Kontrast: A A
Czcionka: A A+
logo

09:00 - 17:00

od poniedziałku do piątku

Al. Jerozolimskie 65/79

00-697 Warszawa

22 629 13 88

biuro@polbi.com.pl

logo

22 629 13 88

biuro@polbi.com.pl

Al. Jerozolimskie 65/79

00-697 Warszawa

09:00 - 17:00

od poniedziałku do piątku

Ochrona danych osobowych w marketingu internetowym i e-commerce

Termin:

Uczestnicy kursu

Dane do faktury

Dane kontaktowe

Uwagi

Ochrona danych osobowych w marketingu internetowym i e-commerce

RODO w marketingu internetowym i e-commerce. Ochrona danych osobowych w marketingu czyli co musisz wiedzieć kiedy prowadzisz i rozwijasz swoją firmę w sieci. E-commerce – jak rozpocząć lub prowadzić sprzedaż w handlu internetowym i czym tak naprawdę jest e-handel i jego najbardziej popularna forma czyli sklep internetowy?

 

Szkolenie: Ochrona danych osobowych w marketingu internetowym i e-commerce.

 

Cel szkolenia


Udział w zajęciach powinien pokazać, jak praktycznie wdrożyć w firmie prawne wymogi ochrony danych osobowych (RODO) dotyczące prowadzenia działań marketingowych i dostosować się do obowiązujących wymagań oraz zwrócić uwagę na regulacje prawne decydujące o legalnym prowadzeniu e-commerce oraz pomóc w dostosowaniu się i wdrożeniu w praktyce obowiązujących wymagań dotyczących e-handlu i marketingu w sieci.

 

Zajęcia dla zajmujących się marketingiem internetowym i e-commerce


Udział w szkoleniu rekomendujemy osobom prowadzącym działalność gospodarczą zarówno w formie jednoosobowej jak i nieco większym firmom planującym swój rozwój w sieci. Zapraszamy w szczególności specjalistów ds. marketingu internetowego.

 

RODO W E-COMMERCE I MARKETINGU INTERNETOWYM – PROGRAM SZKOLENIA


 1. Social media a ochrona danych osobowych

Co musi się znaleźć na naszych social mediach pod kątem ochrony danych? Facebook, instagram, you tube, linkedin – o czym powinieneś poinformować swoich odbiorców ? Czy potrzebne są zgody marketingowe?

2. Polityka prywatności

Aspekty umieszczania polityki prywatności na stronie internetowej? Jakie informację odnośnie ochrony danych osobowych powinny się znaleźć na stronie internetowej i gdzie powinny być umieszczone?

3.  Zgody marketingowe

W jaki sposób i w jakiej formie powinno się uzyskiwać zgody marketingowe? Czy wystarczy pobrać jedną zgodę marketingową? Gdzie na stronie należy umieszczać zgody marketingowe? Jak przechowywać zgody marketingowe? Kto powinien mieć do nich dostęp? Co zrobić gdy ktoś zgodę wycofa?

4. Newsletter

Jak prawidłowo wysłać newsletter? Czy niezbędna jest zgoda marketingowa? Kiedy zostaje dopełniony obowiązek informacyjny?

5. Pliki cookie

Pliki cookie – o czym informować? Czy wszystkie „ciasteczka” są niezbędne?

6. Zamieszczanie obowiązku informacyjnego

Czy na stronie internetowej powinien być zamieszczony obowiązek informacyjny – jeżeli  tak to jaki? Gdzie powinien się znaleźć obowiązek informacyjny? Jak należy rozumieć pojęcie warstwowego obowiązku informacyjnego?

7. Konkursy i promocje

Jak zgodnie z prawem przeprowadzić konkurs lub akcję promocyjną. Czy niezbędna jest zgoda? Kiedy możemy wykorzystać uzasadniony interes?

8. Programy lojalnościowe

Jak zadbać o zgodność z przepisami w programie lojalnościowym? Jaki zakres danych trzeba pobrać?

9. Ankiety, badanie satysfakcji a marketing

Czy badanie satysfakcji klienta to już marketing? Czy możemy zapytać o wszystko? Czy wymagana jest zgoda?

10. Publiczne źródeł danych

Jak korzystać z publicznych źródeł z danymi? Czy możemy utworzyć własną bazę marketingową? Co z obowiązkami informacyjnymi – czy niezbędne będzie ich dopełnienie?

11. Bazy marketingowe

Jak przechowywać bazy marketingowe i kiedy usuwać dane? Co zrobić gdy Klient wycofa zgodę?

 

Wykładowca – Aleksandra Kiełbratowska


Aleksandra Kiełbratowska. Prawnik, certyfikowany audytor, wykładowca i ekspert RODO.

Aleksandra Kiełbratowska – Ekspert RODO

Polbi - Warszawa. Logo firmowy szkoleniowej.  ALEKSANDRA KIEŁBRATOWSKA

Prawnik, certyfikowany audytor Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji i Systemu Zarządzania Jakością. Mediator i trener oraz  współautor publikacji z zakresu ochrony danych osobowych.

Aleksandra Kiełbratowska posiada doświadczenie w obsłudze podmiotów z zakresu ochrony danych osobowych od audytu po wdrożenie. Pełniła funkcje Inspektora Ochrony Danych z branż takich jak firmy logistyczne, transportowe, produkcyjne, agencje rekrutacyjne, payroll, szkoleniowe, bhp czy carsharing.

 

 

Omawiane regulacje prawne


Podczas zajęć przywołamy, omówimy i przeanalizujemy przepisy regulujące prowadzenie marketingu w sieci oraz e-sprzedaży i tworzące prawne ramy dla działalności e-commerce oraz w obszarze marketingu internetowego:

  • Rozporządzenie o ochronie danych osobowych Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679,
  • Ustawa o ochronie danych osobowych,
  • Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną,
  • Ustawa – Prawo telekomunikacyjne.

Zajęcia w dużej mierze będą się odnosiły do projektowanych zmian w przepisach ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną a także w ustawie prawo telekomunikacyjne.

 

E-commerce – pytania na które udzielimy odpowiedzi


  1. Na jakiej podstawie przetwarzać dane w marketingu?
    2. Jak i kiedy właściwie dopełnić obowiązku informacyjnego?
    3. Do kogo możemy wysłać newsletter?
    4. Jak przeprowadzić konkurs lub akcję promocyjną?
    5. Czy badanie satysfakcji klienta to też marketing?
    6. Jak pogodzić prowadzenia naszego biznesu z ograniczeniami na social mediach?
    7. Jak przechowywać bazy marketingowe i kiedy usuwać dane?

 

RODO w e-marketingu – pytania na które udzielimy odpowiedzi


  1. O czym powinno się poinformować na social mediach pod kątem ochrony danych?
  2. Jakie klauzule prawne i informacje należy umieścić na stronie internetowej?
  3. Jak powinno się zbierać zgody marketingowe?
  4. O czym należy pamiętać wysyłając newsletter?
  5. Czy komunikowanie polityki prywatności jest bezwzględnie konieczne?
  6. Jakie treści powinny się znaleźć na stronie internetowej by mówić, że obowiązek informacyjny został spełniony?

 

Jak wyglądają warsztaty – e-commerce i Rodo w marketingu internetowym?


✔ Uczestniczysz w spotkaniu online prowadzonym na żywo

✔ Korzystasz z doświadczenia i eksperckiej wiedzy wykładowcy – Aleksandry Kiełbratowskiej

✔ Masz bezpośredni kontakt z trenerem i możliwość zadawania na bieżąco pytań na czacie

✔ Wspólne ćwiczenia i analiza przykładów pozwalają lepiej zrozumieć omawiane zagadnienia

 

Polbi – Uczymy tego, na czym się znamy


RODO w e-marketinguKontakt z koordynatorem szkolenia: RODO w marketingu i e-commerce i e-commerce

Opiekun warsztatów – Karolina Rutecka

Polbi Contact Center: 721 552 750

e-mail: karolina.rutecka@polbi.com.pl

Program

  1. Social media a ochrona danych osobowych

Co musi się znaleźć na naszych social mediach pod kątem ochrony danych? Facebook, instagram, you tube, linkedin – o czym powinieneś poinformować swoich odbiorców ? Czy potrzebne są zgody marketingowe?

  1. Polityka prywatności

Aspekty umieszczania polityki prywatności na stronie internetowej? Jakie informację odnośnie ochrony danych osobowych powinny się znaleźć na stronie internetowej i gdzie powinny być umieszczone?

  1. Zgody marketingowe

W jaki sposób i w jakiej formie powinno się uzyskiwać zgody marketingowe? Czy wystarczy pobrać jedną zgodę marketingową? Gdzie na stronie należy umieszczać zgody marketingowe? Jak przechowywać zgody marketingowe? Kto powinien mieć do nich dostęp? Co zrobić gdy ktoś zgodę wycofa?

  1. Newsletter

Jak prawidłowo wysłać newsletter? Czy niezbędna jest zgoda marketingowa? Kiedy zostaje dopełniony obowiązek informacyjny?

  1. Pliki cookie

Pliki cookie – o czym informować? Czy wszystkie „ciasteczka” są niezbędne?

  1. Zamieszczanie obowiązku informacyjnego

Czy na stronie internetowej powinien być zamieszczony obowiązek informacyjny – jeżeli  tak to jaki? Gdzie powinien się znaleźć obowiązek informacyjny? Jak należy rozumieć pojęcie warstwowego obowiązku informacyjnego?

  1. Konkursy i promocje

Jak zgodnie z prawem przeprowadzić konkurs lub akcję promocyjną. Czy niezbędna jest zgoda? Kiedy możemy wykorzystać uzasadniony interes?

  1. Programy lojalnościowe

Jak zadbać o zgodność z przepisami w programie lojalnościowym? Jaki zakres danych trzeba pobrać?

  1. Ankiety, badanie satysfakcji a marketing

Czy badanie satysfakcji klienta to już marketing? Czy możemy zapytać o wszystko? Czy wymagana jest zgoda?

  1. Publiczne źródeł danych

Jak korzystać z publicznych źródeł z danymi? Czy możemy utworzyć własną bazę marketingową? Co z obowiązkami informacyjnymi – czy niezbędne będzie ich dopełnienie?

  1. Bazy marketingowe

Jak przechowywać bazy marketingowe i kiedy usuwać dane? Co zrobić gdy Klient wycofa zgodę?

Szkolenie online na żywo

Szkolenia online są nowoczesną, zdalną formą prowadzenia zajęć umożliwiającą przesyłanie uczestnikom zajęć relacji „na żywo„ (live webinar) obejmującej prelekcje, wykłady i ćwiczenia oraz zapewniającą  dostęp do przygotowanych prezentacji.

 


Webinaria, szkolenia online, internetowe, zdalne kursy i warsztaty - Polbi.


 

Wymagane sprzętowe


🖥️ Komputer, laptop, tablet lub smartfon

🔊 Głośniki lub słuchawki

🌐 Stabilne podłączenie do Internetu

⚙️ Przeglądarka internetowa: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge, Opera

 

Logowanie na zajęcia


🕘 Przed szkoleniem otrzymasz link do platformy szkoleniowej.

⌛️ Zachęcamy do odwiedzenia tzw. wirtualnej poczekalni aby sprawdzić poprawności połączenia.

 

GetResponse – wirtualna sala szkoleniowa


GetResoponse - Webinarowa platforma szkoleniowaNasi wykładowcy dzielą się wiedzą za pośrednictwem platformy szkoleniowej – Webinary GetResponse.

ALEKSANDRA KIEŁBRATOWSKA

 

Aleksandra Kiełbratowska. Prawnik, certyfikowany audytor Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji i Systemu Zarządzania Jakością. Mediator i trener oraz  współautor publikacji z zakresu ochrony danych osobowych.

 

Prawnik, audytor, wykładowca i ekspert


Aleksandra Kiełbratowska. Prawnik, certyfikowany audytor, wykładowca i ekspert RODO.

Aleksandra Kiełbratowska - Polbi, Warszawa.  ALEKSANDRA KIEŁBRATOWSKA

Prawnik, certyfikowany audytor Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji i Systemu Zarządzania Jakością. Mediator i trener oraz współautor publikacji z zakresu ochrony danych osobowych. Posiada doświadczenie w obsłudze podmiotów z zakresu ochrony danych osobowych od audytu po wdrożenie – pełniła funkcje Inspektora Ochrony Danych.

 

Wykształcenie


Aleksandra Kiełbratowska ukończyła studia prawnicze na Uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu, podyplomowe studia „Wykonywanie funkcji Inspektora Ochrony Danych” na Polskiej Akademii Nauk oraz podyplomowe studia z prawa pracy na Uniwersytecie Gdańskim. Ukończyła również kurs dokształcający „Ochrona danych osobowych w zatrudnieniu ”w Katedrze Prawa Pracy i Polityki Społecznej na Uniwersytecie Jagiellońskim.

 

Certyfikaty


Posiada certyfikat audytora wewnętrznego Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji wg PN ISO/IEC 27001:2014 oraz audytora wewnętrznego Systemu Zarządzania Jakością wg normy PN EN ISO 9001:2015. Jest również certyfikowanym mediatorem. Dodatkowo posiada certyfikat trenerski Train The Trainer uzyskany na Uniwersytecie Warszawskim.

 

Publikacje


Aleksandra Kiełbratowska jest współautorką książek takich jak: Pomoc dla pracodawcy w sprawach pracowniczych w dobie kryzysu. Tarcza antykryzysowa, prawo pracy, RODO, ZUS, PIT oraz Praca zdalna w praktyce. Zagadnienia prawa pracy i RODO, oraz autorką licznych artykułów z zakresu ochrony danych osobowych m.in. w Onet czy ODO magazyn, jak i autorką treści na blogu „Praktycznie o przepisach”.

 

Praktyka w obszarze RODO


Aleksandra Kiełbratowska zdobyła bogate doświadczenie zawodowe uczestnicząc w obsłudze podmiotów z zakresu ochrony danych osobowych od audytu po wdrożenie oraz pełnienie funkcji Inspektora Ochrony Danych z branż takich jak firmy logistyczne, transportowe, produkcyjne, agencje rekrutacyjne, payroll, szkoleniowe, bhp czy carsharing.

PŁATNOŚCI, NUMER RACHUNKU BANKOWEGO I FAKTURY

 

Konto bankowe


mBank S.A.  51 1140 2004 0000 3802 7659 8336

 

Faktury


Uczestnicy otrzymują faktury w dniu szkolenia. Na życzenie faktura może zostać wystawiona wcześniej. Faktury przesyłamy elektronicznie w formacie PDF.

 

Do kiedy należy dokonać płatności?


Przedsiębiorcy, firmy, urzędy i instytucje wnoszą opłaty do 7 dni po szkoleniu. W przypadku podmiotów z sektora finansów publicznych termin płatności może być ustalony indywidualnie. Osoby fizyczne dokonują płatności najpóźniej na dzień przed szkoleniem.

 

Co obejmuje opłata?


Cena zawiera: udział w zajęciach, materiały dydaktyczne, konsultacje w trakcie szkolenia, zaświadczenie o ukończenia kursu.

 

Zwolnienie z podatku VAT


Szkolenia bez VAT – usługi szkoleniowe zwolnione z podatku.Szkolenia są zwolnione z podatku VAT na podstawie art. 43 ust. 1 pkt 26 lit. a ustawy o podatku od towarów i usług.

Cena netto jest równa cenie brutto. | Więcej informacji …

 

Rezygnacja z udziału


Zamawiający może zrezygnować z uczestnictwa w szkoleniu.

  1. Gdy rezygnacja wpłynie do Polbi przed wysłaniem potwierdzenia uczestnictwa w szkoleniu lub kursie – Zamawiający nie zostanie obciążony żadnymi kosztami.
  2. Gdy rezygnacja wpłynie do POLBI już po wysłaniu potwierdzenia uczestnictwa – Zamawiający zostanie obciążony kosztami w wysokości 50% ceny ustalonej w zgłoszeniu.
  3. Gdy rezygnacja nie wpłynie do POLBI do dnia rozpoczęcia szkolenia – Zamawiający zostanie obciążony pełnymi kosztami określonymi w zgłoszeniu.

Nieobecność na zajęciach nie zwalnia z dokonania opłaty |️ Regulamin udziału w szkoleniach Polbi

 

Możesz zapłacić po szkoleniu!


Polbi - Szkolenia. RODO w e-marketingu i e-commerce   Polbi  |  ✔ Nie pobieramy przedpłat ani zaliczek  ✔ Oferujemy odroczony termin płatności

Firma w sieci czyli ochrona danych osobowych (RODO) w marketingu i handlu internetowym.

 

Organizacja zajęć – RODO e-marketingu i e-commerce


Organizacja szkolenia - RODO w e-marketingu i e-commerce

10:00 – Rozpoczęcie szkolenia.

12:30 – Planowane zakończenie zajęć.

Poszczególne bloki zajęć mogą być oddzielone przerwami.

 

RODO w marketingu i e-commerce – Co trzeba wiedzieć o e-commerce mając na względzie przepisy i prawa konsumentów oraz jak prowadzić działania marketingowe e-handlu w zgodzie z RODO? Prawna ochrona danych osobowych w internetowych działaniach marketingowych gdy prowadzisz i rozwijasz swoją firmę w sieci.

 

Wprowadzenie do e-commerce – Rynek e-commerce stale rośnie a prowadzone analizy dotyczące e-handlu wskazują, że tendencja ta utrzyma się w najbliższych latach. Pandemia sprawiła, że klienci docenili zalety e-zakupów a firmy przyspieszyły procesy zmian prowadzących do rozwój sprzedaży poprzez kanały online (e-commerce). Szacuje się, że ponad 150.000 krajowych podmiotów prowadzi już sprzedaż produktów lub usług wykorzystując do tego internet.

 

Sklepy online i platformy sprzedażowe – Amazon i Allegro, Media Expert czy Bonprix lub Zalando to podmioty rynku e-commerce znane chyba każdemu. Jeżeli planujesz dołączyć do tego grona, to powiemy i pokażemy co trzeba zrobić by aktywnie uczestniczyć w e-handlu i robić to w zgodzie z prawem.

 

Umiejętności wyniesione ze szkolenia – Uczestnik zajęć poznają wymogi RODO oraz przepisów szczególnych i będzie wiedział  jak zastosować przepisy w marketingi internetowym i w świecie e-commerce.

 

Możesz także zamówić szkolenie wewnętrzne (zamknięte) – Jeśli są Państwo zainteresowani realizacją szkolenia dotyczącego prawnych ram prowadzenia  działalności e-commerce i zasad konstrukcji zgód marketingowych w zgodzie z przepisami RODO oraz  prawnych ram prowadzenia działalności e-marketingowej, to prosimy o kontakt lub zachęcamy do wysłania do nas | zapytania ofertowego.

 

Kontakt z organizatorem


Polbi - Kontakt z organizatorem. Kursy, szkolenia stacjonarne i online.Warszawa, Aleje Jerozolimskie 65/79, Centrum LIM

Biuro czynne w godzinach 9:00 – 17:00

Telefon: 22 629 13 88, Fax: 22 699 59 15

e-mail: biuro@polbi.com.pl

 


KLUCZOWE INFORMACJE | Tematyka: RODO – Ochrona danych osobowych w marketingu i e-commerce | Wykładowca – Aleksandra Kiełbratowska | Zajęcia na żywo w formie online – live webinar | Profesjonalna platforma szkoleniowa GetResponse | Szkolenie stacjonarne – Warszawa | Możliwość zamówienia szkolenia wewnętrznego | Czas trwania: ok. 2,5 godziny | Cena katalogowa: 298 PLN (VAT zw.).

Zapisz się

Aktualnie nie oferujemy tego szkolenia.

Szkolenie może być zrealizowane w formule zamkniętej.

Zainteresowanych prosimy o kontakt:
telefoniczny: 22 629 13 88,
mailowy: biuro@polbi.com.pl.

Skip to content