logo

09:00 - 17:00

od poniedziałku do piątku

Al. Jerozolimskie 65/79

00-697 Warszawa

22 629 13 88

biuro@polbi.pl

logo

22 629 13 88

biuro@polbi.pl

Al. Jerozolimskie 65/79

00-697 Warszawa

09:00 - 17:00

od poniedziałku do piątku

Forma działalności gospodarczej

Uczestnicy kursu

Dane do faktury

Dane kontaktowe

Uwagi

Program Płatnik. Szkolenie od podstaw.

Płatnik. Szkolenie komputerowe od podstaw. Kurs obsługi programu. 2-dniowe, praktyczne warsztaty dla początkujących.

Kurs: Program Płatnik – szkolenie komputerowe dla początkujących.

Tytuł szkolenia: Program Płatnik. Szkolenie od podstaw.

Prowadzący warsztaty: Maciej Derwisz.

Kurs: 2 dni, 12 godzin, zajęcia: 10:00 – 16:00.


Cena: 550 zł netto /550 zł brutto za osobę.

Program Płatnik. Szkolenie komputerowe. Warsztaty od podstaw. Kurs obsługi dla początkujących. Szkolenie w Warszawie.


Program szkolenia uwzględnia zmiany wprowadzane z końcem 2017 roku i 1 stycznia 2018 roku dotyczące certyfikatów, transferów pieniężnych i dostosowania do ustawy o ochronie roszczeń pracowniczych.


Szkolenie komputerowe: 2-dniowe – 12 godzin.

Szkolenia z obsługi programu „PŁATNIK” organizujemy już od kilkunastu lat, od samego początku wdrożenia programu przez ZUS. Bazując na tak dużym doświadczeniu udało nam się stworzyć bardzo efektywny kurs, który bardzo dobrze przygotowuje uczestników do pracy zawodowej z tym programem.

Adresaci szkolenia

Znajomość obsługi programu „Płatnik” jest niezbędnym elementem w pracy działów kadrowo-płacowych a prawidłowa obsługa program jest w dużej mierze gwarantem zmniejszenia liczby korekt składanych do ZUS. Szkolenie jest adresowane do osób pracujących w działach kadr i płac, pracowników odpowiedzialnych za rozliczanie wynagrodzeń oraz wszystkich pragnących poznać zasady obsługi programu Płatnik oraz  dokonywania zgłoszeń i rozliczeń ubezpieczonych z ZUS.

Materiały dydaktyczne

Każdy uczestnik otrzymuje bezpłatnie komplet materiałów szkoleniowych.

Metoda prowadzenia zajęć

Nasze warsztaty, to nie tylko „suche” przedstawienie możliwości technicznych samego programu, ale również rozwiązywanie konkretnych kadrowych czy płatniczych problemów w ramach formularzowej komunikacji z ZUS.

W ramach zajęć wypełniamy niemalże wszystkie deklaracje (zgłoszeniowe, rozliczeniowe i specjalne) oraz tworzymy ich korekty w aspekcie typowych błędów popełnianych przez użytkowników programu.

Szkolenie komputerowe z obsługi programu Płatnik jest bardzo efektywne, przeprowadzane przez wykładowcę z wieloletnim stażem i doświadczeniem dydaktycznym, cechującym się przy tym nadzwyczajną cierpliwością, co powoduje, że zdecydowana większość absolwentów jest w bardzo dobrym stopniu przygotowanych do pracy z programem Płatnik.


Program  Płatnik – Platforma komunikacji z ZUS

Program Płatnik. Dwustronna komunikacja z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych, pobieranie i potwierdzanie danych. Wymiana informacji pomiędzy płatnikiem a ZUS. Zgłoszenia i rozliczenia – weryfikacja dokumentów. Rejestr Płatników – kartoteki płatników składek. Kompleksowy System Informatyczny ZUS.  Informacja miesięczna i informacje roczne ZUS. Kopia bezpieczeństwa, archiwizacja danych. Nowa wersja, nowe funkcje programu Płatnik. Baza danych zapisanych na kontach płatników i ubezpieczonych w ZUS. Członkowie rodziny – zgłaszanie i wyrejestrowywanie.

Zaświadczenie o ukończeniu kursu, Certyfikat, Dyplom

Zaświadczenie, dyplom, certyfikat ze szkolenia, druk MEN, wzór dokumentu.„Zaświadczenie o ukończeniu kursu” to dokument wydawany po ukończeniu kształcenia. Tylko placówki objęte systemem oświaty mają prawo wydawania zaświadczeń potwierdzających uzyskanie lub uzupełnienie przez osoby dorosłe wiedzy, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych, uprawniając do pracy w zakresie objętym kursem.

Kurs obsługi programu Płatnik – Dokumenty ZUS

Deklaracja rozliczeniowa – ZUS DRA. ZUS RCA – imienny raport miesięczny o należnych składkach i wypłaconych świadczeniach. ZUS RSA – imienny raport miesięczny o wypłaconych świadczeniach i przerwach w opłacaniu składek. ZUS RZA – imienny raport miesięczny o należnych składkach na ubezpieczenie zdrowotne. ZUS ZPA – zgłoszenie/zmiana danych płatnika składek – osoby prawnej lub jednostki organizacyjnej nieposiadającej osobowości prawnej. ZUS ZIPA – zgłoszenie zmiany danych identyfikacyjnych płatnika składek. ZUS ZWPA – Wyrejestrowanie płatnika składek. ZUS ZAA – adresy prowadzenia działalności gospodarczej przez płatnika składek. ZUS ZBA – informacja o numerach rachunków bankowych płatnika składek. ZUS ZUA – zgłoszenie do ubezpieczeń/zgłoszenie zmiany danych osoby ubezpieczonej. ZUS ZZA – zgłoszenie do ubezpieczenia zdrowotnego/zgłoszenie zmiany danych. ZUS ZIUA – zgłoszenie zmiany danych identyfikacyjnych osoby ubezpieczone. ZUS ZWUA – wyrejestrowanie z ubezpieczeń. ZUS ZCNA – zgłoszenie danych o członkach rodziny dla celów ubezpieczenia zdrowotnego. ZUSA IWA – informacja o danych do ustalenia składki na ubezpieczenie wypadkowe. ZUS ZSWA – zgłoszenie/korekta danych o pracy w szczególnych warunkach lub o szczególnym charakterze. Likwidacja płatnika. Rejestr Ubezpieczonych w ZUS. Korekta danych ubezpieczonego. Wyrejestrowanie ubezpieczonego w ZUS. Ubezpieczenia zdrowotne. Deklaracja miesięczna DRA – ZUS. Deklaracje osobowa ZUS: RSA, RCA, RZA. Dokumenty automatyczne. Dokumenty specjalne ZUS w programie Płatnik: IWA i ZSWA. Tworzenie zestawów dokumentów wysyłanych do ZUS.


Szkolenie zamknięte, wewnętrzne, na zamówienie

Na Państwa życzenie możemy przeprowadzić szkolenie pozwalające nabyć umiejętność obsługi programu Płatnik w formule szkolenia zamkniętego. Zobacz jak to zrobić …


Koordynator szkolenia

Kontakt z sprawie szkolenia: Płatnik od podstaw. Komputerowy kurs obsługi programu w Warszawie.Karol Nowicki

tel. 22 629 13 88.

karol.nowicki@polbi.pl

Program

Omówienie obecnie obowiązującego sposobu komunikacji płatnika (firmy) z ZUS

  1. Dwustronna wymiana informacji z ZUS w Płatniku w wersji 10.
  2. Potwierdzenia danych płatników i ubezpieczonych – konieczność systemowa.
  3. Nowe aspekty weryfikacji dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych w programie Płatnik.
  4. Kompleksowy System Informatyczny ZUS – krótkie przedstawienie programu Płatnik.
  1. Obsługa interfejsu użytkownika – podstawowe zasady pracy w programie Płatnik – opis ekranów i okienek oraz zasady obsługi menu głównego i nawigacji w programie.
  2. Obsługa myszką a klawiaturą.
  3. Przyciski skrótów w programie Płatnik.
  4. Przygotowanie programu do pracy z dokumentami – wprowadzanie niezbędnych parametrów wyliczeniowych.
  5. Konfiguracja programu Płatnik – wybrane zagadnienia.
  1. Zakładanie kartotek dla płatników składek w Rejestrze Płatników.
  2. Operacje na danych płatnika w Rejestrze Płatników.
  3. Potwierdzenie danych płatnika w ZUS – pobranie danych z ZUS.
  4. Nowe pola automatycznie wypełniane w trakcie komunikacji z ZUS.
  5. Dokumenty ZPA, ZIPA, ZWPA, ZAA, ZBA w programie Płatnik.

Wprowadzanie danych ubezpieczonych do bazy programu Płatnik i obsługa dokumentów związanych ze zgłoszeniem i wyrejestrowaniem ubezpieczonych.

  1. Praca w Rejestrze Ubezpieczonych w programie Płatnik.
  2. Wprowadzanie danych ubezpieczonych do Rejestru Ubezpieczonych.
  3. Operacje na danych ubezpieczonych (zmiana nazwiska, PESEL, dokumentów, adresów, itp.).
  4. Aktualizacja danych w Rejestrze Ubezpieczonych w programie Płatnik.
  5. Potwierdzenie danych w ZUS w trakcie dwustronnej wymiany informacji za pomocą programu Płatnik.
  6. Pola związane i automatycznie wypełniane w trakcie przesyłania dokumentów do ZUS – potwierdzenie ich przez ZUS (członkowie rodzin, dane zgłoszeń ubezpieczonych do ZUS, pola adresowe, daty zgonów, itp.).
  7. Korekty danych ubezpieczonych – dokumenty ZIUA i ZUA z opcją korekta/zmiana (zestawy korygujące dotyczące ubezpieczonych, kolejność składania zestawów – opcja programowa, korekty błędnego kodu, korekty błędnych dat, korekty niezrealizowanych umów, korekty składek ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, itp.).
  8. Wpływ korekty danych ubezpieczonych na Kompleksowy System Informatyczny ZUS.
  9. Wyrejestrowanie ubezpieczonych z ZUS.
  10. Kolejność składania dokumentów w trakcie rejestracji – wyrejestrowania.
  11. Automatyka numeracji wysyłanych dokumentów  w zestawie w nowej wersji programu Płatnik.
  12. Dokumenty ZUA, ZZA, ZIUA, ZWUA.

Zgłoszenie i wyrejestrowania członków rodzin ubezpieczonych do i z ubezpieczeń zdrowotnych

  1. Obsługa formularza ZCNA.
  2. Potwierdzenie danych w ZUS w trakcie dwustronnej wymiany informacji przy przesyłce formularza ZCNA.
  3. Dane członków rodzin widoczne w rejestrze ubezpieczonych.
  4. Wyrejestrowanie pracownika dokumentem ZWUA z automatycznym wyrejestrowaniem członków rodzin z ubezpieczeń zdrowotnych na dokumencie ZCNA (kreator wyrejestrowania członków rodzin – pełna automatyka).
  5. Likwidacja płatnika dokumentem ZWPA a automatyczne wyrejestrowanie ubezpieczonych wraz z członkami rodzin na dokumencie ZCNA.
  6. Dokumenty: ZCNA.
  1. Tworzenie osobowych dokumentów rozliczeniowych RCA (składki ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych), RSA (nieobecności, zasiłki, wyrównania), RZA (ubezpieczenia zdrowotne).
  2. Dane rejestru ubezpieczonych a tworzenie dokumentów osobowych RSA, RCA, RZA.
  3. Tworzenie deklaracji miesięcznej DRA w oparciu o deklaracje osobowe RSA, RCA, RZA.
  4. Automatyczne tworzenie dokumentów rozliczeniowych poprzez wykorzystanie kreatora (opcja tworzenia dokumentów rozliczeniowych – automatyczne tworzenie korekt dokumentów rozliczeniowych).
  5. Korygowanie dokumentów rozliczeniowych (korekty składek ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, korekty zasiłków i nieobecności spowodowanych chorobą, korekty wartości funduszu pracy i funduszu gwarantowanych świadczeń pracowniczych).
  6. Automatyczne tworzenie dokumentów korygujących z wykorzystaniem kreatora.
  7. Zakres weryfikacji dokumentów w oparciu o Kompleksowy System Informatyczny ZUS.
  8. Dokumenty: RCA, RZA, RSA i DRA.

Dokumenty specjalne ZUS IWA i ZUS ZSWA oraz okresowa i roczna informacja dla osoby ubezpieczonej.

  1. Zasady tworzenia i terminy przesyłania dokumentów specjalnych za pośrednictwem programu Płatnik.
  2. Prace w warunkach specjalnych i w pracach o szczególnym charakterze.
  3. Wpis prac szczególnych w rejestrze ubezpieczonego.
  4. Współpraca z działem BHP a zakres informacji w dokumencie ZUS IWA,
  5. Tworzenie dokumentu ZUS IWA.
  6. Automatyczne tworzenie dokumentu ZUS ZSWA z wykorzystaniem kreatora.
  7. Dokumenty: IWA i ZSWA oraz informacje okresowe i roczne dla osoby ubezpieczeniowej.
  1. Rodzaje wysyłki dokumentów do ZUS.
  2. Tworzenie zestawów dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych oraz tworzenie korekt zestawów dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych.
  3. Obsługa dokumentów w zestawach i ich weryfikacja.
  4. Zasady obowiązujące przy tworzeniu zestawów dokumentów oraz lista najczęstszych błędów generowanych przez program w trakcie dołączania i weryfikacji dokumentów w zestawie.
  5. Wysyłka zestawów do ZUS.

Okresowa i roczna informacja dla osoby ubezpieczonej.

Omówienie zmian wprowadzonych z końcem 2017 roku oraz aktualizacji przepisów od 1 stycznia 2018 roku.

  1. Od 2018 roku płatnicy opłacają składki jednym przelewem na swój numer rachunku. Kilka przelewów zostanie zastąpionych jednorazowym transferem w pełnej wysokości.
  2. Z dniem 5 września 2017 roku została wprowadzona zmiana art. 1 pkt 2 ustawy z dnia 20 lipca 2017 roku o zmianie ustawy o ochronie roszczeń pracowniczych w razie niewypłacalności pracodawcy oraz ustawy o kosztach sądowych w sprawach cywilnych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1557) dotycząca opłacania składek na Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych, która nie zawiera już wyłączenia odnoszącego się do osób bliskich pracodawcy, tj. małżonka, dzieci własnych, dzieci drugiego małżonka i dzieci przysposobionych, rodziców, macochy i ojczyma oraz osoby przyspasabiającej, rodzeństwa, wnuków, dziadków, zięciów, synowych, bratowych, szwagierek i szwagrów. Oznacza to, że od 5 września 2017 r. za wyżej wskazane osoby bliskie zatrudniane przez pracodawcę powstał obowiązek opłacania składek na FGŚP.
  3. W związku z wprowadzonymi aktualizacjami programu Płatnik uległa zmianie obsługa certyfikatów (kluczy), w związku z czym dokonano w „Płatniku” rewitalizacji interfejsu związanego z przekazem elektronicznym dokumentów do ZUS (w ustawieniach przekazu elektronicznego wybór certyfikatów odbywa się bezpośrednio w menu górnym programu.
  1. Wymagania sprzętowe i konfiguracyjne.
  2. Pierwsza instalacja programu.
  3. Wybór bazy danych do pracy (MS Access czy MS SQL Server).
  4. Kreator instalacji.
  5. Tworzenie kopii bezpieczeństwa danych.
  6. Tworzenie baz dla archiwum.
  7. Archiwizacja danych.
  8. Komunikat przy pobieraniu komponentów – błąd kopiowania
  9. Błędy NUSZKlient, Nupdater
  10. Błąd losowania adresów
  11. Komunikat przy pobieraniu komponentów, przy podpisywaniu oświadczenia: „określono nieprawidłowy algorytm”
  12. Komunikat: Wymagany restart aplikacji po aktualizacji programu i danych płatnika
  13. Konwersja bazy danych po pobraniu aktualizacji programu
  14. Przy weryfikacji dokumentów pokazuje się komunikat: „Dokument ma niepotwierdzone dane płatnika w ZUS”. Wszystkie dane płatnika są poprawne. Co należy zrobić, aby ten błąd się nie pojawiał?
  15. Przy weryfikacji dokumentów pokazuje się komunikat: „Dokument ma niepotwierdzone dane ubezpieczonego w ZUS” oraz opis „Dokument nie może być wysłany, ponieważ dane ubezpieczonego nie zostały zidentyfikowane w ZUS”.

Warszawa - Centrum LIM

Centrum LIM, III piętro – budynek Hotelu Marriott, Al. Jerozolimskie 65/76, 00-657Warszawa


Warszawa, Centrum LIM, budynek Hotelu Marriott, Al. Jerozolmsjie 65/75.

Centrum LIM – Budynek Hotelu Marriott. Ścisłe centrum, łatwy dojazd.

Maciej Derwisz

Wykładowca, trener, szkoleniowiec, ekspert.


Maciej Derwisz – wykładowca i trener. Ekspert z bogatym doświadczeniem dydaktycznym w zakresie rachunkowości finansowej i zarządczej, rachunku kosztów, rozliczania płac i obsługi programów finansowo-księgowych.


Doświadczenie zawodowe, wieloletnia praktyka

Praktyk z bardzo bogatym doświadczeniem dydaktycznym. Ponad 25 lat czynnej nieprzerwanej pracy.

Działalność szkoleniowa obejmuje cykliczne kursy z zakresu:

  • dla głównych księgowych, w aspekcie rachunkowości zarządczej, majątku trwałego i obrotowego, rachunku kosztów i innych,
  • zaawansowane rozliczenia płac (rozliczenia wynagrodzeń, składek i świadczeń ZUS w różnych systemach płacowych) w ramach kursów kadrowo-płacowych,
  • obsługę programów finansowo-księgowych i pokrewnych,
  • obsługę programu „Płatnik” na poziomie podstawowym i zaawansowanym, w tym m. in. w powiązanych układach centrum –  oddziały (setki przeprowadzonych kursów od podstaw oraz bieżące omawianie aktualnych zmian),
  • wykorzystanie programu Excel, głównie w działach finansowych i pokrewnych na poziomie podstawowym i zaawansowanym, ze szczególnym uwzględnieniem logiki i poprawności tworzenia formuł,
  • tworzenie prostych aplikacji usprawniających pracę z wykorzystaniem VBA i VB.NET.

Wysokie oceny uczestników szkoleń

Maciej Derwisz posiada potwierdzoną umiejętność przekazywania posiadanej wiedzy.

Jest wysoko oceniany przez uczestników naszych szkoleń za interesujący sposób prowadzenia zajęć, jasne i przystępne przekazywanie wiedzy, umiejętne wiązanie teorii z praktyką, wysoki poziom przygotowania merytorycznego, życzliwość, punktualność, rzetelność i kulturę osobistą. Maciej Derwisz współpracuje z firma POLBI od wielu lat.

Specjalizacja, realizowane szkolenia

Rachunkowość (plany kont, ewidencja i rozliczanie zdarzeń gospodarczych, ewidencja kosztów), sprawozdania finansowe (bilanse, rachunek zysków i strat – sporządzanie  i wycena), krajowe i międzynarodowe standardy rachunkowości, środki trwałe i inwestycje (ewidencja, wartość początkowa, amortyzacja, inwentaryzacja), prawo podatkowe, krajowe i zagraniczne podróże służbowe.

Maciej Derwisz specjalizuje się głównie w długoterminowych szkoleniach z zakresu rachunkowości finansowej (przeprowadzone setki kursów, w tym również w ramach projektów unijnych).

Tematyka prowadzonych szkoleń

Tematyka objęta zakresem realizowanych przez wykładowcę szkoleń:

  • Kurs księgowości – od podstaw.

  • Kurs na głównych księgowych.

  • Kurs kadrowo-płacowy.

  • Program Płatnik – Szkolenie od podstaw.

  • Nowy Płatnik – praktyczne warsztaty przy stanowiskach komputerowych.

  • Zastosowanie Excela w księgowości.

  • Optymalizacja pracy w Excelu.

  • Excel – Poznaj go jeszcze lepiej! Praktyka – kurs dla zaawansowanych.


Zapraszamy do Polbi na szkolenia, kursy i praktyczne warsztaty prowadzone przez Macieja Derwisza!

Firmy

Termin płatności za szkolenie dla firm wynosi 7 dni od wystawienia faktury.

Osoby fizyczne

Osoby fizyczne dokonują płatności najpóźniej w dniu szkolenia.

Faktura za szkolenie

Uczestnicy szkolenia otrzymują faktury w dniu szkolenia.

Formy płatności za szkolenie

Płatności można dokonywać na konto bankowe lub gotówką w dniu szkolenia.


Numer rachunku bankowego

mBank S.A. – 51 1140 2004 0000 3802 7659 8336


IBAN numer –  PL 51 1140 2004 0000 3802 7659 8336


kod BIC/SWIFT –  BREXPLPWMBK

Co obejmuje opłata za szkolenie?


Cena szkolenia zawiera:

  1. udział w zajęciach,
  2. serwis kawowy, obiad,
  3. materiały dydaktyczne,
  4. konsultacje w trakcie szkolenia,
  5. zaświadczenie o ukończenia kursu.

Rezygnacja z udziału w szkoleniu


Zamawiający może zrezygnować z uczestnictwa w szkoleniu.

  1. Gdy rezygnacja z udziału w szkoleniu nie wpłynie do Polbi do dnia rozpoczęcia kursu, Zamawiający zostanie obciążony pełnymi kosztami szkolenia.
  2. Jeżeli rezygnacja wpłynie do Polbi po wysłaniu potwierdzenia uczestnictwa w szkoleniu, Zamawiający zostanie obciążony kosztami w wysokości 50% ustalonej ceny w zgłoszeniu.
  3. Jeżeli rezygnacja ze szkolenia wpłynie do Polbi przed wysłaniem potwierdzenia uczestnictwa w szkoleniu do Zamawiającego – nie zostanie on obciążony żadnymi kosztami.

Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty.


Zwolnienie szkoleń z podatku VAT

Szkolenia są zwolnione z podatku VAT na podstawie art. 43 ust. 1 pkt 26 lit. a ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług. Cena szkolenia netto jest równa cenie szkolenia brutto.

Organizacja szkolenia

Rejestracja uczestników szkolenia – dzień pierwszy godzina 9:45.

Organizacja szkolenia: rejestracja uczestników, rozpoczęcie zajęć, przerwy kawowe i czas na lunch, panel dyskusyjne i zakończenie szkolenia. Polbi - Warszawa.

Dzień pierwszy i drugi:

10:00 – Rozpoczęcie szkolenia.

16:00 – Planowane zakończenie.


Ilość godzin wykładowych

Szkolenie trwa 2 dni i obejmuje 12 godzin lekcyjnych, gwarantując realizację programu i pozwalając zarezerwować czas na pytania uczestników zajęć i konsultacje z prowadzącym szkolenie.


Przerwy podczas zajęć

Podczas szkolenia zaplanowane są przerwy kawowe i czas przeznaczony na lunch.

  • Godzina lekcyjna/wykładowa trwa 45 minut.
  • Przerwa pomiędzy blokami zajęć trwa 15 minut.
  • Przerwa obiadowa na lunch trwa 30 minut.

Oferta szkolenia Program Płatnik, szkolenie od podstaw w Bazie Usług Rozwojowych Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. BUR - PARP.

Baza Usług Rozwojowych – PARP.

BUR – Baza Usług Rozwojowych

2-dniowe warsztaty komputerowe „Program Płatnik. Szkolenie od podstaw.” są oferowane w Bazie Usług Rozwojowych (BUR) prowadzoną przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości – PARP.

Zobacz szczegóły oferty.


Zgłoszenie – warunek uczestnictwa w szkoleniu

Aby wziąć udział w szkoleniu należy dokonać zapisu poprzez stronę internetową. Zgłoszenia można przesyłać również mailem lub faksem. Nie wymagamy przedpłat, płatność realizowana jest po szkoleniu.


Szkolenia zamknięte

Jeśli są Państwo zainteresowani realizacją szkolenia wewnętrznego z prosimy o kontakt lub zachęcamy do wysłania do nas zapytania ofertowego.


Potwierdzenie odbycia delegacji, wyjazdu szkoleniowego

Na prośbę uczestników szkoleń potwierdzamy, stemplujemy pieczątką firmy i parafujemy dokumenty niezbędne do rozliczenia delegacji pracowniczych związanych z wyjazdami szkoleniowymi.


Facebook i Twitter

Facebook - Polbi. Fanpage.Twitter - Polbi.O zmianach odnoszących się do terminów obowiązywania rabatów i promocji oraz ewentualnych zmianach miejsca, w którym będziemy przeprowadzać szkolenie najszybciej poinformujemy na Facebooku i Twitterze. Zachęcamy do odwiedzenia naszego Twittera i fanpage na Facebooku, na których prezentujemy nasze nowości szkoleniowe.


Kontakt z działem szkoleń

Kontak w sprawie szkoleń i kursów z biurem Polbi - Warszawa. Informacje i zapisy. Zadzwoń: 22 629 13 88 lub napisz biuro@polbi.pl.Warszawa, Aleje Jerozolimskie 65/79, Centrum LIM, biuro – III piętro, budynek hotelu Marriott.

Sekretariat czynny w godzinach 9:00 – 17:00.

Telefon: 22 629 13 88, Fax: 22 699 59 15.

Mail: biuro@polbi.pl

Warszawa - Centrum LIM

Termin: 2018-01-18 do 2018-01-19

Warsztaty 2-dni, zajęcia - 10:00-16:00.

Cena dla osoby: 650 zł 550 zł *

Cena dla wielu osób: 590 zł 550 zł / os. *

* - promocja obowiązuje do 2018-01-12