Excel

Excel - Kursy i szkolenia dla zaawansowanych oraz początkujących

Szkolenia i kursy z Excel to nasza propozycja edukacyjna dla wszystkich szukających możliwości poznania tajników efektywnej obsługi arkusza kalkulacyjnego i opanowania funkcji szczególnie przydatnych w pracy. Sprawdź, jak szybko można nauczyć się obsługi Excela i jak wygląda nauka poszczególnych dostępnych funkcji arkusza kalkulacyjnego? MS Excel to arkusz kalkulacyjny o ogromnym potencjale możliwości, którego najważniejszą cechą jest możliwość pozyskiwania, przetwarzania, analizowania i prezentacji danych gromadzonych przez użytkowników tego popularnego programu. Excel przychodzi z pomocą gdy zaistnieje potrzeba tworzenia zestawień. Excel wspomaga zarówno w prostych jak i złożonych operacjach prowadzonych na danych. Przydatną opcją programu Excel jest również możliwość wizualizacji dokonywanych wyliczeń.

Excel od podstaw i dla zaawansowanych

Dla użytkowników arkusza kalkulacyjnego Excel mamy przygotowane konkretne propozycje kursów z obsługi arkusza kalkulacyjnego. Wśród dostępnych szkoleń i warsztatów komputerowych znajdziesz takie propozycje jak: Excel w księgowości, arkusz kalkulacyjny w działach kadr i płac oraz w pracy biurowej. Polecamy szkolenia stacjonarne i kursy online. W trakcie zajęć pokazujemy m.in. co to są: optymalizacja, tabele przestawne, proste i zagnieżdżone funkcje stosowane w konstrukcji formuł.

Arkusz kalkulacyjny MS Excel może zostać twoim pomocnikiem

Program Excel to obecnie jedno z najpopularniejszych narzędzi mających zastosowanie w pracach biurowych czy administracyjnych. Excel jest też często wykorzystywane przez służby finansów-księgowe i kadrowo-płacowe. Dobrze o tym wiemy, bo uczymy księgowych, pracowników działów rachunkowości oraz osoby odpowiedzialne za sprawy kadrowe i płacowe. Zaufaj bogatemu doświadczeniu naszych wykładowców, oni bezproblemowo wprowadzą Cię w świat Excela. W trakcie naszych szkoleń i kursów zdobędziesz wiedzę i umiejętności szybkiej obsługi i efektywnego wykorzystania arkusza kalkulacyjnego w pracy i w zastosowaniach domowych.

Ile dobrego potrafi Excel zrobić dla Ciebie?

Excel to potężne narzędzie obliczeniowe a z badań i doświadczenia ekspertów wiadomo, że użytkownicy tego programu w przeważającej części nie wykorzystują jego potencjalnych możliwości. Nie ma co się rzucać od razu na głęboką wodę. Dostosowujemy się do Twoich potrzeb i oczekiwań  - proponujemy różne poziomy zaawansowania kursów z Excela.

Od czego zacząć naukę programu Excel?

Nie musisz być od razu super specem od Excela czy mistrzem obsługi arkusza kalkulacyjnego. Wystarczy, że będziesz umiał praktycznie i w efektywny sposób zastosować Excela w swojej codziennej pracy a funkcje arkusza kalkulacyjnego pomogą, ułatwią i przyśpieszą najczęściej wykonywane zadań. Stopniowo, krok po kroku możesz uzupełniać i pogłębiać wiedzę dotyczącą obsługi i korzystania z Excela a kolejne stopnie zaawansowania to prosta droga do sukcesu.

Pomagamy opanować obsługę Excela

Pamiętając o tym, że nie każdy posiada dogłębną wiedzę o obsłudze arkusza kalkulacyjnego przygotowaliśmy ofertę warsztatów komputerowych dostosowaną do poziomu wtajemniczenia uczestników szkoleń w zakresie obsługi Excela. Nie trzeba się bać Excela. Chcemy aby nasze szkolenia pozwoliły sprawdzić, co tak naprawdę potrafi Excel i które funkcje arkusza kalkulacyjnego mogą znaleźć zastosowanie na co dzień. Postaramy się zwiększyć twoje umiejętności i pokażemy nowe możliwości programu, ułatwimy profesjonalne użytkowanie Excela.

Excel dla księgowych, pracowników działów płacowych i kadrowych

Czas kalkulatorów co prawda nie odszedł jeszcze do lamusa a Excel to nie nowość w rachunkowości, ewidencji wynagrodzeń czy czasu pracy. Gotowe rozwiązania informatyczne i dedykowane programy komputerowe to codzienność w obsłudze finansowej i kadrowej firm. Wszystko to prawda ale zdaniem naszych wykładowców będących jednocześnie ekspertami od księgowości i spraw pracowniczych warto na szerszą skalę korzystać z Excela. Daje to możliwości lepszego i bardziej elastycznego zarządzania danymi, ich analizy i tworzenia zestawień lub raportów.