcia i definicje dotyczące majątku trwałego od momentu wprowadzenia do ewidencji aż do likwidacji,
zostanie zapoznany z przepisami dotyczącymi aktywów trwałych, podniesie swoją wiedzę i kwalifikacje w zakresie zasad ewidencji, wyceny, amortyzacji i umarzania środków trwałych,
pozna wymogi dotyczące ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych dla celów podatkowych i bilansowych,
pozna metody amortyzacji a podczas praktycznych zajęć przećwiczy naliczanie i księgowanie odpisów amortyzacyjnych dotyczących majątku trwałego,
nabędzie umiejętności rozpoznawania i rozróżniania kosztów poniesionych na remonty, oraz ulepszenie środków trwałych,
będzie umiał samodzielnie: prowadzić ewidencje środków trwałych, dokonywać wyceny i odpisów amortyzacyjnych i umarzać środki trwałe,
pozna zasady rozliczania remontów, ulepszeń i konserwacji środków trwałych oraz planowania oraz realizacji zadań związanych inwentaryzacją oraz rozliczaniem różnic poinwentaryzacyjnych,
nabędzie umiejętność prawidłowego identyfikowania problemów pojawiające się podczas wykonywania obowiązków dotyczących gospodarki środkami trwałymi i wyposażeniem.
Zaświadczenie o ukończeniu kursu, Certyfikat, Dyplom
„Zaświadczenie o ukończeniu kursu” to dokument wydawany po ukończeniu kształcenia. Tylko placówki objęte systemem oświaty mają prawo wydawania zaświadczeń potwierdzających uzyskanie lub uzupełnienie przez osoby dorosłe wiedzy, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych.
| ➡️ Zaświadczenie o ukończeniu kursu – Szczegółowe informacje.
Zalety szkoleń zdalnych
Dzięki szkoleniom realizowanym na odległość nie musicie Państwo dojeżdżać do miejsca szkolenia – wystarczy zalogować się na udostępnioną internetową platformę szkoleniową. Logowanie i obsługa jest łatwa i intuicyjna.
Wewnętrzne/zamknięte szkolenia on-line
Jeśli są Państwo zainteresowani realizacją szkolenia zdalnego on-line w formie webinarium to prosimy o kontakt lub zachęcamy do wysłania do nas | ➡️ zapytania ofertowego.