Kontrast: A A
Czcionka: A A+
logo

09:00 - 17:00

od poniedziałku do piątku

Al. Jerozolimskie 65/79

00-697 Warszawa

22 629 13 88

721 547 750

logo

22 629 13 88

721 547 750

Al. Jerozolimskie 65/79

00-697 Warszawa

09:00 - 17:00

od poniedziałku do piątku

Inteligencja emocjonalna i współpraca w zespole

Termin:

Uczestnicy kursu

Dane do faktury

Dane kontaktowe

Uwagi

Inteligencja emocjonalna i współpraca w zespole

Rozwijanie kompetencji – Zapraszamy do skorzystania z naszej najnowszej oferty szkoleń, którą stworzyliśmy wsłuchując się w potrzeby naszych Partnerów biznesowych i wieloletnich Klientów.

Polecamy cykl szkoleń z następujących tematów:

• LEADERSHIP 3.0 ZARZĄDZANIE I NOWOCZESNE PRZYWÓDZTWO
• SZTUKA WYSTĄPIEŃ PUBLICZNYCH I KOMUNIKACJA BIZNESOWA
• INTELIGENCJA EMOCJONALNA I EFEKTYWNA WSPÓŁPRACA W ZESPOLE

 


Inteligencja emocjonalna i współpraca w zespole - Szkolenie


 

Program szkolenia
INTELIGENCJA EMOCJONALNA I WSPÓŁPRACA W ZESPOLE

 

I. EMOCJE 

  1. Proces powstawania emocji
  2. Inteligencja emocjonalna
  3. Metody rozwijania inteligencji emocjonalnej
  4. Stres i jego wpływ na efektywność zespołową i indywidualną
  5. Narzędzia do zarządzania emocjami w sytuacjach kryzysowych

II. WSPÓŁPRACA W ZESPOLE 

  1. Typologia osobowości
  2. Współpraca z różnymi stylami osobowości
  3. Efektywna komunikacja i współpraca
  4. Sprawne przekazywanie i odbieranie informacji
  5. Kultura i świadomość informacji zwrotnej w zespole
  6. Facylitacja spotkań
  7. Współpraca zdalna i tradycyjna

III. ZARZĄDZANIE ZMIANĄ 

  1. Fazy wdrażania zmian i proces grupowy
  2. Emocje w zarządzaniu zmian
  3. Błędy i zagrożenia przy wdrażaniu zmiany
  4. Mapa interesariuszy

 

IV. ASERTYWNOŚĆ 

  1. Rodzaje postaw w zespole
  2. Asertywność w praktyce
  3. Style rozwiązywania konfliktów

V. ZARZĄDZANIE MIĘDZYPOKOLENIOWE 

  1. Charakterystyka pokoleń i ich oczekiwań
  2. Szanse i zagrożenia wynikające z różnic pokoleniowych
  3. Efektywna współpraca i sposoby komunikacji dopasowane do oczekiwań odbiorców

 

 

Michał Szymański – Trener i wykładowca, ekspert i specjalista


Michał Szymański - Trener, szkolenia Polbi - Warszawa

Michał Szymański

Michał Szymański. Polbi - Warszawa.  MICHAŁ SZYMAŃSKI

 

Wykładowca i trener. Specjalista ds. sprzedaży – odpowiadał za opracowanie i wdrożenie standardu obsługi klienta.

Michał Szymański prowadzi szkolenia dla kadry menedżerskiej a także specjalistyczne warsztaty dla sił sprzedażowych.

 

 

Program

I. EMOCJE 

  1. Proces powstawania emocji
  2. Inteligencja emocjonalna
  3. Metody rozwijania inteligencji emocjonalnej
  4. Stres i jego wpływ na efektywność zespołową i indywidualną
  5. Narzędzia do zarządzania emocjami w sytuacjach kryzysowych

 

II. WSPÓŁPRACA W ZESPOLE 

  1. Typologia osobowości
  2. Współpraca z różnymi stylami osobowości
  3. Efektywna komunikacja i współpraca
  4. Sprawne przekazywanie i odbieranie informacji
  5. Kultura i świadomość informacji zwrotnej w zespole
  6. Facylitacja spotkań
  7. Współpraca zdalna i tradycyjna

 

III. ZARZĄDZANIE ZMIANĄ 

  1. Fazy wdrażania zmian i proces grupowy
  2. Emocje w zarządzaniu zmian
  3. Błędy i zagrożenia przy wdrażaniu zmiany
  4. Mapa interesariuszy

 

IV. ASERTYWNOŚĆ 

  1. Rodzaje postaw w zespole
  2. Asertywność w praktyce
  3. Style rozwiązywania konfliktów

 

V. ZARZĄDZANIE MIĘDZYPOKOLENIOWE 

  1. Charakterystyka pokoleń i ich oczekiwań
  2. Szanse i zagrożenia wynikające z różnic pokoleniowych
  3. Efektywna współpraca i sposoby komunikacji dopasowane do oczekiwań odbiorców

 

Warszawa - Central Tower

Central Tower, Centrum Konferencyjnym – Al. Jerozolimskie 81, 00-001 Warszawa


Warszawa - Centrum. Polbi - Szkolenia i kursy.


Michał Szymański

Michał Szymański – Trener, konsultant, specjalista ds. HR i programów szkoleniowych, odpowiadał za opracowanie i wdrożenie standardu obsługi klienta, szkolenie kadry sprzedażowej oraz podnoszeniem wiedzy i umiejętności kadry menedżerskiej średniego i wyższego szczebla. Coach – szkolenia, warsztaty, coaching i mentoring oraz field coaching.

 

Michał Szymański – Trener i wykładowca, ekspert i specjalista


Michał Szymański - Trener, szkolenia Polbi - Warszawa

Michał Szymański

Michał Szymański. Polbi - Warszawa.  MICHAŁ SZYMAŃSKI

 

Wykładowca i trener. Specjalista ds. sprzedaży – odpowiadał za opracowanie i wdrożenie standardu obsługi klienta.

Michał Szymański prowadzi szkolenia dla kadry menedżerskiej a także specjalistyczne warsztaty dla sił sprzedażowych.

Szkolenia dla kadry sprzedażowej. Michał Szymański karierę rozpoczął w firmie Black Red White gdzie odpowiadał za szkolenie kadry sprzedażowej i menedżerskiej. Jako specjalista ds. sprzedaży odpowiadał za opracowanie i wdrożenie standardu obsługi klienta.

 

Podnoszenie wiedzy i umiejętności kadry menedżerskiej. Brał udział w projektach takich jak development center, pozycjonowanie stanowisk, kompleksowym podnoszeniem wiedzy i umiejętności kadry menedżerskiej średniego i wyższego szczebla poprzez szkolenia, warsztaty, coaching i mentoring oraz field coaching.

 

Opracowanie programów i prowadzenie szkoleń. W Aflofarm Farmacja Polsk, jednej z największej firmy farmaceutycznej w Polsce o zasięgu międzynarodowym, odpowiadał za opracowanie i szkolenie kadry menedżerskiej a także specjalistów oraz siły sprzedażowe.

 

Szkolenia dla centrali i centrów dystrybucyjnych. W Rossmann odpowiada za opracowanie programów szkoleniowych i prowadzenie  szkoleń dla kadry menedżerskiej w centrali firmy oraz centrum dystrybucyjnych.

FAKTURY, NUMER RACHUNKU BANKOWEGO, PŁATNOŚCI

Płatności i faktury | Więcej informacji …

 

Konto bankowe – mBank S.A.  51 1140 2004 0000 3802 7659 8336

 

Faktury – Faktury w formacie PDF wysyłamy uczestnikom w dniu szkolenia. Na życzenie faktura może zostać wystawiona i przesłana wcześniej.

 

Terminy płatności – Nie pobieramy przedpłat ani zaliczek. Płatności prosimy dokonywać przelewem.

  • Przedsiębiorcy i firmy – termin płatności do 7 dni po szkoleniu.
  • Jednostki budżetowe i samorządowe – płatność do 21 dni po szkoleniu.
  • Osoby prywatne dokonują wpłat najpóźniej na dzień przed zajęciami.

 

Co obejmuje opłata? Cena zawiera: udział w zajęciach, materiały dydaktyczne, konsultacje w trakcie zajęć, zaświadczenie o ukończenia kursu.

 

Rezygnacja z udziału – Zamawiający może zrezygnować z uczestnictwa w szkoleniu.

  1. Gdy rezygnacja wpłynie do Polbi przed wysłaniem potwierdzenia uczestnictwa w zajęciach – Zamawiający nie zostanie obciążony żadnymi kosztami.
  2. Gdy rezygnacja wpłynie do POLBI już po wysłaniu potwierdzenia uczestnictwa – Zamawiający zostanie obciążony kosztami w wysokości 50% ceny ustalonej w zgłoszeniu.
  3. Gdy rezygnacja nie wpłynie do POLBI do dnia rozpoczęcia szkolenia – Zamawiający zostanie obciążony pełnymi kosztami określonymi w zgłoszeniu.

Nieobecność na zajęciach nie zwalnia z dokonania opłaty |️ Regulamin udziału w szkoleniach Polbi

 

Zwolnienie z podatku VAT


Szkolenia bez VAT – usługi szkoleniowe zwolnione z podatku.Nasze szkolenia są zwolnione z podatku od towarów i usług.

Zwolnienie wynika z art. 43 ust. 1 pkt 26 lit. a ustawy o VAT.

Cena netto jest równa cenie brutto.

Zwolnienie z VAT | Więcej informacji …

Efektywna współpraca w zespole i inteligencja emocjonalna

 

Inteligencja emocjonalna i efektywna współpraca w zespole. Fazy zespołu, budowanie zespołu, komunikacja w zespole, emocje, zarządzanie emocjami, inteligencja emocjonalna, zarządzanie zespołem, facylitacja spotkań, asertywność, postawa, proaktywność , reaktywność ,stres, emocje, radzenie sobie ze stresem.

Warsztaty w których powinni wziąć udział: menedżerowie, kadra zarządzająca, specjaliści, osoby chcące podnieść swoje kwalifikacje zawodowe.

Najnowsza wiedza, poparta wynikami badań w połączeniu z praktyką dopasowaną do Polskich realiów i oczekiwań biznesu. Każdy z elementów na szkoleniu poparty jest praktycznym ćwiczeniem. Szkolenia prowadzone są zgodnie z modelem uczenia się opracowany przez profesora Davida A. Kolba.

 

 


  • Czy lubisz kiedy szkolenie to nie nudny wykład a dawka praktycznej wiedzy poparta autentycznymi przykładami  z życia?
  • Czy chcesz podnosić swoje kwalifikacje w oparciu o najnowszą wiedzę oraz  najważniejsze trendy w biznesie?
  • Czy chciałbyś zdobywać wiedzę od praktyków, którzy podzielą się z Tobą swoim doświadczeniem zdobywanym w największych firmach o zasięgu międzynarodowym ?

 

Jeśli na wszystkie pytania odpowiedzieli Państwo twierdząco, to zapraszamy do skorzystania z naszej najnowszej oferty szkoleń:

  • Leadership 3.0 – Zarządzanie i nowoczesne przywództwo
  • Sztuka wystąpień publicznych i komunikacja biznesowa
  • Inteligencja emocjonalna i efektywna współpraca w zespole

 

W sprawie dostępności terminów oraz przeprowadzenia szkolenia dla zamkniętej grupy uczestników, prosimy o kontakt z Polbi Contact Center: Jacek Jakisz, tel. + 48 668 330 990, jacek@polbi.com.pl

Zapisz się

Aktualnie nie oferujemy tego szkolenia.

Szkolenie może być zrealizowane w formule zamkniętej.

Zainteresowanych prosimy o kontakt:
telefoniczny: 22 629 13 88,
mailowy: biuro@polbi.com.pl.

Skip to content