- Opis
- Program
- Lokalizacje
- Wykładowcy
- Płatności
- Informacje dodatkowe
Szkolenie – Excel w biurze dla początkujących. Kurs od podstaw przygotowujący do samodzielnego korzystania z programu Excel w codziennej pracy biurowej. Program szkolenia przygotowany na podstawie wieloletnich doświadczeń naszych wykładowców i obserwacji kandydatów do pracy.
Korzystaj z Excela – Zostań ekspertem w pracy z danymi!
✔ Poznasz możliwości wykorzystania arkusza kalkulacyjnego w pracy biurowej
✔ Postaramy się wpoić prawidłowe nawyki i „excelowe myślenie”
✔ Pokażemy, jak wiele zadań można uprościć korzystając z Excela
Zapraszam na warsztaty
Maciej Derwisz
Stacjonarne warsztaty z Excela w Warszawie
✔ Samodzielne stanowiska komputerowe dla uczestniczek szkolenia
✔ Centrum Warszawy, blisko dworców Warszawa Centralna i Warszawa Główna
✔ Doskonały lunch w pobliskiej restauracji
✔ Optymalny czas i koszt szkolenia potwierdzonego imiennym certyfikatem
Pracownik ze znajomością Excela. W pracy biurowej zastosowanie Excela i wykorzystanie możliwości arkusza kalkulacyjnego w praktyce dnia codziennego jest jednym z podstawowych oczekiwań stawianych na pierwszym miejscu przed pracownikami, czy to potencjalnymi, czy to już po nawiązaniu z nimi stosunku pracy. Umiejętność obsługi arkusza kalkulacyjnego MS Excel dotyczy wszystkich obszarów pracy, w której korzysta się z pomocy programów komputerowych. Można tu wymienić działy księgowości, kadrowe, płacowe, obsługę kancelaryjną i obsługę sekretariatu oraz pozostałe formy pracy urzędniczej.
Szczegółowy program
EXCEL W BIURZE
I. Prezentacja wykorzystania Excela w pracy biurowej
Zapoznanie z możliwościami wykorzystania Excela w pracy biurowej. Krótki pokaz możliwości wykorzystania Excela oparty na prezentacji „życiowych” zastosowań arkusza kalkulacyjnego w praktyce.
W czasie ogólnego zapoznania z arkuszem kalkulacyjnym Excel nacisk kładziemy na bezstresowe zapoznanie z możliwościami programu, jego budową i składnią oraz staramy się wdrożyć od razu prawidłowe nawyki związane z jego obsługą.
II. Budowa arkusza kalkulacyjnego
- Praca ze wstążką. Rodzaje zakładek na wstążce.
- Arkusze i skoroszyty. Wywołanie nowego arkusza. Zmiana kolejności arkuszy.
- Poruszanie się po arkuszu przy pomocy myszki i klawiatury. Skróty klawiaturowe.
III. Wprowadzanie danych do arkusza kalkulacyjnego
- Rodzaje danych, których można użyć – niespójności w zakresie wprowadzonych danych i błędy z tym związane.
- Dane w postaci: liczby w różnych formatach, dane tekstowe, dane dla dat i czasu, dane procentowe – prawidłowe ich wprowadzanie i korygowanie.
- Poprawianie danych o błędnie zastosowanych formatach.
- Formatowanie komórki – wszystko o zmianie graficznej i merytorycznej zawartości komórki (ramki, wyrównania, podkreślenia, kolory, czcionki, itd.).
- Zmiany szerokości i wysokości komórek w wierszach i kolumnach. Scalanie komórek i zawijanie tekstów. Metody alternatywne scalania.
- Kopiowanie, przesuwanie i wklejanie danych.
- Kopiowanie automatyczne – praca w arkuszu przy wprowadzaniu danych.
- Porządkowanie i obróbka graficzna danych (wyrównania, tła, kolory czcionek,
Prawdziwe abecadło związane z nauką wprowadzania danych do Excela. Niezmiernie ważna część zajęć, rzutująca w przyszłości na mechanizmy stosowane przez pracowników w trakcie konstrukcji tabel, raportów i zestawień. Prawidłowe wdrożenie tego tematu gwarantuje późniejszą możliwość wzbogacania wiedzy i umiejętności obsługi programu.
IV. Odwołania do komórek – komunikacja w obrębie arkusza
- Proste odwołania do pojedynczych komórek.
- Nazywanie komórek i odwołania do nazw.
- Odwołania względne i bezwzględne. Zastosowanie odwołań względnych przy kopiowaniu danych w poziomie i pionie.
- Tworzenie prostych formuł jednofunkcyjnych. Budowa formuł. Znaczenie nawiasów i kolejność wykonywania zadań.
V. Tworzenie prostych tabel i zestawień
- Grupowanie danych i tworzenie prostych tabel.
- Spójność i konstrukcja logiczna danych w tabelach.
- Tworzenie nagłówków i komórek podsumowujących.
- Dodawanie dodatkowych opisów i komentarzy.
- Krawędziowanie tabel w celu usprawnienie ich graficznej prezentacji.
- Wykorzystanie automatycznych stylów tabeli i ich edycja związana z dostosowaniem do danych w tabeli.
- Formatowanie ręczne całego obszaru tabeli.
- Sumowanie danych (automatyczne i z wykorzystaniem funkcji).
- Proste inne wyliczenia związane a danymi (mnożenie, dzielenie i odejmowanie, liczenie średniej).
VI. Prawidłowe zaokrąglanie danych z wykorzystaniem funkcji
- Zaokrąglenie danych liczbowych z wykorzystaniem funkcji ZAOKR()
- Zaokrąglanie liczb „po przecinku”.
- Zaokrąglanie liczb „przed przecinkiem do pełnych”.
- Zaokrąglanie „do zadanej istotności”.
VII. Sortowanie i filtrowanie danych w tabelach i zestawieniach
- Sortowanie danych (jedno i wielokolumnowe).
- Filtrowanie danych (jedno i wielokolumnowe).
- Sortowanie i filtrowanie danych z wieloma kryteriami.
- Zawansowane sortowanie i filtrowanie danych z użyciem formuł.
Czym by było wprowadzanie danych bez możliwości ich późniejszej analizy. Excel posiada całe mnóstwo narzędzi, które pozwalają w sposób mniej lub bardziej zaawansowany analizować tabele baz danych. W tej części zajęć wprowadzimy podstawowe techniki z tym związane, które jednak już pozwalają w znacznym stopniu zautomatyzować obróbkę danych.
VIII. Praca z wieloma arkuszami
- Powiązanie danych w wielu arkuszach (odwołania do innych arkuszy).
- Odwołania do kilku komórek w wielu arkuszach w trakcie sumowania i innych operacji.
- Omówienie i wykorzystanie narzędzia Excela „Konsolidacja danych”.
IX. Praktyczne wykorzystanie narzędzia „Formatowania warunkowego”
- Zakreślanie zadanych zawartości komórek.
- Formatowanie warunkowe z wykorzystaniem kilku kryteriów.
- Formatowanie warunkowe z wykorzystaniem formuł.
- Szukanie duplikatów i unikatów.
- Zmiana hierarchii kryteriów w formatowaniu warunkowym.
- Usuwanie formatowania warunkowego.
X. Obróbka tekstów
- Funkcje związane z obróbką tekstów.
- Usuwanie zbędnych spacji i innych znaków.
- Porządkowanie danych tekstowych.
- Pobieranie fragmentów tekstów do dalszej obróbki.
- Zastosowanie narzędzia „wklej specjalnie”.
XI. Funkcja poprawności danych
- Wykorzystanie narzędzia poprawności danych do kontroli wprowadzania danych.
- Tworzenie list wyborów.
- Kontrola liczb i dat.
- Zastosowanie poprawności danych przy zaawansowanych analizach danych.
XII. Wykorzystanie najczęściej używanych funkcji w Excelu
- Omówienie i użycie funkcji =SUMUJ(), WYSZUKAJ.PIONOWO(), JEŻELI(), LUB(), ORAZ().
- Zagnieżdżanie funkcji.
- Budowa zaawansowanych formuł.
- Techniki ułatwiające wprowadzanie formuł.
XIII. Tworzenie zestawień wykorzystywanych w codziennej pracy
- Tworzenie bazy danych kontrahentów – w tym tworzenie „korespondencji seryjnej”.
- Tworzenie książki kancelaryjnej.
- Tabele zestawień kosztów wraz z podsumowaniem.
- Tworzenie prostych zestawień prognostycznych.
- Proste tabele zliczające wystąpienia.
- Tworzenie dokumentów biurowych z wykorzystaniem Excela – pisma, dokumenty księgowe.
- Tabele porównawcze.
- Drukowanie danych tabelarycznych – ustawienia programowe i korekty ustawień.
XIV. Wykorzystanie narzędzia – Tabele przestawne
Proste tworzenia zestawień przy wykorzystaniu narzędzia „Tabele przestawne”.
- Krótka prezentacja wykorzystania tabel przestawnych oparta na przykładach praktycznych.
- Tworzenie tabeli przestawnej.
- Omówienie podstawowych operacji na „tabelach przestawnych”.
- Ćwiczenia praktyczne z wyszukiwaniem danych w oparciu o wykorzystanie tabel przestawnych.
Tabela przestawna to narzędzie służące do tworzenia dynamicznych podsumowań danych. Raporty tabeli przestawnej pozwalają na opracowywanie tabelarycznych zestawień i podsumowań danych poprzez łączenie ich zawartości pochodzących z różnych pól. Dane umieszczone w tabeli przestawnej można rozmieszczać na różne sposoby, a także stosować różne funkcje do ich analizy. Zbudowaną tabelę można dowolnie modyfikować, zmieniając jej układ tak, aby prezentowała dane w oczekiwanym aspekcie. Pomimo, iż nasz kurs jest zapoznaniem z podstawami obsługi programu Excel to jednak w ramach szkolenia zapoznajemy z elementarzem tworzenia tabel przestawnych z uwagi na częstą konieczność ich stosowania w pracy.
Jak wyglądają stacjonarne warsztaty z Excela?
✔ Bierzesz udział w praktycznych ćwiczeniach komputerowych z Excela
✔ Korzystając z rzutnika trener wyświetla przykłady i rozwiązania zadań na ekranie
✔ Samodzielna praca z arkuszem kalkulacyjnym przyczynia się do utrwalenia wiedzy
✔ W każdej chwili możesz liczyć na pomoc prowadzącego warsztaty
✔ Pracujesz na samodzielnym stanowisku komputerowym – nie musisz mieć własnego laptopa
Warsztaty dla pracowników działów księgowości i finansów z obsługi programu Excel prowadzi doświadczony i ceniony wykładowca – Maciej Derwisz.
Cel szkolenia. Nasz kurs to przede wszystkim cierpliwa praca „od podstaw”. Ukazanie możliwości Excela, wpojenie prawidłowych nawyków i nauka „excelowego myślenia” – to podstawowe cele stawiane podczas realizacji naszego kursu. Podczas ćwiczeń udowodnimy, że wiele powierzonych do wykonania przez pracodawców zadań można uprościć, wykorzystując w tym celu arkusz MS Excel. Zwrócimy tez uwagę i przekonamy, że błędne zastosowanie Excela jest czasami gorsze w skutkach niż ręczne wypełnianie tabel.
Zostań specjalistą MS Excel – Wyróżnij się na rynku pracy. Poszerz swoje kompetencje i wzbogać swoje CV o umiejętność korzystania z arkusza kalkulacyjnego w codziennej pracy.
2 dni zajęć w godz. 10:00-16:00 – Pierwszego dnia od godziny 9:30 rozpoczynamy rejestracja uczestników kursu. Pierwszego i drugiego dnia zajęcia rozpoczynają się o 10-tej. Na godzinę 16:00 zaplanowane jest zakończenie warsztatów.
Polbi – Uczymy tego, na czym się znamy
Excel w biurze
Opiekun warsztatów – Karolina Rutecka
Polbi Contact Center: 721 552 750
e-mail: karolina.rutecka@polbi.com.pl
Program
EXCEL W PRACY BIUROWEJ. KURS OD PODSTAW (DWA DNI). ARKUSZ KALKULACYJNY W CODZIENNEJ PRACY - ĆWICZENIA I WARSZTATY KOMPUTEROWE.
EXCEL W BIURZE (2 DNI) – SZCZEGÓŁOWY PROGRAM SZKOLENIA
I. Prezentacja wykorzystania Excela w pracy biurowej
Zapoznanie z możliwościami wykorzystania Excela w pracy biurowej. Krótki pokaz możliwości wykorzystania Excela oparty na prezentacji „życiowych” zastosowań arkusza kalkulacyjnego w praktyce.
W czasie ogólnego zapoznania z arkuszem kalkulacyjnym Excel nacisk kładziemy na bezstresowe zapoznanie z możliwościami programu, jego budową i składnią oraz staramy się wdrożyć od razu prawidłowe nawyki związane z jego obsługą.
II. Budowa arkusza kalkulacyjnego
- Praca ze wstążką. Rodzaje zakładek na wstążce.
- Arkusze i skoroszyty. Wywołanie nowego arkusza. Zmiana kolejności arkuszy.
- Poruszanie się po arkuszu przy pomocy myszki i klawiatury. Skróty klawiaturowe.
III. Wprowadzanie danych do arkusza kalkulacyjnego
- Rodzaje danych, których można użyć – niespójności w zakresie wprowadzonych danych i błędy z tym związane.
- Dane w postaci: liczby w różnych formatach, dane tekstowe, dane dla dat i czasu, dane procentowe – prawidłowe ich wprowadzanie i korygowanie.
- Poprawianie danych o błędnie zastosowanych formatach.
- Formatowanie komórki – wszystko o zmianie graficznej i merytorycznej zawartości komórki (ramki, wyrównania, podkreślenia, kolory, czcionki, itd.).
- Zmiany szerokości i wysokości komórek w wierszach i kolumnach. Scalanie komórek i zawijanie tekstów. Metody alternatywne scalania.
- Kopiowanie, przesuwanie i wklejanie danych.
- Kopiowanie automatyczne – praca w arkuszu przy wprowadzaniu danych.
- Porządkowanie i obróbka graficzna danych (wyrównania, tła, kolory czcionek,
Prawdziwe abecadło związane z nauką wprowadzania danych do Excela. Niezmiernie ważna część zajęć, rzutująca w przyszłości na mechanizmy stosowane przez pracowników w trakcie konstrukcji tabel, raportów i zestawień. Prawidłowe wdrożenie tego tematu gwarantuje późniejszą możliwość wzbogacania wiedzy i umiejętności obsługi programu.
IV. Odwołania do komórek – komunikacja w obrębie arkusza
- Proste odwołania do pojedynczych komórek.
- Nazywanie komórek i odwołania do nazw.
- Odwołania względne i bezwzględne. Zastosowanie odwołań względnych przy kopiowaniu danych w poziomie i pionie.
- Tworzenie prostych formuł jednofunkcyjnych. Budowa formuł. Znaczenie nawiasów i kolejność wykonywania zadań.
V. Tworzenie prostych tabel i zestawień
- Grupowanie danych i tworzenie prostych tabel.
- Spójność i konstrukcja logiczna danych w tabelach.
- Tworzenie nagłówków i komórek podsumowujących.
- Dodawanie dodatkowych opisów i komentarzy.
- Krawędziowanie tabel w celu usprawnienie ich graficznej prezentacji.
- Wykorzystanie automatycznych stylów tabeli i ich edycja związana z dostosowaniem do danych w tabeli.
- Formatowanie ręczne całego obszaru tabeli.
- Sumowanie danych (automatyczne i z wykorzystaniem funkcji).
- Proste inne wyliczenia związane a danymi (mnożenie, dzielenie i odejmowanie, liczenie średniej).
VI. Prawidłowe zaokrąglanie danych z wykorzystaniem funkcji
- Zaokrąglenie danych liczbowych z wykorzystaniem funkcji ZAOKR()
- Zaokrąglanie liczb „po przecinku”.
- Zaokrąglanie liczb „przed przecinkiem do pełnych”.
- Zaokrąglanie „do zadanej istotności”.
VII. Sortowanie i filtrowanie danych w tabelach i zestawieniach
- Sortowanie danych (jedno i wielokolumnowe).
- Filtrowanie danych (jedno i wielokolumnowe).
- Sortowanie i filtrowanie danych z wieloma kryteriami.
- Zawansowane sortowanie i filtrowanie danych z użyciem formuł.
Czym by było wprowadzanie danych bez możliwości ich późniejszej analizy. Excel posiada całe mnóstwo narzędzi, które pozwalają w sposób mniej lub bardziej zaawansowany analizować tabele baz danych. W tej części zajęć wprowadzimy podstawowe techniki z tym związane, które jednak już pozwalają w znacznym stopniu zautomatyzować obróbkę danych.
VIII. Praca z wieloma arkuszami
- Powiązanie danych w wielu arkuszach (odwołania do innych arkuszy).
- Odwołania do kilku komórek w wielu arkuszach w trakcie sumowania i innych operacji.
- Omówienie i wykorzystanie narzędzia Excela „Konsolidacja danych”.
IX. Praktyczne wykorzystanie narzędzia „Formatowania warunkowego”
- Zakreślanie zadanych zawartości komórek.
- Formatowanie warunkowe z wykorzystaniem kilku kryteriów.
- Formatowanie warunkowe z wykorzystaniem formuł.
- Szukanie duplikatów i unikatów.
- Zmiana hierarchii kryteriów w formatowaniu warunkowym.
- Usuwanie formatowania warunkowego.
X. Obróbka tekstów
- Funkcje związane z obróbką tekstów.
- Usuwanie zbędnych spacji i innych znaków.
- Porządkowanie danych tekstowych.
- Pobieranie fragmentów tekstów do dalszej obróbki.
- Zastosowanie narzędzia „wklej specjalnie”.
XI. Funkcja poprawności danych
- Wykorzystanie narzędzia poprawności danych do kontroli wprowadzania danych.
- Tworzenie list wyborów.
- Kontrola liczb i dat.
- Zastosowanie poprawności danych przy zaawansowanych analizach danych.
XII. Wykorzystanie najczęściej używanych funkcji w Excelu
- Omówienie i użycie funkcji =SUMUJ(), WYSZUKAJ.PIONOWO(), JEŻELI(), LUB(), ORAZ().
- Zagnieżdżanie funkcji.
- Budowa zaawansowanych formuł.
- Techniki ułatwiające wprowadzanie formuł.
XIII. Tworzenie zestawień wykorzystywanych w codziennej pracy
- Tworzenie bazy danych kontrahentów – w tym tworzenie „korespondencji seryjnej”.
- Tworzenie książki kancelaryjnej.
- Tabele zestawień kosztów wraz z podsumowaniem.
- Tworzenie prostych zestawień prognostycznych.
- Proste tabele zliczające wystąpienia.
- Tworzenie dokumentów biurowych z wykorzystaniem Excela – pisma, dokumenty księgowe.
- Tabele porównawcze.
- Drukowanie danych tabelarycznych – ustawienia programowe i korekty ustawień.
XIV. Wykorzystanie narzędzia - Tabele przestawne
Proste tworzenia zestawień przy wykorzystaniu narzędzia „Tabele przestawne”.
- Krótka prezentacja wykorzystania tabel przestawnych oparta na przykładach praktycznych.
- Tworzenie tabeli przestawnej.
- Omówienie podstawowych operacji na „tabelach przestawnych”.
- Ćwiczenia praktyczne z wyszukiwaniem danych w oparciu o wykorzystanie tabel przestawnych.
Tabela przestawna to narzędzie służące do tworzenia dynamicznych podsumowań danych. Raporty tabeli przestawnej pozwalają na opracowywanie tabelarycznych zestawień i podsumowań danych poprzez łączenie ich zawartości pochodzących z różnych pól. Dane umieszczone w tabeli przestawnej można rozmieszczać na różne sposoby, a także stosować różne funkcje do ich analizy. Zbudowaną tabelę można dowolnie modyfikować, zmieniając jej układ tak, aby prezentowała dane w oczekiwanym aspekcie. Pomimo, iż nasz kurs jest zapoznaniem z podstawami obsługi programu Excel to jednak w ramach szkolenia zapoznajemy z elementarzem tworzenia tabel przestawnych z uwagi na częstą konieczność ich stosowania w pracy.
Warszawa - Central Tower
Central Tower, Centrum Konferencyjnym – Al. Jerozolimskie 81, 00-001 Warszawa
Maciej Derwisz - Excel
Maciej Derwisz to ekspert i wykładowca z bogatym doświadczeniem dydaktycznym w zakresie wykorzystania arkusza kalkulacyjnego MS Excel i obsługi programów finansowo-księgowych.
Doświadczony wykładowca, praktyk i ekspert

Maciej Derwisz. Excel – Kursy i szkolenia
MACIEJ DERWISZ
Wykładowca, trener, szkoleniowiec. Ekspert do spraw wykorzystania programu Excel z bogatym doświadczeniem dydaktycznym.
Maciej Derwisz specjalizuje się w prowadzeniu warsztatów komputerowych dla księgowych i pracowników działów kadrowo-płacowych.
Wyłącznie praktyka – bez zbędnej teorii.
Warsztaty z Excela – Uczymy tego, na czym się znamy
Maciej Derwisz zdobył bogate doświadczenie prowadząc nieprzerwanie od wielu lat zajęcia z obsługi i wykorzystania arkusza kalkulacyjnego MS Excel. Jego rzetelność i umiejętność przekazywania wiedzy jest podstawą popularności naszych warsztatów komputerowych zastosowania Excela w księgowości oraz kadrach i płacach.
EXCEL W PRACY BIUROWEJ – KURS OD PODSTAW
FAKTURY, NUMER RACHUNKU BANKOWEGO, PŁATNOŚCI
Płatności i faktury | Więcej informacji …
Konto bankowe – mBank S.A. 51 1140 2004 0000 3802 7659 8336
Faktury – Faktury w formacie PDF wysyłamy uczestnikom w dniu szkolenia. Na życzenie faktura może zostać wystawiona i przesłana wcześniej.
Terminy płatności – Nie pobieramy przedpłat ani zaliczek. Płatności prosimy dokonywać przelewem.
- Przedsiębiorcy i firmy – termin płatności do 7 dni po szkoleniu.
- Jednostki budżetowe i samorządowe – płatność do 21 dni po szkoleniu.
- Osoby prywatne dokonują wpłat najpóźniej na dzień przed zajęciami.
Co obejmuje opłata? Cena zawiera: udział w zajęciach, konsultacje w trakcie zajęć, zaświadczenie o ukończenia kursu.
Zwolnienie z VAT. Nasze szkolenia są zwolnione z podatku od towarów i usług na podstawie art. 43 ust. 1 pkt 26 lit. a ustawy o VAT. Cena netto jest równa cenie brutto. | Więcej informacji …
Rezygnacja z udziału – Zamawiający może zrezygnować z uczestnictwa w szkoleniu.
- Gdy rezygnacja wpłynie do Polbi przed wysłaniem potwierdzenia uczestnictwa w zajęciach – Zamawiający nie zostanie obciążony żadnymi kosztami.
- Gdy rezygnacja wpłynie do POLBI już po wysłaniu potwierdzenia uczestnictwa – Zamawiający zostanie obciążony kosztami w wysokości 50% ceny ustalonej w zgłoszeniu.
- Gdy rezygnacja nie wpłynie do POLBI do dnia rozpoczęcia szkolenia – Zamawiający zostanie obciążony pełnymi kosztami określonymi w zgłoszeniu.
Nieobecność na zajęciach nie zwalnia z dokonania opłaty |️ Regulamin udziału w szkoleniach Polbi
Excel w biurze. Szkolenie dla początkujących. Arkusz kalkulacyjny MS Excel – 16 godziny zajęć. Ćwiczenia i warsztaty komputerowe – poziom podstawowy.
Excel w pracy biurowej – 2 dni. Organizacja szkolenia
10:00 – Rozpoczęcie szkolenia.
16:00 – Planowane zakończenie.
Czas trwania (ilość godzin wykładowych) – Szkolenie przygotowujący do efektywnego korzystania z arkusza kalkulacyjnego MS Excel w codziennej pracy biurowej obejmuje 16 godziny lekcyjne, gwarantując realizację programu i pozwalając zarezerwować czas na pytania uczestników zajęć i konsultacje z prowadzącym warsztaty komputerowe.
Adresaci szkolenia z Excela – Szkolenie kierowane do wszystkich, którzy zamierzają rozpocząć wykorzystywanie arkusza kalkulacyjnego MS Excel w codziennej pracy zawodowej na poziomie podstawowym. Od uczestników szkolenia wymagamy jedynie chęci do nauki i poznania narzędzi oraz funkcji Excela.
Szkolenia zamknięte, wewnętrzne, na zamówienie – Jeśli są Państwo zainteresowani realizacją szkolenia wewnętrznego pozwalające nabyć praktyczne umiejętność obsługi arkusza kalkulacyjnego Excel w formule zamkniętej prosimy o kontakt lub zachęcamy do wysłania do nas zapytania ofertowego.
Poziom zaawansowania i sposób prowadzenia zajęć – Szkolenie: Excel – poziom podstawowy.
Certyfikat, zaświadczenie – Osobom biorącym udział w szkoleniu wydajemy imienne potwierdzenie uczestnictwa w zajęciach.
Stacjonarne warsztaty komputerowe z Excel’a
- Małe grupy, przestronna sala.
- Jeden uczestnik – jedna ławka i jeden laptop.
- Wymagane odległości i środki do dezynfekcji.
Warsztatowa forma zajęć z obsługi arkusza kalkulacyjnego Excel
- Nie śpieszymy się – Wszystko co związane jest z Excelem omawiane solidnie i dostosowujemy tempo szkolenia do możliwości uczestników. Poznasz najważniejsze funkcje arkusza Excel, które można z łatwością wykorzystać w pracy biurowej.
- Nie przedkładamy formy nad treścią – Nie musisz się wstydzić, że czegoś nie zrozumiałeś! Atmosfera pracy jest przyjazna, kameralna, miła i zawsze możesz zapytać i poprosić o pomoc czy ponowne wyjaśnienie niezrozumiałego zagadnienia.
- Liczy się jakość a nie ilość – Materiał kursu z obsługi Excela ograniczyliśmy do niezbędnego minimum wykorzystywanego w pracy biurowej. Nie przedstawiamy setek funkcji arkusza kalkulacyjnego, których i tak nie zrozumiesz, ba nawet jeżeli je zrozumiesz to nigdy nie będziesz miał okazji ich zastosować. Pokażemy, co naszym zdaniem trzeba umieć posługując się Excelem.
- Excel (solidne podstawy) – Excel jest przepełniony możliwościami, ale wykorzystuje się nikły ich procent w pracy dnia codziennego. Lepiej dobrze nauczyć się konkretnych funkcji Excela niż mgliście rozmyślać o opanowaniu „pełnego zakresu” opcji oferowanych przez arkusz kalkulacyjny.
- Ćwiczenia, ćwiczenia i jeszcze raz ćwiczenia – Podczas warsztatów realizujemy dziesiątki zadań i przykładów. Naprawdę to jedyny sposób by opanować swobodne poruszanie się w arkuszu kalkulacyjnym Excel.
- Samodzielna praca daje najlepsze efekty – Zajęcia z Excela nastawienie na samodzielną pracę uczestników szkolenia. Zadania wykonujesz sam, ale zawsze możesz spojrzeć na ekran, na którym trener równolegle prezentuje wykonywane ćwiczenia.
- Znajdź czas na pracę w domu – Jeżeli masz możliwości (sprzętowe czy też czasowe) to „praca domowa” z Excela wbrew obecnemu, nowoczesnemu podejściu w edukacji jest równie ważna co praca pod kierunkiem trenera. Jeżeli nasze sale są akurat wolne, to również możesz przyjść godzinę przed rozpoczęciem kursu, by samodzielnie poćwiczyć i przy okazji sprawdzić, co sprawia ci jeszcze kłopot podczas pracy w Excelu.
- Excel w pracy biurowej – Program warsztatów komputerowych w dostępny w zakładce „PROGRAM” lub formacie PDF – Program szkolenia.
Kontakt z organizatorem. Warszawa, Aleje Jerozolimskie 65/79, Centrum LIM, Biuro czynne w godzinach 9:00 – 17:00, Telefon: 22 629 13 88, e-mail: biuro@polbi.com.pl
Polbi | Płatności i faktury | Regulamin szkoleń | Certyfikaty i zaświadczenia | Zwolnienie z VAT
Excel w pracy biurowej. Kurs od podstaw | Warsztaty komputerowe | Renomowany i doświadczony wykładowca – Maciej Derwisz | Warszawa – szkolenie stacjonarne (tradycyjne) | Możliwość zamówienia szkolenia wewnętrznego | Czas trwania: 2 dni, 16 godzin wykładowych | Cena katalogowa: 798 PLN (VAT zw.)