logo

09:00 - 17:00

od poniedziałku do piątku

Al. Jerozolimskie 65/79

00-697 Warszawa

22 629 13 88

biuro@polbi.pl

logo

22 629 13 88

biuro@polbi.pl

Al. Jerozolimskie 65/79

00-697 Warszawa

09:00 - 17:00

od poniedziałku do piątku

Forma działalności gospodarczej

Uczestnicy kursu

Dane do faktury

Dane kontaktowe

Uwagi

Zarządzanie odchyleniami oraz zasady wdrażania działań naprawczych (CAPA) w Hurtowni Farmaceutycznej

Szkolenie: Zarządzanie odchyleniami dotyczącymi procesów dystrybucji objętych systemem jakości DPD oraz zasady wdrażania działań naprawczych (CAPA) w hurtowni farmaceutycznej – metodologia, postępowanie wyjaśniające, wymagane zapisy.

Szkolenie: Postępowanie z odchyleniami w procesach dystrybucyjnych oraz wdrażanie działań naprawczych (CAPA) w hurtowni farmaceutycznej – postępowanie wyjaśniające, metody identyfikacji przyczyn, wymagane zapisy. Wykład i ćwiczenia prowadzi Anna Lignar.

 

Tytuł: Zarządzanie odchyleniami oraz zasady wdrażania działań naprawczych (CAPA) w Hurtowni Farmaceutycznej.

Wykładowca: Anna Lignar.


Szkolenie otwarte, 1 dzień, 3 godziny, 10:00-13:00.

 

Szkolenie: Zarządzanie odchyleniami, zasady wdrażania działań naprawczych (CAPA) w Hurtowni Farmaceutycznej.

 

Wstęp


Szkolenie obejmuje swoim zakresem omówienie wymagań dotyczących systemu jakości Dobrej Praktyki Dystrybucyjnej  w Hurtowni Farmaceutycznej w zakresie postępowania z odchyleniami i działaniami naprawczymi (CAPA) w dystrybucji hurtowej oraz zasady ich realizacji zgodnie z wymaganiami DPD.

 

Cel szkolenia


Szkolenie na celu zapoznanie z zasadami prawidłowego postępowania z odchyleniami dotyczącymi procesów dystrybucji objętych systemem jakości DPD, sposobu identyfikowania przyczyn źródłowych odchyleń oraz praktycznego podejścia do definiowania i wdrażania działań naprawczych oraz niezbędnymi zapisami w powyższym zakresie.

 

Dla kogo? Adresaci szkolenia


Szkolenie dotyczące zasad zarządzania odchyleniami oraz wdrażaniu działań naprawczych w Hurtowni Farmaceutycznej kierowane jest do:

  • Kierowników Hurtowni farmaceutycznych / Osób Odpowiedzialnych,
  • Kierowników Działu Jakości / Zapewnienia jakości,
  • Specjalistów ds. Jakości / ds. Farmacji,
  • Kierowników / Pracowników Działów Logistyki,
  • Pracowników Operatorów Logistycznych.

 

Metoda prowadzenia szkolenia


Zajęcia prowadzone przez Annę Lignar na szkoleniu poruszających zagadnienia zarządzania odchyleniami dotyczącymi procesów dystrybucji objętych systemem jakości DPD oraz zasady wdrażania działań naprawczych (CAPA) w hurtowni farmaceutycznej prowadzone jest w formie wykład oraz obejmuje omawianie wybranych przykładów.

 

Efekty, rezultaty szkolenia


W czasie zajęć zostaną przekazane uczestnikom szkolenia praktyczna wiedza na temat sposobu zarządzania odchyleniami i działaniami naprawczymi w procesach dystrybucji hurtowej objętych systemem jakości DPD spotykanymi w funkcjonowaniu hurtowni farmaceutycznych oraz praktyczne zasady realizacji wymagań w zakresie objętym tematyką szkolenia.

 

SZkolenie: Zarządzanie odchyleniami i wdrażanie działań naprawczych (CAPA) w Hurtowni Farmaceutycznej. Polbi - Warszawa.

 

PROGRAM SZKOLENIA


ZARZĄDZANIE ODCHYLENIAMI ORAZ ZASADY WDRAŻANIA DZIAŁAŃ NAPRAWCZYCH W HURTOWNI FARMACEUTYCZNEJ – METODOLOGIA, POSTĘPOWANIE WYJAŚNIAJĄCE, WYMAGANE ZAPISY.

1. Wymagania systemu jakości DPD w zakresie odchyleń oraz działań naprawczych CAPA

Omówienie elementów niezbędnych oraz zastosowania w poszczególnych procesach dystrybucyjnych.

2. Procedury postępowania z odchyleniami w praktyce

Omówienie przykładowej procedury postępowania z odchyleniami – cel, klasyfikacja odchyleń, opis sposobu postępowania, rola osób zaangażowanych w postępowanie wyjaśniające, okresowy przegląd odchyleń, zasady dokumentowania.

3. Protokół odchylenia

Niezbędne elementy protokołu odchylenia, zasady identyfikacji przyczyn odchyleń, ocena wpływu na jakość produktu – stosowana metodologia, definiowanie działań następczych- omówienie przykładowych protokołów odchyleń.

4. Procedury związane z działaniami korygującymi i zapobiegawczymi

Prezentacja przykładowej procedury dotyczącej działań korygujących i zapobiegawczych – cel, etapy procesu zarządzania CAPA, opis sposobu postępowania – zastosowanie analizy ryzyka w procesie, ocena skuteczności działań CAPA, zasady dokumentowania.

5. Protokół CAPA

Niezbędne elementy protokołu CAPA, zasady definiowanie działań CAPA na przykładach odchyleń, harmonogramowanie działań CAPA  – omówienie przykładowych protokołów odchyleń.

6. Panel dyskusyjny, podsumowanie i wnioski

Czas zarezerwowany dla uczestników szkolenia dotyczącego zarządzania odchyleniami oraz zasadom wdrażania działań naprawczych (CAPA) w hurtowniach farmaceutycznych,  podsumowanie i wnioski praktyczne wynikające z omówionych zagadnień.

 

Anna Lignar – Wykładowca, trener, Audytor Wiodący IRCA

 

Materiały dydaktyczne, certyfikat (zaświadczenie)

Każdy uczestnik szkolenia poświęconego zagadnieniom systemu jakości DPD w Hurtowni Farmaceutycznej w zakresie postępowania z odchyleniami i działaniami naprawczymi (CAPA) w dystrybucji hurtowej oraz zasady ich realizacji zgodnie z wymaganiami Dobrej Praktyki Dystrybucyjnej otrzymuje bezpłatnie komplet materiałów szkoleniowych oraz Zaświadczenie o ukończeniu kursu potwierdzające uczestnictwo w zajęciach.

 

Organizacja szkolenia

O godzinie 9:30 rozpoczyna się rejestracja uczestników szkolenia. Rozpoczęcie szkolenia następuje o godzinie 10-tej. Na godzinę 13:00 zaplanowane jest zakończenie zajęć.

 

Faktura za szkolenie, płatności i numer konta

Uczestnicy szkolenia otrzymują faktury w dniu szkolenia. Nasze szkolenia są zwolnione z podatku VAT. Termin płatności za szkolenie dla firm wynosi 7 dni. Osoby fizyczne dokonują wpłat przelewem przed szkoleniem. Zobacz szczegółowe informacje dotyczące płatności.

 

Opinie uczestników szkolenia

Nasze szkolenia są stale oceniane przez uczestników zajęć, którzy anonimowo wyrażają swoje opinie dotyczące jakości oferowanych usług. Zobacz, jak postrzegane są poszczególne edycje szkoleń dla firm z branży farmaceutycznej i hurtowni leków – Raporty – Oceny Szkolenia.

 

Kontakt w sprawie szkolenia


Kontakt z sprawie szkolenia: Zarządzanie odchyleniami oraz zasady wdrażania działań naprawczych (CAPA) w Hurtowni Farmaceutycznej.

Koordynator szkolenia

Joanna Ajdys

tel. 22 629 13 88.

szkolenia@polbi.pl

Program

Postępowanie z odchyleniami w procesach dystrybucyjnych oraz wdrażanie działań naprawczych (CAPA) w hurtowni farmaceutycznej – postępowanie wyjaśniające, metody identyfikacji przyczyn, wymagane zapisy. Wykład prowadzi Anna Lignar.

 

Omówienie elementów niezbędnych oraz zastosowania w poszczególnych procesach dystrybucyjnych.

 

Omówienie przykładowej procedury postępowania z odchyleniami – cel, klasyfikacja odchyleń, opis sposobu postępowania, rola osób zaangażowanych w postępowanie wyjaśniające, okresowy przegląd odchyleń, zasady dokumentowania.

 

Niezbędne elementy protokołu odchylenia, zasady identyfikacji przyczyn odchyleń, ocena wpływu na jakość produktu – stosowana metodologia, definiowanie działań następczych- omówienie przykładowych protokołów odchyleń.

 

Prezentacja przykładowej procedury dotyczącej działań korygujących i zapobiegawczych – cel, etapy procesu zarządzania CAPA, opis sposobu postępowania – zastosowanie analizy ryzyka w procesie, ocena skuteczności działań CAPA, zasady dokumentowania.

 

Niezbędne elementy protokołu CAPA, zasady definiowanie działań CAPA na przykładach odchyleń, harmonogramowanie działań CAPA – omówienie przykładowych protokołów odchyleń.

 

Czas zarezerwowany dla uczestników szkolenia dotyczącego zarządzania odchyleniami oraz zasadom wdrażania działań naprawczych (CAPA) w hurtowniach farmaceutycznych,  podsumowanie i wnioski praktyczne wynikające z omówionych zagadnień.

 


Zarządzanie odchyleniami oraz zasady wdrażania działań naprawczych (CAPA) w Hurtowni Farmaceutycznej.

Szkolenie 1-dniowe. Organizator: Polbi – Warszawa.

Program szkolenia opracował Anna Lignar.

Warszawa - Centrum miasta

Sale szkoleniowe zlokalizowane w samym centrum stolicy, w bezpośredniej bliskości Dworca Centralnego.

Centrum LIM, III piętro – budynek Hotelu Marriott, Al. Jerozolimskie 65/79, 00-697 Warszawa


Central Tower, Centrum Konferencyjnym As-Bud – Al. Jerozolimskie 81, 00-001 Warszawa


Organizujemy szkolenia, kursy i warsztaty w centrum Warszawy.

Szkolenia w samym centrum Warszawy. Trafisz bez trudu. Dogodny dojazd.


Anna Lignar

Anna Lignar – Wykładowca, doświadczony trener i szkoleniowiec, audytor wewnętrzny w firmie farmaceutycznej. Farmaceutka. Anna Lignar współpracuje w zakresie szkoleń z firmą POLBI od wielu lat.

 

Wykładowca, trener, audytor, ekspert, Audytor wiodący.


Anna Lignar - Wykładowca, trener, audytor, ekspert, Audytor wiodący.Farmaceutka. Praktyk w dziedzinie dystrybucji hurtowej, pełniła funkcję kierownika hurtowni farmaceutycznej, odpowiedzialna za organizację, projektowanie i wdrażanie  systemu jakości, zarządzanie ryzykiem w jakości. Certyfikowany Audytor Wiodący ISO oraz audytor wewnętrzny systemu zarządzania jakością. ➡️ Więcej o wykładowcy …

Anna Lignar – Wykształcenie


Anna Lignar jest absolwentką Wydziału Farmaceutycznego Akademii Medycznej we Wrocławiu. Posiada specjalizację pierwszego stopnia z farmacji aptecznej.

 

Doświadczenie w zakresie szkoleń


Anna Lignar przeprowadziła już setki szkoleń z zakresu Dobrej Praktyki Dystrybucji (DPD/GDP) w hurtowni farmaceutycznej, audytu, projektowania i wdrażanie systemów jakości oraz zarządzania ryzykiem w jakości w dystrybucji hurtowej produktów leczniczych i wyrobów medycznych. Jako wykładowca wykazuje się bardzo dobrą znajomością tematyki i umiejętnością przekazania posiadanej wiedzy i doświadczenia zdobytego w swojej dotychczasowej karierze zawodowej.

 

Anna Lignar - Wykładowca i szkoleniowiec, audytor wewnętrzny w firmie farmaceutycznej.

Zapraszamy do Polbi na szkolenia i warsztaty prowadzone przez Annę Lignar!

 

Anna Lignar – wysokie oceny uczestników szkoleń

Jest wysoko oceniana przez uczestników naszych szkoleń za interesujący sposób prowadzenia zajęć, jasne i przystępne przekazywanie wiedzy, umiejętne wiązanie teorii z praktyką, wysoki poziom przygotowania merytorycznego.

 

Anna Lignar | ➡️ Więcej o wykładowcy…

 

TERMIN PŁATNOŚCI – 7 DNI!

Faktura - 7 dni na płatność za szkolenie: Zarządzanie odchyleniami oraz zasady wdrażania działań naprawczych (CAPA) w Hurtowni Farmaceutycznej. Polbi – Warszawa.

✅  Firmom, instytucjom i urzędom proponujemy odroczony termin płatności *).

✅  Nie wymagamy i nie pobieramy przedpłat ani zaliczek przed rozpoczęciem szkolenia.

ZA FAKTURĘ MOŻNA ZAPŁACIĆ PO ZAJĘCIACH!


*) Na życzenie faktura może zostać wystawiona przed szkoleniem.

 

Firmy

Termin płatności za szkolenie dla firm wynosi 7 dni od wystawienia faktury.

Osoby fizyczne

Osoby fizyczne dokonują płatności najpóźniej w dniu szkolenia.

Faktura za szkolenie

Uczestnicy szkolenia otrzymują faktury w dniu szkolenia.

Formy płatności za szkolenie

Płatności można dokonywać na konto bankowe lub gotówką w dniu szkolenia.

 

NUMER RACHUNKU BANKOWEGO

mBank S.A. – 51 1140 2004 0000 3802 7659 8336


IBAN numer –  PL 51 1140 2004 0000 3802 7659 8336


kod BIC/SWIFT –  BREXPLPWMBK

 

Co obejmuje opłata za szkolenie?


Cena szkolenia zawiera:

  1. udział w zajęciach,
  2. serwis kawowy,
  3. materiały dydaktyczne,
  4. konsultacje w trakcie szkolenia,
  5. zaświadczenie o ukończenia kursu.

 

Rezygnacja z udziału w szkoleniu


Zamawiający może zrezygnować z uczestnictwa w szkoleniu.

  1. Gdy rezygnacja z udziału w szkoleniu nie wpłynie do Polbi do dnia rozpoczęcia kursu, Zamawiający zostanie obciążony pełnymi kosztami szkolenia.
  2. Jeżeli rezygnacja wpłynie do Polbi po wysłaniu potwierdzenia uczestnictwa w szkoleniu, Zamawiający zostanie obciążony kosztami w wysokości 50% ustalonej ceny w zgłoszeniu.
  3. Jeżeli rezygnacja ze szkolenia wpłynie do Polbi przed wysłaniem potwierdzenia uczestnictwa w szkoleniu do Zamawiającego – nie zostanie on obciążony żadnymi kosztami.

Treść regulaminu udziału w szkoleniach Polbi.

Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty.

 

Zwolnienie szkoleń z podatku VAT


Szkolenia bez VAT – usługi szkoleniowe zwolnione z podatku.Szkolenia są zwolnione z podatku VAT na podstawie art. 43 ust. 1 pkt 26 lit. a ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług.

Cena szkolenia netto jest równa cenie szkolenia brutto. Więcej informacji …

 

Dofinansowanie szkoleń, wsparcie finansowe.


Dofinansowanie szkoleń, wsparcie finansowe dla pracujących.Firmy i przedsiębiorstwa zatrudniające pracowników mogą ubiegać się o środki wspierające pracodawców pragnących inwestować w kapitał ludzki.

Dofinansowanie można wykorzystywać na podnoszenie i aktualizację wiedzy. Więcej informacji …

Organizacja szkolenia

Organizacja szkolenia – Zarządzanie odchyleniami oraz zasady wdrażania działań naprawczych (CAPA) w Hurtowni Farmaceutycznej. Polbi - Warszawa.

HARMONOGRAM SZKOLENIA

9:30 – Rozpoczęcie rejestracji uczestników.

10:00 – Początek szkolenia.

13:00 – Planowane zakończenie szkolenia.

 

Szkolenia zamknięte


Jeśli są Państwo zainteresowani realizacją szkolenia wewnętrznego, prosimy o kontakt lub zachęcamy do wysłania do nas zapytania ofertowego.

 

Zaświadczenie o ukończeniu kursu, Certyfikat, Dyplom


Zaświadczenie, dyplom, certyfikat ze szkolenia, druk MEN, wzór dokumentu.„Zaświadczenie o ukończeniu kursu” to dokument wydawany po ukończeniu kształcenia. Tylko placówki objęte systemem oświaty mają prawo wydawania zaświadczeń potwierdzających uzyskanie lub uzupełnienie przez osoby dorosłe wiedzy, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych, uprawniając do pracy w zakresie objętym kursem.

 

Krajowy Fundusz Szkoleniowy – KFS 2019


KFS - dofinansowanie szkoleń. Krajowy Fundusz Szkoleniowy.

Pracodawcy mogą otrzymać środki z Krajowego Funduszu Szkoleniowego KFS (2019) na sfinansowanie kształcenia dla siebie i swoich pracowników.

Skontaktuj się ze swoim Powiatowym Urzędem Pracy!

Więcej informacji o KFS 2019 …

KFS – Pomoc w wypełnieniu wniosku!

Pomagamy ubiegającym się o środki z KFS w wypełnieniu wniosków składanych w Powiatowych Urzędach Pracy.

Zadzwoń do nas – Telefon: 22 629 13 88.

 

Posiadamy Certyfikat Jakości spełniający wymagania normy ISO 9001 : 2015

Certyfikat Jakości Polbi. Polityka Jakości, System Zarządzania Jakością. Norma ISO 9001:2015.Instytucja zaświadczająca: QS Zürich AG

Data ważności certyfikatu: 2021-03-15.


System Zarządzania Jakością obejmuje przedmiot działalności: Organizacja i prowadzenie działalności edukacyjnej, kursów, szkoleń i doradztwa.

Kontakt w sprawie szkoleń i kursów z biurem Polbi - Warszawa.KONTAKT Z DZIAŁEM SZKOLEŃ

Warszawa, Aleje Jerozolimskie 65/79, Centrum LIM.

Biuro – 03.190, III piętro, budynek hotelu Marriott.

Sekretariat czynny w godzinach 9:00 – 17:00.

Telefon: 22 629 13 88, Fax: 22 699 59 15.

Mail: biuro@polbi.pl

Warszawa - Centrum miasta

Termin: 2019-12-16

Szkolenie: 1 dzień, godz. 10:00-13:00.

Cena dla osoby: 590 zł 415 zł *

Cena dla wielu osób: 540 zł 415 zł / os. *

* - promocja obowiązuje do 2019-11-22 i pod warunkiem udzielenia zgód marketingowych.