FAQ – Najczęściej zadawane pytania

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

Dokonywanie zgłoszeń, zapisy na szkolenia


Jak zapisać się na szkolenie?

Wypełniając elektroniczny formularz zgłoszeniowy znajdujący się na stronie z opisem szkolenia dokonujesz zgłoszenia na wybrane zajęcia. Do nas trafia informacja o uczestniku zajęć a do osoby zapisującej się na szkolenie potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia.

Jak długo trwa szkolenie i ile czasu trzeba zarezerwować?

W opisie szkolenia znajdziesz termin, czas trwania i godziny, w których odbywają się konkretne zajęcia.

Czy można zamówić szkolenie zamknięte?

Szkolenia na zamówienie (szkolenia zamknięte) to doskonały sposób na dopasowanie standardowej oferty szkolenia do indywidualnych potrzeb. Chętnie przedstawimy ofertę zorganizowania i przeprowadzenia szkolenia zamkniętego.

Faktura i płatności


Kiedy otrzymam fakturę za szkolenie?

Faktury w formie elektronicznej wystawiamy i wysyłamy do uczestników zajęć w dniu szkolenia.

Jak wyglądają płatności i czy mogę zapłacić po zajęciach?

Płatności należy dokonywać przelewem na podane konto. W przypadku firmy, przedsiębiorców, instytucji i organizacji oferujemy odroczony termin płatności (14 dni).  Osoby prywatne powinny dokonać wpłaty przed szkoleniem.

Gdzie znajdę numer rachunku bankowego?

Numer rachunku bankowego Polbi znajduje się w dokumencie potwierdzenia dokonanego zgłoszenia na szkolenie. Numer konta można znaleźć również na naszej stronie internetowej.

Certyfikat i materiały szkoleniowe


Czy dostanę materiały dydaktyczne?

Każdy uczestnik szkolenia lub kursu otrzymuje komplet materiałów szkoleniowych.

Czy po szkoleniu otrzymam certyfikat / Zaświadczenie o ukończeniu szkolenia?

Uczestnictwo w szkoleniu potwierdzamy wydając zaświadczenie o ukończeniu kursu. Jest to dokument zgodny ze wzorem określonym w rozporządzeniu MEN.

Organizacja i przebieg zajęć


Czy szkolenie odbywa się w 100% online?

Nasze szkolenia prowadzimy online. Zdalnie zajęcia odbywają się w czasie rzeczywistym. W przypadku szkoleń na zamówienie możliwa jest ich realizacja w formie stacjonarnej.

Jak wygląda kontakt z wykładowcami?

Podczas szkolenia online masz stały i bezpośredni kontakt z osobą prowadzącą zajęcia na czacie. Udostępniamy też możliwość zadawania pytań korzystając z mikrofonu. Podczas spotkań zachęcamy również do korzystania z kamery.

Co jest potrzebne aby uczestniczyć w szkoleniu online?

Do udziału w szkoleniu niezbędne są:

  • komputer, laptop, tablet lub smartfon,
  • głośniki lub słuchawki,
  • stabilne podłączenie do Internetu,
  • przeglądarka internetowa: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge, Opera.

Co zrobić w przypadku braku linków dostępowych do logowania?

Jeżeli nie otrzymałeś linku dostępowego na szkolenie prosimy o kontakt – biuro@polbi.com.pl