- Opis
- Program
- Lokalizacje
- Wykładowcy
- Płatności
- Informacje dodatkowe
Rozwijanie kompetencji – Zapraszamy do skorzystania z naszej najnowszej oferty szkoleń, którą stworzyliśmy wsłuchując się w potrzeby naszych Partnerów biznesowych i wieloletnich Klientów.
Polecamy cykl szkoleń z następujących tematów:
• LEADERSHIP 3.0 ZARZĄDZANIE I NOWOCZESNE PRZYWÓDZTWO
• SZTUKA WYSTĄPIEŃ PUBLICZNYCH I KOMUNIKACJA BIZNESOWA
• INTELIGENCJA EMOCJONALNA I EFEKTYWNA WSPÓŁPRACA W ZESPOLE
Program szkolenia
INTELIGENCJA EMOCJONALNA I WSPÓŁPRACA W ZESPOLE
I. EMOCJE
- Proces powstawania emocji
- Inteligencja emocjonalna
- Metody rozwijania inteligencji emocjonalnej
- Stres i jego wpływ na efektywność zespołową i indywidualną
- Narzędzia do zarządzania emocjami w sytuacjach kryzysowych
II. WSPÓŁPRACA W ZESPOLE
- Typologia osobowości
- Współpraca z różnymi stylami osobowości
- Efektywna komunikacja i współpraca
- Sprawne przekazywanie i odbieranie informacji
- Kultura i świadomość informacji zwrotnej w zespole
- Facylitacja spotkań
- Współpraca zdalna i tradycyjna
III. ZARZĄDZANIE ZMIANĄ
- Fazy wdrażania zmian i proces grupowy
- Emocje w zarządzaniu zmian
- Błędy i zagrożenia przy wdrażaniu zmiany
- Mapa interesariuszy
IV. ASERTYWNOŚĆ
- Rodzaje postaw w zespole
- Asertywność w praktyce
- Style rozwiązywania konfliktów
V. ZARZĄDZANIE MIĘDZYPOKOLENIOWE
- Charakterystyka pokoleń i ich oczekiwań
- Szanse i zagrożenia wynikające z różnic pokoleniowych
- Efektywna współpraca i sposoby komunikacji dopasowane do oczekiwań odbiorców
Michał Szymański – Trener i wykładowca, ekspert i specjalista

Michał Szymański
MICHAŁ SZYMAŃSKI
Wykładowca i trener. Specjalista ds. sprzedaży – odpowiadał za opracowanie i wdrożenie standardu obsługi klienta.
Michał Szymański prowadzi szkolenia dla kadry menedżerskiej a także specjalistyczne warsztaty dla sił sprzedażowych.
Program
INTELIGENCJA EMOCJONALNA I WSPÓŁPRACA W ZESPOLE
I. EMOCJE
- Proces powstawania emocji
- Inteligencja emocjonalna
- Metody rozwijania inteligencji emocjonalnej
- Stres i jego wpływ na efektywność zespołową i indywidualną
- Narzędzia do zarządzania emocjami w sytuacjach kryzysowych
II. WSPÓŁPRACA W ZESPOLE
- Typologia osobowości
- Współpraca z różnymi stylami osobowości
- Efektywna komunikacja i współpraca
- Sprawne przekazywanie i odbieranie informacji
- Kultura i świadomość informacji zwrotnej w zespole
- Facylitacja spotkań
- Współpraca zdalna i tradycyjna
III. ZARZĄDZANIE ZMIANĄ
- Fazy wdrażania zmian i proces grupowy
- Emocje w zarządzaniu zmian
- Błędy i zagrożenia przy wdrażaniu zmiany
- Mapa interesariuszy
IV. ASERTYWNOŚĆ
- Rodzaje postaw w zespole
- Asertywność w praktyce
- Style rozwiązywania konfliktów
V. ZARZĄDZANIE MIĘDZYPOKOLENIOWE
- Charakterystyka pokoleń i ich oczekiwań
- Szanse i zagrożenia wynikające z różnic pokoleniowych
- Efektywna współpraca i sposoby komunikacji dopasowane do oczekiwań odbiorców
Warszawa - Central Tower
Central Tower, Centrum Konferencyjnym – Al. Jerozolimskie 81, 00-001 Warszawa
Michał Szymański
Michał Szymański – Trener, konsultant, specjalista ds. HR i programów szkoleniowych, odpowiadał za opracowanie i wdrożenie standardu obsługi klienta, szkolenie kadry sprzedażowej oraz podnoszeniem wiedzy i umiejętności kadry menedżerskiej średniego i wyższego szczebla. Coach – szkolenia, warsztaty, coaching i mentoring oraz field coaching.
Michał Szymański – Trener i wykładowca, ekspert i specjalista

Michał Szymański
MICHAŁ SZYMAŃSKI
Wykładowca i trener. Specjalista ds. sprzedaży – odpowiadał za opracowanie i wdrożenie standardu obsługi klienta.
Michał Szymański prowadzi szkolenia dla kadry menedżerskiej a także specjalistyczne warsztaty dla sił sprzedażowych.
Szkolenia dla kadry sprzedażowej. Michał Szymański karierę rozpoczął w firmie Black Red White gdzie odpowiadał za szkolenie kadry sprzedażowej i menedżerskiej. Jako specjalista ds. sprzedaży odpowiadał za opracowanie i wdrożenie standardu obsługi klienta.
Podnoszenie wiedzy i umiejętności kadry menedżerskiej. Brał udział w projektach takich jak development center, pozycjonowanie stanowisk, kompleksowym podnoszeniem wiedzy i umiejętności kadry menedżerskiej średniego i wyższego szczebla poprzez szkolenia, warsztaty, coaching i mentoring oraz field coaching.
Opracowanie programów i prowadzenie szkoleń. W Aflofarm Farmacja Polsk, jednej z największej firmy farmaceutycznej w Polsce o zasięgu międzynarodowym, odpowiadał za opracowanie i szkolenie kadry menedżerskiej a także specjalistów oraz siły sprzedażowe.
Szkolenia dla centrali i centrów dystrybucyjnych. W Rossmann odpowiada za opracowanie programów szkoleniowych i prowadzenie szkoleń dla kadry menedżerskiej w centrali firmy oraz centrum dystrybucyjnych.
FAKTURY, NUMER RACHUNKU BANKOWEGO, PŁATNOŚCI
Płatności i faktury | Więcej informacji …
Konto bankowe – mBank S.A. 51 1140 2004 0000 3802 7659 8336
Faktury – Faktury w formacie PDF wysyłamy uczestnikom w dniu szkolenia. Na życzenie faktura może zostać wystawiona i przesłana wcześniej.
Terminy płatności – Nie pobieramy przedpłat ani zaliczek. Płatności prosimy dokonywać przelewem.
- Przedsiębiorcy i firmy – termin płatności do 7 dni po szkoleniu.
- Jednostki budżetowe i samorządowe – płatność do 21 dni po szkoleniu.
- Osoby prywatne dokonują wpłat najpóźniej na dzień przed zajęciami.
Co obejmuje opłata? Cena zawiera: udział w zajęciach, materiały dydaktyczne, konsultacje w trakcie zajęć, zaświadczenie o ukończenia kursu.
Rezygnacja z udziału – Zamawiający może zrezygnować z uczestnictwa w szkoleniu.
- Gdy rezygnacja wpłynie do Polbi przed wysłaniem potwierdzenia uczestnictwa w zajęciach – Zamawiający nie zostanie obciążony żadnymi kosztami.
- Gdy rezygnacja wpłynie do POLBI już po wysłaniu potwierdzenia uczestnictwa – Zamawiający zostanie obciążony kosztami w wysokości 50% ceny ustalonej w zgłoszeniu.
- Gdy rezygnacja nie wpłynie do POLBI do dnia rozpoczęcia szkolenia – Zamawiający zostanie obciążony pełnymi kosztami określonymi w zgłoszeniu.
Nieobecność na zajęciach nie zwalnia z dokonania opłaty |️ Regulamin udziału w szkoleniach Polbi
Zwolnienie z podatku VAT
Nasze szkolenia są zwolnione z podatku od towarów i usług.
Zwolnienie wynika z art. 43 ust. 1 pkt 26 lit. a ustawy o VAT.
Cena netto jest równa cenie brutto.
Zwolnienie z VAT | Więcej informacji …
Efektywna współpraca w zespole i inteligencja emocjonalna
Inteligencja emocjonalna i efektywna współpraca w zespole. Fazy zespołu, budowanie zespołu, komunikacja w zespole, emocje, zarządzanie emocjami, inteligencja emocjonalna, zarządzanie zespołem, facylitacja spotkań, asertywność, postawa, proaktywność , reaktywność ,stres, emocje, radzenie sobie ze stresem.
Warsztaty w których powinni wziąć udział: menedżerowie, kadra zarządzająca, specjaliści, osoby chcące podnieść swoje kwalifikacje zawodowe.
Najnowsza wiedza, poparta wynikami badań w połączeniu z praktyką dopasowaną do Polskich realiów i oczekiwań biznesu. Każdy z elementów na szkoleniu poparty jest praktycznym ćwiczeniem. Szkolenia prowadzone są zgodnie z modelem uczenia się opracowany przez profesora Davida A. Kolba.
- Czy lubisz kiedy szkolenie to nie nudny wykład a dawka praktycznej wiedzy poparta autentycznymi przykładami z życia?
- Czy chcesz podnosić swoje kwalifikacje w oparciu o najnowszą wiedzę oraz najważniejsze trendy w biznesie?
- Czy chciałbyś zdobywać wiedzę od praktyków, którzy podzielą się z Tobą swoim doświadczeniem zdobywanym w największych firmach o zasięgu międzynarodowym ?
Jeśli na wszystkie pytania odpowiedzieli Państwo twierdząco, to zapraszamy do skorzystania z naszej najnowszej oferty szkoleń:
- Leadership 3.0 – Zarządzanie i nowoczesne przywództwo
- Sztuka wystąpień publicznych i komunikacja biznesowa
- Inteligencja emocjonalna i efektywna współpraca w zespole
W sprawie dostępności terminów oraz przeprowadzenia szkolenia dla zamkniętej grupy uczestników, prosimy o kontakt z Polbi Contact Center: Jacek Jakisz, tel. + 48 668 330 990, jacek@polbi.com.pl