Polbi

Reklama produktów z sektora żywnościowego, kosmetycznego i medycznego

SZKOLENIE O REKLAMIE WYBRANYCH PRODUKTÓW


Wymagania prawne reklamy produktów spożywczych, kosmetyków, wyrobów medycznych i produktów leczniczych.

 

Szkolenie - Reklama produktów takich jak: środki spożywcze, kosmetyki, wyroby medyczne, leki.

 

Reklama dźwignią handlu – co trzeba wiedzieć?


➤ Poznasz wymogi dla reklamy poszczególnych kategorii produktów

➤ Skupiamy się na produktach branży żywnościowej, kosmetycznej i medycznej

➤ Będziesz wiedzieć jakich zabiegów może używać, a jakich lepiej unikać

➤ Dowiesz się jaki przekaz reklamowy nie będzie kwestionowany przez organy nadzoru

 

Cel edukacyjny szkolenia


Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom wiedzy dotyczącej wymagań prawnych dla produktów takich jak: środki spożywcze, kosmetyki, wyroby medyczne, leki – których reklamy często są połączone. Uczestnik otrzyma solidny pakiet informacji, które pozwolą mu na reklamowanie produktów zgodnie z prawem, bez obawy o wprowadzenie konsumenta w błąd.

 

Program szkolenia o reklamie produktów z sektora żywnościowego, kosmetycznego i medycznego oraz leków


Definicja reklamy – czy istnieje definicja prawna reklamy?

Reklama środków spożywczych, suplementów diety, FSMP – definicje legalne.

Oświadczenia zdrowotne – co to takiego, warunki stosowania

Obowiązkowe elementy reklamy – jakie informacje i ostrzeżenia trzeba umieścić w reklamie, reklama w internecie.

Zmiany w przepisach wynikające z nowelizacji ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia

Reklama kosmetyków, obowiązkowe informacje, deklaracje maretingowe – „bezpieczny” „naturalny” „hipoalergiczny”

Informacja o braku testów na zwierzętach, karta odpowiedzialnej reklamy Stowarzyszenia „Cosmetics Europe

Wyroby medyczne, definicja w świetle rozporządzenia 2017/745

Reklama wyrobu medycznego zgodna z ustawą o wyrobach medycznych

Nowe rozporządzenie w sprawie reklamy wyrobów medycznych

Kary za niewłaściwą reklamę wyrobów medycznych

Produkty lecznicze, czy można reklamować wszystkie produkty lecznicze?

Co jest, a co nie jest reklamą produktu leczniczego oraz obowiązkowe elementy reklamy

Treść reklamy a Charakterystyka Produktu Leczniczego

Nadzór nad reklamą, kary za nieprawidłową reklamę

Marki parasolowe – co powinniśmy wiedzieć, jaka jest ich przyszłość?

Szczegółowy wykaz omawianych zagadnień znajduje się w zakładce – Program

 

Kogo zapraszamy na szkolenie?


Producenci, dystrybutorzy i importerzy, agencje reklamowe, działy marketingu. Branża spożywcza, kosmetyczna, rynek wyrobów medycznych, sektor farmaceutyczny, branża produktów leczniczych.

 

Wartość dla uczestnika szkolenia


Po szkoleniu uczestnik będzie posiadał wiedzę dotyczącą wymogów dla reklamy poszczególnych kategorii produktów, dowie się jakich zabiegów może używać, a jakich lepiej unikać. Wiedza zdobyta podczas szkolenia pozwoli na stworzenia przekazu reklamowego bez ryzyka zakwestionowania przez organy nadzoru.

 

Certyfikat ze szkolenia, faktura, płatności


 

Szkolenie – Reklama produktów z sektora żywnościowego, kosmetycznego i medycznego


  • Reklama dźwignią handlu – o czym pamiętać reklamując produkty z sektora żywnościowego, kosmetycznego, medycznego oraz leków?
  • Renomowany wykładowca i praktyk – Marta Łanoch
  • Czas trwania – około 6 godzin (z przerwami), zajęcia online na żywo
  • Kontakt – Polbi, Warszawa: tel. 22 629 13 88 lub 721 547 750, e-mail: biuro@polbi.com.pl
680 zł780 zł
Cena promocyjna obowiązuje do 11/6/2023r. pod warunkiem udzielenia zgód marketingowych.
Zapisz się na szkolenie
Termin
27 listopada 2023
Poniedziałek, w godz. 9:00-15:00
Lokalizacja
Szkolenie online na żywo
Osoba prowadząca
Marta Łanoch
Uczymy tego, na czym się znamy.