Kontrast: A A
Czcionka: A A+
logo

09:00 - 17:00

od poniedziałku do piątku

Al. Jerozolimskie 65/79

00-697 Warszawa

22 629 13 88

721 547 750

logo

22 629 13 88

721 547 750

Al. Jerozolimskie 65/79

00-697 Warszawa

09:00 - 17:00

od poniedziałku do piątku

Firma w sieci czyli RODO w marketingu

Termin:

Uczestnicy kursu

Dane do faktury

Dane kontaktowe

Uwagi

Firma w sieci czyli RODO w marketingu

RODO w marketingu – co musisz wiedzieć kiedy prowadzisz i rozwijasz swoją firmę w sieci.

Jak praktycznie wdrożyć w firmie prawne wymogi RODO dotyczące prowadzenia działań marketingowych w sieci.

 

E-marketing - RODO, szkolenie.

 

Cel szkolenia


Udział w zajęciach powinien pokazać, jak praktycznie wdrożyć w firmie prawne wymogi RODO dotyczące prowadzenia działań marketingowych i dostosować się do obowiązujących wymagań.

 

Na jakie pytania damy odpowiedź


  1. O czym powinno się poinformować na social mediach pod kątem ochrony danych?
  2. Jakie klauzule prawne i informacje należy umieścić na stronie internetowej?
  3. Jak powinno się zbierać zgody marketingowe?
  4. O czym należy pamiętać wysyłając newsletter?
  5. Czy komunikowanie polityki prywatności jest bezwzględnie konieczne?
  6. Jakie treści powinny się znaleźć na stronie internetowej by mówić, że obowiązek informacyjny został spełniony?

 

Zajęcia dla zajmujących się marketingiem internetowym


Udział w zajęciach polecamy osobom prowadzącym jednoosobowo działalność gospodarczą jak i nieco większym firmom planującym swój rozwój w sieci. Zapraszamy w szczególności specjalistów ds. marketingu internetowego.

 

Jak wyglądają warsztaty – RODO w marketingu krok po kroku?


✔ Uczestniczysz w spotkaniu online prowadzonym na żywo

✔ Korzystasz z doświadczenia i eksperckiej wiedzy wykładowcy – Aleksandry Kiełbratowskiej

✔ Masz bezpośredni kontakt z trenerem i możliwość zadawania na bieżąco pytań na czacie

✔ Wspólne ćwiczenia i analiza przykładów pozwalają lepiej zrozumieć omawiane zagadnienia


Aleksandra Kiełbratowska. Prawnik, certyfikowany audytor, wykładowca i ekspert RODO.

Aleksandra Kiełbratowska – Ekspert RODO

Polbi - Warszawa. Logo firmowy szkoleniowej.  Wykładowca – Aleksandra Kiełbratowska

Prawnik, certyfikowany audytor Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji i Systemu Zarządzania Jakością. Mediator i trener oraz  współautor publikacji z zakresu ochrony danych osobowych.

Aleksandra Kiełbratowska posiada doświadczenie w obsłudze podmiotów z zakresu ochrony danych osobowych od audytu po wdrożenie. Pełniła funkcje Inspektora Ochrony Danych z branż takich jak firmy logistyczne, transportowe, produkcyjne, agencje rekrutacyjne, payroll, szkoleniowe, bhp czy carsharing.

 

 

Omawiane regulacje prawne


Podczas zajęć przywołamy, omówimy i przeanalizujemy przepisy regulujące prowadzenie marketingu w sieci i tworzące prawne ramy dla funkcjonowania podmiotu w obszarze marketingu internetowego:

  • Rozporządzenie o ochronie danych osobowych Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679,
  • Ustawa o ochronie danych osobowych,
  • Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną,
  • Ustawa – Prawo telekomunikacyjne.

Zajęcia w dużej mierze będą się odnosiły do projektowanych zmian w przepisach ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną a także w ustawie prawo telekomunikacyjne.

 

PROGRAM


 

1. Social media a ochrona danych osobowych

Co musi się znaleźć na naszych social mediach pod kątem ochrony danych? Facebook, instagram, you tube, linkedin – o czym powinieneś poinformować swoich odbiorców ? Czy potrzebne są zgody marketingowe?

 

2. Polityka prywatności

Aspekty umieszczania polityki prywatności na stronie internetowej? Jakie informację odnośnie ochrony danych osobowych powinny się znaleźć na stronie internetowej i gdzie powinny być umieszczone?

 

3. Zgody marketingowe

W jaki sposób i w jakiej formie powinno się uzyskiwać zgody marketingowe? Czy wystarczy pobrać jedną zgodę marketingową? Gdzie na stronie należy umieszczać zgody marketingowe? Jak przechowywać zgody marketingowe? Kto powinien mieć do nich dostęp? Co zrobić gdy ktoś zgodę wycofa?

 

4. Newsletter

Jak prawidłowo wysłać newsletter? Czy niezbędna jest zgoda marketingowa? Kiedy zostaje dopełniony obowiązek informacyjny?

 

5. Pliki cookie

Pliki cookie – o czym informować? Czy wszystkie „ciasteczka” są niezbędne?

 

6. Zamieszczanie obowiązku informacyjnego

Czy na stronie internetowej powinien być zamieszczony obowiązek informacyjny – jeżeli  tak to jaki? Gdzie powinien się znaleźć obowiązek informacyjny? Jak należy rozumieć pojęcie warstwowego obowiązku informacyjnego?

 

Materiały dydaktyczne – Każdy uczestnik warsztatów poświęconych wdrożeniu w firmie prawnych wymogów RODO dotyczących prowadzenia działań marketingowych otrzymuje bezpłatnie komplet materiałów szkoleniowych.

 

Certyfikat, zaświadczenie – Osobom biorącym udział w warsztatach wydajemy imienne potwierdzenie uczestnictwa w zajęciach.

 

Zapraszamy na warsztaty w godz. 10:00-12:00 – Rozpoczynamy o 10-tej. Poszczególne bloki tematyczne zajęć oddzielone są przerwami. Na godzinę 12:00 zaplanowane jest zakończenia szkolenia.

 

Polbi – Uczymy tego, na czym się znamy


Warsztaty – RODO w e-marketingu

Kontakt z organizatorem: Polbi Contact Center: 22 629 13 88, e-mail: biuro@polbi.com.pl

Program

 

  1. Social media a ochrona danych osobowych

Co musi się znaleźć na naszych social mediach pod kątem ochrony danych? Facebook, instagram, you tube, linkedin – o czym powinieneś poinformować swoich odbiorców ? Czy potrzebne są zgody marketingowe?

  1. Polityka prywatności

Aspekty umieszczania polityki prywatności na stronie internetowej? Jakie informację odnośnie ochrony danych osobowych powinny się znaleźć na stronie internetowej i gdzie powinny być umieszczone?

  1. Zgody marketingowe

W jaki sposób i w jakiej formie powinno się uzyskiwać zgody marketingowe? Czy wystarczy pobrać jedną zgodę marketingową? Gdzie na stronie należy umieszczać zgody marketingowe? Jak przechowywać zgody marketingowe? Kto powinien mieć do nich dostęp? Co zrobić gdy ktoś zgodę wycofa?

  1. Newsletter

Jak prawidłowo wysłać newsletter? Czy niezbędna jest zgoda marketingowa? Kiedy zostaje dopełniony obowiązek informacyjny?

  1. Pliki cookie

Pliki cookie – o czym informować? Czy wszystkie „ciasteczka” są niezbędne?

  1. Zamieszczanie obowiązku informacyjnego

Czy na stronie internetowej powinien być zamieszczony obowiązek informacyjny – jeżeli  tak to jaki? Gdzie powinien się znaleźć obowiązek informacyjny? Jak należy rozumieć pojęcie warstwowego obowiązku informacyjnego?

Szkolenie online na żywo

Szkolenia online są nowoczesną, zdalną formą prowadzenia zajęć umożliwiającą przesyłanie uczestnikom zajęć relacji „na żywo„ (live webinar) obejmującej prelekcje, wykłady i ćwiczenia oraz zapewniającą  dostęp do przygotowanych prezentacji.

 


Webinaria, szkolenia online, internetowe, zdalne kursy i warsztaty - Polbi.


 

Wymagane sprzętowe


🖥️ Komputer, laptop, tablet lub smartfon

🔊 Głośniki lub słuchawki

🌐 Stabilne podłączenie do Internetu

⚙️ Przeglądarka internetowa: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge, Opera

 

Logowanie na zajęcia


🕘 Przed szkoleniem otrzymasz link do platformy szkoleniowej.

⌛️ Zachęcamy do odwiedzenia tzw. wirtualnej poczekalni aby sprawdzić poprawności połączenia.

 

GetResponse – wirtualna sala szkoleniowa


GetResoponse - Webinarowa platforma szkoleniowaNasi wykładowcy dzielą się wiedzą za pośrednictwem platformy szkoleniowej – Webinary GetResponse.

Aleksandra Kiełbratowska

 

Aleksandra Kiełbratowska. Prawnik, certyfikowany audytor Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji i Systemu Zarządzania Jakością. Mediator i trener oraz  współautor publikacji z zakresu ochrony danych osobowych.

 

Prawnik, audytor, wykładowca i ekspert


Aleksandra Kiełbratowska. Prawnik, certyfikowany audytor, wykładowca i ekspert RODO.

Aleksandra Kiełbratowska - Polbi, Warszawa.  ALEKSANDRA KIEŁBRATOWSKA

Prawnik, certyfikowany audytor Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji i Systemu Zarządzania Jakością. Mediator i trener oraz współautor publikacji z zakresu ochrony danych osobowych. Posiada doświadczenie w obsłudze podmiotów z zakresu ochrony danych osobowych od audytu po wdrożenie – pełniła funkcje Inspektora Ochrony Danych.

 

Wykształcenie


Aleksandra Kiełbratowska ukończyła studia prawnicze na Uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu, podyplomowe studia „Wykonywanie funkcji Inspektora Ochrony Danych” na Polskiej Akademii Nauk oraz podyplomowe studia z prawa pracy na Uniwersytecie Gdańskim. Ukończyła również kurs dokształcający „Ochrona danych osobowych w zatrudnieniu ”w Katedrze Prawa Pracy i Polityki Społecznej na Uniwersytecie Jagiellońskim.

 

Certyfikaty


Posiada certyfikat audytora wewnętrznego Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji wg PN ISO/IEC 27001:2014 oraz audytora wewnętrznego Systemu Zarządzania Jakością wg normy PN EN ISO 9001:2015. Jest również certyfikowanym mediatorem. Dodatkowo posiada certyfikat trenerski Train The Trainer uzyskany na Uniwersytecie Warszawskim.

 

Publikacje


Aleksandra Kiełbratowska jest współautorką książek takich jak: Pomoc dla pracodawcy w sprawach pracowniczych w dobie kryzysu. Tarcza antykryzysowa, prawo pracy, RODO, ZUS, PIT oraz Praca zdalna w praktyce. Zagadnienia prawa pracy i RODO, oraz autorką licznych artykułów z zakresu ochrony danych osobowych m.in. w Onet czy ODO magazyn, jak i autorką treści na blogu „Praktycznie o przepisach”.

 

Praktyka w obszarze RODO


Aleksandra Kiełbratowska zdobyła bogate doświadczenie zawodowe uczestnicząc w obsłudze podmiotów z zakresu ochrony danych osobowych od audytu po wdrożenie oraz pełnienie funkcji Inspektora Ochrony Danych z branż takich jak firmy logistyczne, transportowe, produkcyjne, agencje rekrutacyjne, payroll, szkoleniowe, bhp czy carsharing.

PŁATNOŚCI, NUMER RACHUNKU BANKOWEGO I FAKTURY

 

Konto bankowe


mBank S.A.  51 1140 2004 0000 3802 7659 8336

 

Faktury


Uczestnicy otrzymują faktury w dniu szkolenia. Na życzenie faktura może zostać wystawiona wcześniej. Faktury przesyłamy elektronicznie w formacie PDF.

 

Do kiedy należy dokonać płatności?


Przedsiębiorcy, firmy, urzędy i instytucje wnoszą opłaty do 7 dni po szkoleniu. W przypadku podmiotów z sektora finansów publicznych termin płatności może być ustalony indywidualnie. Osoby fizyczne dokonują płatności najpóźniej na dzień przed szkoleniem.

 

Co obejmuje opłata?


Cena zawiera: udział w zajęciach, materiały dydaktyczne, konsultacje w trakcie szkolenia, zaświadczenie o ukończenia kursu.

 

Zwolnienie z podatku VAT


Szkolenia bez VAT – usługi szkoleniowe zwolnione z podatku.Szkolenia są zwolnione z podatku VAT na podstawie art. 43 ust. 1 pkt 26 lit. a ustawy o podatku od towarów i usług.

Cena netto jest równa cenie brutto. | Więcej informacji …

 

Rezygnacja z udziału


Zamawiający może zrezygnować z uczestnictwa w szkoleniu.

  1. Gdy rezygnacja wpłynie do Polbi przed wysłaniem potwierdzenia uczestnictwa w szkoleniu lub kursie – Zamawiający nie zostanie obciążony żadnymi kosztami.
  2. Gdy rezygnacja wpłynie do POLBI już po wysłaniu potwierdzenia uczestnictwa – Zamawiający zostanie obciążony kosztami w wysokości 50% ceny ustalonej w zgłoszeniu.
  3. Gdy rezygnacja nie wpłynie do POLBI do dnia rozpoczęcia szkolenia – Zamawiający zostanie obciążony pełnymi kosztami określonymi w zgłoszeniu.

Nieobecność na zajęciach nie zwalnia z dokonania opłaty |️ Regulamin udziału w szkoleniach Polbi

 

Możesz zapłacić po szkoleniu!


Polbi - Szkolenia. RODO w e-marketingu.   Polbi  |  ✔ Nie pobieramy przedpłat ani zaliczek  ✔ Oferujemy odroczony termin płatności

Firma w internecie czyli RODO w marketingu internetowym.

 

Organizacja zajęć – RODO w marketingu


Organizacja szkolenia - RODO w e-marketingu.

10:00 – Rozpoczęcie szkolenia.

12:00 – Planowane zakończenie zajęć.

Poszczególne bloki zajęć mogą być oddzielone przerwami.

 

Cel edukacyjny i umiejętności wyniesione ze szkolenia


Uczestnik zajęć poznają wymogi RODO oraz przepisów szczególnych i będzie wiedział  jak zastosować przepisy w marketingi internetowym.

 

Możesz także zamówić szkolenie wewnętrzne (zamknięte)


Jeśli są Państwo zainteresowani realizacją szkolenia dotyczącego prawnych ram prowadzenia działalności e-marketingowej w zgodzie z przepisami RODO to prosimy o kontakt lub zachęcamy do wysłania do nas | zapytania ofertowego.

 

Kontakt z organizatorem


Polbi - Kontakt z organizatorem. Kursy, szkolenia stacjonarne i online.Warszawa, Aleje Jerozolimskie 65/79, Centrum LIM, biuro – budynek hotelu Marriott, III piętro (03.190)

Sekretariat czynny w godzinach 9:00 – 17:00

Telefon: 22 629 13 88, e-mail: biuro@polbi.com.pl

 

 


KLUCZOWE INFORMACJE | Tematyka: RODO w marketingu  | Wykładowca – Aleksandra Kiełbratowska | Zajęcia na żywo online – live webinar | Szkolenie stacjonarne – Warszawa | Możliwość zamówienia szkolenia wewnętrznego | Czas trwania: ok. 2 godziny | Cena katalogowa: 298 PLN (VAT zw.).

Zapisz się

Aktualnie nie oferujemy tego szkolenia.

Szkolenie może być zrealizowane w formule zamkniętej.

Zainteresowanych prosimy o kontakt:
telefoniczny: 22 629 13 88,
mailowy: biuro@polbi.com.pl.

Skip to content