➤ Poznasz wymogi dla reklamy poszczególnych kategorii produktów
➤ Skupiamy się na produktach branży żywnościowej, kosmetycznej i medycznej
➤ Będziesz wiedzieć jakich zabiegów może używać, a jakich lepiej unikać
➤ Dowiesz się jaki przekaz reklamowy nie będzie kwestionowany przez organy nadzoru
Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom wiedzy dotyczącej wymagań prawnych dla produktów takich jak: środki spożywcze, kosmetyki, wyroby medyczne, leki – których reklamy często są połączone. Uczestnik otrzyma solidny pakiet informacji, które pozwolą mu na reklamowanie produktów zgodnie z prawem, bez obawy o wprowadzenie konsumenta w błąd.
Definicja reklamy – czy istnieje definicja prawna reklamy?
Reklama środków spożywczych, suplementów diety, FSMP – definicje legalne.
Oświadczenia zdrowotne – co to takiego, warunki stosowania
Obowiązkowe elementy reklamy – jakie informacje i ostrzeżenia trzeba umieścić w reklamie, reklama w internecie.
Zmiany w przepisach wynikające z nowelizacji ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia
Reklama kosmetyków, obowiązkowe informacje, deklaracje maretingowe – „bezpieczny” „naturalny” „hipoalergiczny”
Informacja o braku testów na zwierzętach, karta odpowiedzialnej reklamy Stowarzyszenia „Cosmetics Europe
Wyroby medyczne, definicja w świetle rozporządzenia 2017/745
Reklama wyrobu medycznego zgodna z ustawą o wyrobach medycznych
Nowe rozporządzenie w sprawie reklamy wyrobów medycznych
Kary za niewłaściwą reklamę wyrobów medycznych
Produkty lecznicze, czy można reklamować wszystkie produkty lecznicze?
Co jest, a co nie jest reklamą produktu leczniczego oraz obowiązkowe elementy reklamy
Treść reklamy a Charakterystyka Produktu Leczniczego
Nadzór nad reklamą, kary za nieprawidłową reklamę
Marki parasolowe – co powinniśmy wiedzieć, jaka jest ich przyszłość?
Szczegółowy wykaz omawianych zagadnień znajduje się w zakładce – Program
Producenci, dystrybutorzy i importerzy, agencje reklamowe, działy marketingu. Branża spożywcza, kosmetyczna, rynek wyrobów medycznych, sektor farmaceutyczny, branża produktów leczniczych.
Po szkoleniu uczestnik będzie posiadał wiedzę dotyczącą wymogów dla reklamy poszczególnych kategorii produktów, dowie się jakich zabiegów może używać, a jakich lepiej unikać. Wiedza zdobyta podczas szkolenia pozwoli na stworzenia przekazu reklamowego bez ryzyka zakwestionowania przez organy nadzoru.
Marta Łanoch - Prawniczka, ekspert, doświadczony wykładowca, który prowadzi szkolenia dla podmiotów z branży farmaceutycznej, kosmetycznej i żywnościowej oraz uczestniczy w konferencjach jako prelegentka.
MARTA ŁANOCH
Ekspert i praktyk prawa kosmetycznego, żywnościowego (spożywczego) i farmaceutycznego. Prowadzi praktykę prawniczą doradzając w zakresie aspektów prawnych produktów kosmetycznych, suplementów diety, a także wyrobów medycznych.
Prowadzi liczne szkolenia dla podmiotów z branży farmaceutycznej, kosmetycznej i żywnościowej. Jako prawnik doradza w zakresie aspektów prawnych produktów kosmetycznych, suplementów diety, a także wyrobów medycznych.
Praktyk i ekspert. Marta Łanoch to ekspert i praktyk w obszarze prawa kosmetycznego, żywnościowego (spożywczego) i farmaceutycznego.
FoodMedLaw. Marta Łanoch jest założycielką wyspecjalizowanej praktyki prawnej FoodMedLaw, która doradza w zakresie aspektów prawnych produktów kosmetycznych, suplementów diety, a także wyrobów medycznych na gruncie regulacji krajowych jak i przepisów obowiązujących w krajach Unii Europejskiej.
Jak wyglądają zajęcia dotyczące wybranych grup wyrobów?
Regulacje prawne z obszaru objętego tematyką szkolenia
Podczas szkolenia prowadzonego przez prawnika-praktyka, doradcę i eksperta branży żywnościowej, kosmetycznej farmaceutycznej Martę Łanoch, omawiane będą regulacje prawne takie jak:
Reklama z sektorze żywnościowym, kosmetycznym i medycznym - szkolenia na zamówienie
Zachęcamy do zorganizowania szkolenia wewnętrznego dostosowanego do Twoich indywidualnych potrzeb. Jeśli planujesz organizację zajęć obejmujących całościowe omówienie wymagań dotyczących reklamy produktów spożywczych, kosmetyków, wyrobów medycznych lub produktów leczniczych, to prosimy o kontakt.
Jesteśmy do dyspozycji: Polbi – Warszawa, tel. 22 629 13 88 lub 721 547 750, mail: biuro@polbi.com.pl