- Opis
- Program
- Lokalizacje
- Wykładowcy
- Płatności
- Informacje dodatkowe
PPK – Pracownicze Plany Kapitałowe w sferze budżetowej. Zasady uczestnictwa w Pracowniczych Planach Kapitałowych w tzw. „budżetówce”. Internetowe szkolenie on-line (webinarium). Gromadzenie środków, obliczanie i odprowadzanie składek, zawieranie umów o zarządzanie i prowadzenie PPK, finansowanie, dokonywanie wypłat oraz zwrotów z PPK a także tematyka przetwarzania danych osobowych (RODO). Zajęcia dla pracodawców jednostek należących do sektora finansów publicznych prowadzi Renata Majewska.
🖥️ SZKOLENIE ON-LINE
Tytuł: PPK – Sektor budżetowy. Pracownicze Plany Kapitałowe.
Prowadząca zajęcia: Renata Majewska.
🌐 Webinarium: Interaktywne szkolenie on-line na żywo.
🕘 Czas trwania: 1 dzień, zajęcia w godzinach 10:00-16:00.
Cena: 330 zł netto / 330 zł brutto za osobę (VAT zw.).
*) Cena obowiązuje w okresie trwania promocji i po udzieleniu zgód marketingowych.
Cel szkolenia – PPK w sektorze budżetowym
Celem szkolenia on-line jest przygotowanie działów kadrowych, płacowych i finansowych jednostek sektora budżetowego ) do wdrożenia Pracowniczych Planów Kapitałowych (PPK). Internetowe zajęcia w formie zdalnej (webinarium on-line) dla jednostek finansów publicznych ma na celu przygotowanie specjalistów działów kadr i płac do nowych obowiązków związanych z wprowadzaniem PPK.
PPK – omawiane zagadnienia
Wykładowca dokładnie omówi aspekty formalne i finansowe działania PPK w jednostkach sektora budżetowego. Uczestnicy zdalnego szkolenia internetowego poznają etapy tworzenia PPK, zasady uczestnictwa w Pracowniczych Planach Kapitałowych, kwestie obliczania składek na PPK, odprowadzania wpłat do Pracownicze Plany Kapitałowe i rozliczenia ich na liście płac.
Omówione zostaną zasady dokonywania potrąceń z wynagrodzenia uczestników PPK w jednostkach sektora budżetowego, stosowania ulg podatkowych i składkowych z tego tytułu i sposoby dysponowania środkami zgromadzonymi w PPK oraz przetwarzania danych osobowych w tym zakresie.
Dokumentacja PPK w jednostkach sektora budżetowego
Podczas zdalnych zajęć internetowych prowadzonych na żywo wykładowca szczegółowo przedstawi i skonsultuje z uczestnikami obowiązkowe elementy umów tworzących system PPK, ich formę i terminy zawarcia oraz inne dokumenty tworzone i gromadzone przez Jednostki Sfery Budżetowej (JSB) w związku z Pracowniczymi Planami Kapitałowymi (PPK).
W każdą środę DODATKOWY RABAT 40 ZŁ.
Zapłać za WEBINARIUM TYLKO 290 ZŁ !
Szkolenie objęte ofertą – TANIE GODZINY.
Dokonaj zgłoszenia w środę w godzinach 10-12.
Warsztatowa forma zajęć
Szkolenie z zakresu Pracowniczych Planów Kapitałowych (PPK w sferze budżetowej, w sektorze finansów publicznych) przybiera formę praktycznych warsztatów. Uczestnicy webinarium mogą na bieżąco na czacie zadawać pytać, zgłaszać uwagi, sugestie, czy rozliczać z wykładowcą przykłady „na tablicy”.
PROGRAM – PPK W SFERZE BUDŻETOWEJ
🖥️ 🌐 Szkolenie on-line | Webinarium | Internetowe zajęcia na żywo
I. Cel realizacji i ogólne założenia działania PPK
- Dodatkowa emerytura dla osób objętych programem.
- Współfinansowanie składek na PPK przez strony stosunku pracy.
- „Opieka” i nadzór państwa nad funkcjonowaniem Pracowniczych Planów Kapitałowych.
- Fundusze zdefiniowanej daty (FZD).
- Zasady polityki inwestycyjnej FZD (część udziałowa i dłużna).
- Koszty funkcjonowania PPK.
II. Etapy i terminarz wdrażania PPK przez jednostki sfery budżetowej
- Objęcie działaniem ustawy o PPK i jego skutki.
- PPK – Wybór instytucji finansowej.
- Zawarcie umowy o zarządzanie Pracowniczym Planem Kapitałowym.
- Zawarcie umowy o prowadzenie Pracowniczego Planu Kapitałowego.
- Naliczenie i odprowadzenie pierwszych i kolejnych wpłat do PPK.
III. Wybór instytucji finansowej
- Wybór instytucji finansowej dla PPK w porozumieniu z zakładową organizacją związkową lub z reprezentantem osób zatrudnionych.
- Kryteria wyboru instytucji finansowej.
- Ostateczny termin na zawarcie porozumienia o wyborze instytucji.
- Wskazanie instytucji finansowej przez pracodawcę.
STUDIUM PRZYPADKU – Omówienie wspólnie z Uczestnikami szkolenia przykładowych wzorów:
- Porozumienia w sprawie wyboru instytucji finansowej w porozumieniu z zakładową organizacją związkową / reprezentacją osób zatrudnionych.
- Ewentualnego regulaminu (instrukcji) wyboru reprezentacji osób zatrudnionych.
IV. Zawarcie umowy o zarządzanie PPK
- Sposób zawarcia (generalnie elektroniczny) umowy o zarządzanie PPK.
- Moment zawarcia umowy elektronicznej.
- Czy trzeba zawrzeć umowę, jeśli wszyscy pracobiorcy złożą deklaracje rezygnacji?
- Obowiązkowe elementy umowy o zarządzanie PPK.
- Ostateczny termin zawarcia umowy o zarządzanie PPK.
- Skutki niezawarcia umowy o zarządzanie PPK przez pracodawcę.
V. Nawiązanie umowy o prowadzenie PPK
- Postać zawarcia umowy o prowadzenie PPK i możliwość jej zmiany.
- Czy umowę o prowadzenie Pracowniczego Planu Kapitałowego trzeba zawrzeć, jeśli wszyscy pracobiorcy złożą deklaracje rezygnacji?
- Obowiązkowe elementy umowy o prowadzenie PPK (załącznik – lista uczestników).
- Ostateczny termin zawarcia umowy o prowadzenie PPK i wymóg zachowania przerwy 10 dni roboczych.
- Skutki niezawarcia umowy o prowadzenie Pracowniczego Planu Kapitałowego przez podmiot zatrudniający.
VI. Uczestnictwo w programie PPK
- Tytuły uprawniające do członkostwa w Pracowniczym Planie Kapitałowym (PPK).
- Uczestnictwa w PPK z automatu i w trybie wnioskowym.
- Terminarz zapisywania do PPK osób w wieku 18-54 lata.
- Terminarz zapisywania do PPK osób w wieku 55-70 lat.
- Terminarz zapisywania do PPK osób na urlopach wychowawczych lub zasiłkach macierzyńskich.
- Terminarz zapisywania pracowników do PPK przebywających na urlopach bezpłatnych.
- Osiągnięcie przez zatrudnionego 90 dni zatrudnienia w danym podmiocie.
- Indywidualny rachunek Pracowniczego Planu Kapitałowego.
- Deklaracja rezygnacji z dokonywania wpłat do PPK i sposoby na wznowienie wpłat.
- Uczestnictwo w kilku programach PPK (w tym zmiana miejsca zatrudnienia).
- Obowiązki informacyjne wobec osób wstępujących do PPK.
STUDIUM PRZYPADKU – Omówienie wspólnie przykładowych wzorów:
- Deklaracji rezygnacji z dokonywania wpłat do PPK.
- Informacji pracodawcy dla „starszych” osób zatrudnionych (powyżej 55 lat) o możliwości przystąpienia do PPK.
- Wniosku osoby zatrudnionej w wieku powyżej 55 lat do pracodawcy o przystąpieniu do PPK.
- Oświadczenia uczestnika PPK o posiadanych rachunkach PPK.
- Wniosku o dokonywanie wpłat do PPK.
VII. Wpłaty do Pracowniczych Planów Kapitałowych (PPK)
- Wpłaty podstawowe (obowiązkowe) i dodatkowe (dobrowolne) na PPK – ich wysokość oraz finansowane przez podmiot zatrudniający i uczestnika.
- Możliwość obniżenia wpłaty podstawowej przez „najuboższych” uczestników PPK.
- Zasady różnicowania wpłat dodatkowych przez Jednostkę Sfery Budżetowej (JSB) i uczestników PPK.
- Technika naliczania wpłat z wynagrodzenia uczestnika PPK i odprowadzania na konto w PPK (podstawa wymiaru).
- Terminy dokonywania wpłat do Pracowniczego Planu Kapitałowego.
- Ulgi przysługujące z tytułu dokonywania wpłat do PPK (rozliczenie na liście płac wynagrodzenia uczestnika PPK będącego pracownikiem i zleceniobiorcą).
- Moment powstania przychodu uczestnika z tytułu wpłat do PPK finansowanych przez Jednostkę Sfery Budżetowej (JSB – pracodawcę) – Interpretacja Ministerstwa Finansów.
- Wykazywanie wpłat do PPK w dokumentach ZUS.
STUDIUM PRZYPADKU
Wspólne omówienie przykładowych wzorów.
- Informacja dla osób zatrudnionych o możliwości obniżenia wpłaty podstawowej i zadeklarowania wpłaty dodatkowej.
- Deklaracja uczestnika PPK o obniżeniu wpłaty podstawowej.
- Deklaracja uczestnika PPK o finansowaniu wpłaty dodatkowej.
Wspólne sporządzenie przykładowej listy płac z rozliczeniem wpłat do PPK od wynagrodzenia:
- pracownika,
- zleceniobiorcy,
- członka Rady Nadzorczej,
- osoby korzystającej ze zwolnienia „zerowy PIT”.
VIII. PPK – Preferencje z budżetu państwa
- Pracowniczy Plan Kapitałowy – wpłata powitalna.
- Dopłata roczna przewidziana w PPK.
IX. Potrącenia z wynagrodzenia i zasiłków uczestników PPK
- Dokonywanie potrąceń z wynagrodzenia i zasiłków uczestników Pracowniczych Planów Kapitałowych (PPK).
- Ustalanie podstawy dokonywania potrąceń uczestników PPK będących pracownikami i zleceniobiorcami, w tym korzystającymi ze zwolnienia „zerowy PIT”.
- Obliczanie kwot wolnych od potrąceń z wynagrodzenia uczestników PPK będących pracownikami i zleceniobiorcami, w tym korzystającymi ze zwolnienia „zerowy PIT”.
- Dokonywanie potrąceń z wynagrodzenia uczestników PPK.
STUDIUM PRZYPADKU
Wspólne, przykładowe obliczenie potrąceń z wynagrodzenia uczestnika PPK będącego pracownikiem i zleceniobiorcą.
X. Podział środków PPK w razie rozwodu lub śmierci uczestnika PPK
- Podział środków PPK – małżonek mający rachunek PPK.
- Podział środków PPK – Małżonek niemający rachunku PPK.
- Osoby uprawnione w razie rozwodu lub śmierci uczestnika PPK.
XI. Rozporządzanie środkami PPK przez uczestnika programu
Rozporządzanie środkami zgromadzonymi w ramach Pracowniczych Planów Kapitałowych przez uczestnika PPK.
- Rozporządzanie środkami PPK przed osiągnięciem 60 lat – na cele mieszkaniowe i w razie poważnego zachorowania.
- Rozporządzanie środkami PPK po osiągnięciu 60 lat – wypłata indywidualna lub w formie świadczenia małżeńskiego.
XII. Nadzór na funkcjonowaniem PPK
- Zasady inwestowania środków gromadzonych w ramach PPK.
- Rygorystyczne przepisy funkcjonowania instytucji finansowych zarządzających PPK.
- Ewidencje PPK i portal Pracowniczych Planów Kapitałowych.
- Sankcje karne i podmioty kontrolne.
XIII. Podsumowanie obowiązków JSB w procesie wdrażania PPK
Podsumowanie obowiązków Jednostki Sfery Budżetowej (JSB – podmiot zatrudniający) w procesie wdrażania Pracowniczych Planów Kapitałowych (PPK).
- Obowiązki informacyjne i organizacyjne względem osób zatrudnionych, uczestników PPK oraz instytucji finansowej.
- Obowiązek tworzenia i gromadzenia dokumentacji w związku z działaniem PPK.
XIV. Panel dyskusyjny, końcowe pytania uczestników szkolenia (PPK)
Porady, konsultacje i odpowiedzi na pytania osób biorących udział w szkoleniu on-line. Czas zarezerwowany przez wykładowcę na pytania uczestników szkolenia z zakresu wprowadzania i funkcjonowania Pracowniczych Planów Kapitałowych (PPK) oraz okazja do wymiany doświadczeń i spostrzeżeń pomiędzy osobami biorącymi udział w webninarium.
Adresaci szkolenia
Warsztaty „PPK – Pracownicze Plany Kapitałowe w sektorze budżetowym” kierujemy do pracodawców (służby kadrowo-płacowe). Na zajęcia zapraszamy także pracowników działów księgowości oraz osoby zarządzające finansami jednostek sfery budżetowej (tzw. „budżetówka”).
Metoda prowadzenia zajęć
Szkolenie on-line (webinarium) omawiające problematykę PPK (Pracownicze Plany Kapitałowe) z punktu widzenia pracodawcy i pracownika prowadzone jest w formie warsztatów. Uczestnicy zdalnego szkolenia internetowego za pośrednictwem czatu mogą na bieżąco zadawać pytania, a zgłaszane wątpliwości będą rozwiązywane na przykładach. Omawiane zagadnienia wykładowca prezentuje na podstawie konkretnych sytuacji życiowych i wyliczeń.
Wykładowca – ekspert i praktyk
Internetowe warsztaty dotyczące Pracowniczych Planów Kapitałowych (PPK) prowadzi Renata Majewska.
Szkolenie on-line (webinarium)
Szkolenie prowadzone jest w formie zdalnej. Zajęcia mają formę praktycznych warsztatów. Uczestnicy mogą zadawać pytania, zgłaszać uwagi i sugestie. | ➡️ Zobacz: Webinaria, szkolenia on-line.
Udział w szkoleniu – logowanie
Najpóźniej w dniu poprzedzającym webinarium udostępniamy uczestnikom dostęp do internetowej platformy szkoleniowej. Zapraszamy do tzw. wirtualnej poczekalni w celu sprawdzenia poprawności i jakości połączenia internetowego. Zalecana przeglądarka internetowa – Google Chrome lub FireFox.
Materiały dydaktyczne, certyfikat (zaświadczenie)
Każdy uczestnik internetowego szkolenia poświęconego pracowniczym planom kapitałowym (PPK) otrzymuje bezpłatnie komplet materiałów szkoleniowych oraz wydawane zgodnie z przepisami MEN | ➡️ Zaświadczenie o ukończeniu kursu potwierdzające uczestnictwo w webinarium.
Organizacja szkolenia on-line
Rozpoczęcie zajęć internetowych następuje o godzinie 10-tej. Poszczególne bloki tematyczne zajęć oddzielone są przerwami. Na godzinę 16:00 zaplanowane jest zakończenie zajęć.
Kontakt z organizatorem
Koordynator szkolenia
Karol Nowicki
tel. 22 629 13 88.
Program
PPK W SFERZE BUDŻETOWEJ | ➡️ Zobacz program webinarium.
PROGRAM WEBINARIUM – PPK W SFERZE BUDŻETOWEJ
🖥️ Szkolenie on-line | E-learning | Webinarium
I. Cel realizacji i ogólne założenia działania PPK
- Dodatkowa emerytura dla osób objętych programem.
- Współfinansowanie składek na PPK przez strony stosunku pracy.
- „Opieka” i nadzór państwa nad funkcjonowaniem Pracowniczych Planów Kapitałowych.
- Fundusze zdefiniowanej daty (FZD).
- Zasady polityki inwestycyjnej FZD (część udziałowa i dłużna).
- Koszty funkcjonowania PPK.
II. Etapy i terminarz wdrażania PPK przez jednostki sfery budżetowej
- Objęcie działaniem ustawy o PPK i jego skutki.
- PPK – Wybór instytucji finansowej.
- Zawarcie umowy o zarządzanie Pracowniczym Planem Kapitałowym.
- Zawarcie umowy o prowadzenie Pracowniczego Planu Kapitałowego.
- Naliczenie i odprowadzenie pierwszych i kolejnych wpłat do PPK.
III. Wybór instytucji finansowej
- Wybór instytucji finansowej dla PPK w porozumieniu z zakładową organizacją związkową lub z reprezentantem osób zatrudnionych.
- Kryteria wyboru instytucji finansowej.
- Ostateczny termin na zawarcie porozumienia o wyborze instytucji.
- Wskazanie instytucji finansowej przez pracodawcę.
STUDIUM PRZYPADKU – Omówienie wspólnie z Uczestnikami szkolenia przykładowych wzorów:
- Porozumienia w sprawie wyboru instytucji finansowej w porozumieniu z zakładową organizacją związkową / reprezentacją osób zatrudnionych.
- Ewentualnego regulaminu (instrukcji) wyboru reprezentacji osób zatrudnionych.
IV. Zawarcie umowy o zarządzanie PPK
- Sposób zawarcia (generalnie elektroniczny) umowy o zarządzanie PPK.
- Moment zawarcia umowy elektronicznej.
- Czy trzeba zawrzeć umowę, jeśli wszyscy pracobiorcy złożą deklaracje rezygnacji?
- Obowiązkowe elementy umowy o zarządzanie PPK.
- Ostateczny termin zawarcia umowy o zarządzanie PPK.
- Skutki niezawarcia umowy o zarządzanie PPK przez pracodawcę.
V. Nawiązanie umowy o prowadzenie PPK
- Postać zawarcia umowy o prowadzenie PPK i możliwość jej zmiany.
- Czy umowę o prowadzenie Pracowniczego Planu Kapitałowego trzeba zawrzeć, jeśli wszyscy pracobiorcy złożą deklaracje rezygnacji?
- Obowiązkowe elementy umowy o prowadzenie PPK (załącznik – lista uczestników).
- Ostateczny termin zawarcia umowy o prowadzenie PPK i wymóg zachowania przerwy 10 dni roboczych.
- Skutki niezawarcia umowy o prowadzenie Pracowniczego Planu Kapitałowego przez podmiot zatrudniający.
VI. Uczestnictwo w programie PPK
- Tytuły uprawniające do członkostwa w Pracowniczym Planie Kapitałowym (PPK).
- Uczestnictwa w PPK z automatu i w trybie wnioskowym.
- Terminarz zapisywania do PPK osób w wieku 18-54 lata.
- Terminarz zapisywania do PPK osób w wieku 55-70 lat.
- Terminarz zapisywania do PPK osób na urlopach wychowawczych lub zasiłkach macierzyńskich.
- Terminarz zapisywania pracowników do PPK przebywających na urlopach bezpłatnych.
- Osiągnięcie przez zatrudnionego 90 dni zatrudnienia w danym podmiocie.
- Indywidualny rachunek Pracowniczego Planu Kapitałowego.
- Deklaracja rezygnacji z dokonywania wpłat do PPK i sposoby na wznowienie wpłat.
- Uczestnictwo w kilku programach PPK (w tym zmiana miejsca zatrudnienia).
- Obowiązki informacyjne wobec osób wstępujących do PPK.
STUDIUM PRZYPADKU – Omówienie wspólnie przykładowych wzorów:
- Deklaracji rezygnacji z dokonywania wpłat do PPK.
- Informacji pracodawcy dla „starszych” osób zatrudnionych (powyżej 55 lat) o możliwości przystąpienia do PPK.
- Wniosku osoby zatrudnionej w wieku powyżej 55 lat do pracodawcy o przystąpieniu do PPK.
- Oświadczenia uczestnika PPK o posiadanych rachunkach PPK.
- Wniosku o dokonywanie wpłat do PPK.
VII. Wpłaty do Pracowniczych Planów Kapitałowych (PPK)
- Wpłaty podstawowe (obowiązkowe) i dodatkowe (dobrowolne) na PPK – ich wysokość oraz finansowane przez podmiot zatrudniający i uczestnika.
- Możliwość obniżenia wpłaty podstawowej przez „najuboższych” uczestników PPK.
- Zasady różnicowania wpłat dodatkowych przez Jednostkę Sfery Budżetowej (JSB) i uczestników PPK.
- Technika naliczania wpłat z wynagrodzenia uczestnika PPK i odprowadzania na konto w PPK (podstawa wymiaru).
- Terminy dokonywania wpłat do Pracowniczego Planu Kapitałowego.
- Ulgi przysługujące z tytułu dokonywania wpłat do PPK (rozliczenie na liście płac wynagrodzenia uczestnika PPK będącego pracownikiem i zleceniobiorcą).
- Moment powstania przychodu uczestnika z tytułu wpłat do PPK finansowanych przez Jednostkę Sfery Budżetowej (JSB – pracodawcę) – Interpretacja Ministerstwa Finansów.
- Wykazywanie wpłat do PPK w dokumentach ZUS.
STUDIUM PRZYPADKU
Wspólne omówienie przykładowych wzorów.
- Informacja dla osób zatrudnionych o możliwości obniżenia wpłaty podstawowej i zadeklarowania wpłaty dodatkowej.
- Deklaracja uczestnika PPK o obniżeniu wpłaty podstawowej.
- Deklaracja uczestnika PPK o finansowaniu wpłaty dodatkowej.
Wspólne sporządzenie przykładowej listy płac z rozliczeniem wpłat do PPK od wynagrodzenia:
- pracownika,
- zleceniobiorcy,
- członka Rady Nadzorczej,
- osoby korzystającej ze zwolnienia „zerowy PIT”.
VIII. PPK – Preferencje z budżetu państwa
- Pracowniczy Plan Kapitałowy – wpłata powitalna.
- Dopłata roczna przewidziana w PPK.
IX. Potrącenia z wynagrodzenia i zasiłków uczestników PPK
- Dokonywanie potrąceń z wynagrodzenia i zasiłków uczestników Pracowniczych Planów Kapitałowych (PPK).
- Ustalanie podstawy dokonywania potrąceń uczestników PPK będących pracownikami i zleceniobiorcami, w tym korzystającymi ze zwolnienia „zerowy PIT”.
- Obliczanie kwot wolnych od potrąceń z wynagrodzenia uczestników PPK będących pracownikami i zleceniobiorcami, w tym korzystającymi ze zwolnienia „zerowy PIT”.
- Dokonywanie potrąceń z wynagrodzenia uczestników PPK.
STUDIUM PRZYPADKU
Wspólne, przykładowe obliczenie potrąceń z wynagrodzenia uczestnika PPK będącego pracownikiem i zleceniobiorcą.
X. Podział środków PPK w razie rozwodu lub śmierci uczestnika PPK
- Podział środków PPK – małżonek mający rachunek PPK.
- Podział środków PPK – Małżonek niemający rachunku PPK.
- Osoby uprawnione w razie rozwodu lub śmierci uczestnika PPK.
XI. Rozporządzanie środkami PPK przez uczestnika programu
Rozporządzanie środkami zgromadzonymi w ramach Pracowniczych Planów Kapitałowych przez uczestnika PPK.
- Rozporządzanie środkami PPK przed osiągnięciem 60 lat – na cele mieszkaniowe i w razie poważnego zachorowania.
- Rozporządzanie środkami PPK po osiągnięciu 60 lat – wypłata indywidualna lub w formie świadczenia małżeńskiego.
XII. Nadzór na funkcjonowaniem PPK
- Zasady inwestowania środków gromadzonych w ramach PPK.
- Rygorystyczne przepisy funkcjonowania instytucji finansowych zarządzających PPK.
- Ewidencje PPK i portal Pracowniczych Planów Kapitałowych.
- Sankcje karne i podmioty kontrolne.
XIII. Podsumowanie obowiązków JSB w procesie wdrażania PPK
Podsumowanie obowiązków Jednostki Sfery Budżetowej (JSB – podmiot zatrudniający) w procesie wdrażania Pracowniczych Planów Kapitałowych (PPK).
- Obowiązki informacyjne i organizacyjne względem osób zatrudnionych, uczestników PPK oraz instytucji finansowej.
- Obowiązek tworzenia i gromadzenia dokumentacji w związku z działaniem PPK.
XIV. Panel dyskusyjny, końcowe pytania uczestników szkolenia (PPK)
Porady, konsultacje i odpowiedzi na pytania osób biorących udział w szkoleniu on-line. Czas zarezerwowany przez wykładowcę na pytania uczestników szkolenia z zakresu wprowadzania i funkcjonowania Pracowniczych Planów Kapitałowych (PPK) w Jednostkach Sfery Budżetowej (JSB) oraz okazja do wymiany doświadczeń i spostrzeżeń pomiędzy osobami biorącymi udział w webninarium.
Szkolenie on-line
Szkolenia on-line są nowoczesną, zdalną formą prowadzenia zajęć umożliwiającą przesyłanie uczestnikom zajęć relacji „na żywo„ obejmującej prelekcje, wykłady i ćwiczenia oraz zapewniającą dostęp do przygotowanych prezentacji.
Wymagane sprzętowe
🖥️ Komputer, laptop, tablet lub smartfon.
🌐 Stabilne podłączenie do Internetu.
⚙️ Przeglądarka internetowa – najnowsze wersje: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge, Opera.
🔊 Głośniki lub słuchawki.
GetResponse – wirtualna sala szkoleniowa
Nasi wykładowcy i trenerzy dzielą się z Państwem swoją wiedzą i doświadczeniami za pośrednictwem platformy szkoleniowej – Webinary GetResponse.
Uczestnictwo w szkoleniu – logowanie na zajęcia
🕘 Najpóźniej w dniu poprzedzającym szkolenie otrzymasz e-mail z linkiem do platformy szkoleniowej.
⌛️ Zachęcamy do odwiedzenia tzw. wirtualnej poczekalni aby sprawdzić poprawności połączenia.
Jak zapisać się na szkolenie on-line?
Zapisz się na szkolenie on-line a my za pośrednictwem poczty elektronicznej zajmiemy się całą resztą:
- poinformujemy o przyjęciu zgłoszenia na webinarium,
- prześlemy linki z zaproszeniem na zajęcia internetowe,
- udostępnimy materiały szkoleniowe,
- wyślemy zaświadczenie o uczestnictwie w szkoleniu on-line.
Renata Majewska
Renata Majewska to wykładowca z bogatym doświadczeniem dydaktycznym. W swojej karierze zawodowej przeprowadziła setki szkoleń z zakresu prawa pracy, potrąceń z wynagrodzeń i zasiłków wynikających z egzekucji sądowej i administracyjnej, szeroko pojętego prawo pracy (w tym dotyczące akt osobowych pracowników, zatrudniania i zwalniania pracowników w praktyce). Bierze udział jako prelegent w ogólnopolskich konferencjach i sympozjach dla praktyków z zakresu kadry i płace.
Renata Majewska – Wykładowca, trener, dydaktyk, szkoleniowiec.

Renata Majewska
RENATA MAJEWSKA
Ekspert prawa pracy, specjalista z zakresu wynagrodzeń, kalkulacji i list płac oraz potrąceń, akt osobowych i dokumentacji pracowniczej, zatrudniania i zwalniania pracowników oraz świadectw pracy, spraw socjalnych, egzekucji sądowej i administracyjnej z wynagrodzeń.
Specjalizacja, zakres prowadzonych szkoleń
Renata Majewska przeszkoliła już tysiące osób omawiając szczegółowo najnowsze zmiany przepisów z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i zasiłków, działalności socjalnej, prowadzenia dokumentacji pracowniczej przybliżając tematykę rozliczania wynagrodzeń i świadczeń dla pracowników i zleceniobiorców wynikających z umów cywilnoprawnych (umowa zlecenie i umowa o dzieło) i kontraktów menedżerskich oraz prezentując zagadnienia związane z czasem pracy.
Płatności za szkolenie należy dokonać najpóźniej na dzień przed rozpoczęciem webinarium oraz przesłać potwierdzenie wniesionej opłaty.
POLBI – NUMER RACHUNKU BANKOWEGO
mBank S.A. – 51 1140 2004 0000 3802 7659 8336
IBAN numer – PL 51 1140 2004 0000 3802 7659 8336
kod BIC/SWIFT – BREXPLPWMBK
Co obejmuje opłata za szkolenie online?
Cena szkolenia zawiera:
- udział w zajęciach,
- materiały dydaktyczne,
- konsultacje w trakcie szkolenia,
- zaświadczenie o ukończenia kursu.
Dodatkowy rabat na zajęcia zdalne (on-line)
W każdą środę dodatkowy rabat 40 zł. Zapłać za webinarium tylko 290 zł! Szkolenie objęte ofertą – TANIE GODZINY. Dokonaj zgłoszenia w środę w godzinach 10-12. | ➡️ Szczegóły oferty – Tanie godziny.
Rezygnacja z udziału w szkoleniu
Zamawiający może zrezygnować z uczestnictwa w szkoleniu.
- Gdy rezygnacja wpłynie do Polbi przed wysłaniem potwierdzenia uczestnictwa w szkoleniu lub kursie – Zamawiający nie zostanie obciążony żadnymi kosztami.
- Gdy rezygnacja wpłynie do POLBI już po wysłaniu potwierdzenia uczestnictwa – Zamawiający zostanie obciążony kosztami w wysokości 50% ceny ustalonej w zgłoszeniu.
- Gdy rezygnacja nie wpłynie do POLBI do dnia rozpoczęcia szkolenia – Zamawiający zostanie obciążony pełnymi kosztami określonymi w zgłoszeniu.
| ➡️ Treść regulaminu udziału w szkoleniach Polbi.
Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty.
Zwolnienie szkoleń z podatku VAT
Szkolenia organizowane przez Polbi są zwolnione z podatku VAT na podstawie art. 43 ust. 1 pkt 26 lit. a ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług.
Cena szkolenia netto jest równa cenie szkolenia brutto. | ➡️ Więcej informacji …
Organizacja webinarium – PPK w sektorze budżetowym
10:00 – Rozpoczęcie szkolenia.
16:00 – Planowane zakończenie zajęć.
Poszczególne bloki zajęć oddzielają przerwy.
Interaktywne szkolenie on-line na żywo (webinarium)
Szkolenie w formie zdalnej (e-learning) z relacją na żywo to zajęcia realizowane podobnie jak stacjonarne szkolenie otwarte. Podczas webinarium uczestnicy zajęć widzą prelegenta i prezentacje oraz mają dostęp do czatu, na którym mogą zadawać pytania.
Efekty szkolenia. Korzyści z udziału w zajęciach on-line.
✅ Po ukończeniu internetowego szkolenia uczestnik nabędzie i uporządkuje wiedzę w zakresie PPK – Pracownicze Plany Kapitałowe.
✅ Wykładowca zaprezentuje regulacje prawne dotyczące jednostek sektora budżetowego oraz zapozna ze specyfiką i funkcjonowania PPK w jednostkach sfery budżetowej.
✅ Dzięki udziałowi w webinarium uczestnik pozna cele, etapy i procedury tworzenia PPK oraz terminy wdrażania Pracowniczych Programów Kapitałowych (PPK).
✅ Podczas zdalnych zajęć uczestnicy nabędą umiejętności analizowania uprawnień uczestnika PPK, dokonywania wpłat na PPK, poznają terminy przekazywania wpłat i technikę naliczania składek z wynagrodzenia uczestnika.
✅ Internetowe szkolenie prowadzone na żywo zapozna uczestników z zasadami rozporządzanie środkami zgromadzonymi w ramach Pracowniczych Planów Kapitałowych oraz możliwościami podziału tych środków.
✅ Uczestnik warsztatów otrzyma Zaświadczenie o ukończeniu kursu potwierdzające uczestnictwo w zajęciach.
✅ Osoba biorąca udział w szkoleniu ma sposobność dokonania samooceny własnej wiedzy i kompetencji oraz zrozumienia potrzeby ciągłego dokształcania zawodowego w celu zdobywania nowych umiejętności i poszerzania i aktualizuj swoją wiedzy zawodowej.
Wewnętrzne / zamknięte szkolenia on-line
Jeśli są Państwo zainteresowani realizacją szkolenia zdalnego on-line w formie webinarium to prosimy o kontakt lub zachęcamy do wysłania do nas | ➡️ zapytania ofertowego.
Kontakt z działem szkoleń on-line
Warszawa, Aleje Jerozolimskie 65/79
Centrum LIM, III piętro, budynek hotelu Marriott
Telefon: 22 629 13 88, fax: 22 699 59 15
Mail: biuro@polbi.com.pl