Szkolenie online o jakości obsługi pacjenta
Jak zwiększyć sprzedaż usług medycznych oraz jak uniknąć kary zgodnie z najnowszym orzecznictwem WSA? Co zrobić aby zachować jakość w obsłudze pacjenta? Jakie kary nakłada Rzecznik Praw Pacjenta na placówki medyczne po wydaniu orzeczenia przez Wojewódzki Sąd Administracyjny? Szkolenie przydatne dla pracowników podmiotów leczniczych świadczących usługi medyczne.
Jak nie naruszać prawa pacjenta do świadczeń i zminimalizować ryzyko kar?
Czy wiesz, że orzeczenie WSA w Warszawie umożliwia Rzecznikowi Praw Pacjenta nakładanie wysokich kar na podmioty niewłaściwie świadczące usługi medyczne? Czym jest nowoczesna placówka medyczna i jak powinny wyglądać standardy obsługi pacjenta? Czy jakość i marketing jest ważny i jak skutecznie zwiększyć sprzedaż i podnieść jakość świadczonych usług medycznych.
Cel szkolenia
Szkolenie ma na celu zwiększenie świadomości na temat obsługi pacjenta, zwrócenie uwagi na standardy jakościowe obsługi oraz na zagrożenia wynikające z możliwości nakładania kar na placówki medyczne. Postaramy się wskazać właściwe praktyki marketingu usług medycznych stosowane w celu zwiększenia sprzedaży usług medycznych a także właściwe procedury ochrony danych osobowych pacjentów w podmiotach leczniczych.
Program szkolenia o jakości w obsłudze pacjenta
- Jakość w obsłudze pacjenta – Dlaczego jakość jest ważna dla naszych pacjentów? Jak zatrudnić odpowiedniego pracownika i wdrożyć go do pracy?
- Standardy obsługi pacjenta – Jak pozyskać więcej zadowolonych pacjentów? Jakie możemy wdrożyć standardy do naszej placówki?
- Marketing usług medycznych – Uregulowanie prawne marketingu medycznego. Jak zwiększyć przychody placówki medycznej? Przykłady zastosowania pozytywnego marketingu.
- Prawa Pacjenta – jak dostosować placówkę do wyroku WSA w Warszawie? – Prawa pacjenta – na co powinniśmy zwrócić uwagę? Omówienie ostatniego wyroku Sądu i propozycje minimalizujące ryzyko kary za naruszenie zbiorowych praw pacjentów.
- Ochrona danych osobowych w podmiotach leczniczych – Na czym polega ochrona danych osobowych w podmiocie leczniczym? Jak wywiązać się z obowiązku wdrożenia RODO? Jak zwiększyć bezpieczeństwo danych osobowych pacjentów?
Szczegółowy wykaz omawianych zagadnień znajdziesz w zakładce – Program
Na co zwracamy szczególną uwagę
Szkolenie to wiedza w zakresie:
- prawidłowej obsługi pacjenta,
- standardów, które podwyższają jakość obsługi,
- marketingu usług medycznych – co możemy, żeby zwiększyć naszą sprzedać usług,
- realizacji praw pacjenta,
- wprowadzenia rozwiązań w związku z możliwością naruszenia zbiorowych praw pacjenta,
- wskazania w jaki sposób placówka medyczna przetwarza dane osobowe i w jaki sposób powinna je zabezpieczyć.
Pragniemy zwrócić uwagę, że po wydaniu orzeczenia przez Wojewódzki Sąd Administracyjny, sąd ten dał możliwość przyznania przez Rzecznika Praw Pacjenta kar do wysokości 500 tys. zł dla placówek medycznych jeśli nie będą odbierać telefonów od pacjentów. Omówimy nowe obowiązki nałożone na placówki medyczne, porozmawiamy o marketingu usług medycznych oraz ochronie danych osobowych pacjentów.
Grupa docelowa – Dla kogo przygotowaliśmy szkolenie?
Podmioty i grupy zawodowe mogące być zainteresowane tym szkoleniem to:
- publiczne i niepubliczne zakłady opieki zdrowotnej, szpitale,
- lekarze, pielęgniarki, położne, fizjoterapeuci – mający własne działalności,
- fundacje i stowarzyszenia, których celem statutowym jest wykonywanie zadań w zakresie ochrony zdrowia i których statut dopuszcza prowadzenie działalności leczniczej,
Kogo zapraszamy – uczestnicy szkolenia
Udział w szkoleniu rekomendujemy:
- osobom zajmującym się sprzedażą i marketingiem w podmiotach leczniczych,
- osobom odpowiadającym za prawa pacjenta w placówce medycznej,
- osobom odpowiadającym za ochronę danych osobowych,
- rejestratorkom i sekretarkom medycznym,
- koordynatorom i managerom rejestracji medycznej,
- kierownikom placówek medycznych,
- przedstawicielom medycznym placówek medycznych.
Co zyskujesz, korzyści z uczestnictwa w szkoleniu
Uważamy, że w szkoleniu przyniesie osobom biorącym w w nim udział:
- zwiększenie zadowolenia pacjentów z obsługi
- podniesienie świadomości dotyczącej standardów obsługi
- zwiększenie sprzedaży usług medycznych
- możliwość uniknięcia kary za naruszenie praw pacjenta
- możliwość uniknięcia kary za nieprzestrzeganie ochrony danych osobowych
Jak wyglądają zajęcia o jakość obsługi pacjenta?
Warto wiedzieć, że nasze szkolenie o jakości w obsłudze pacjenta to:
- ciekawe zajęcia online na żywo w czasie rzeczywistym,
- bezpośredni kontakt z wykładowcą podczas szkolenia,
- praktyczna i rzetelna wiedza o prowadzeniu dokumentacji medycznej,
- możliwość zadawania na bieżąco pytań i zgłaszania sugestii,
- bezpłatny komplet materiałów szkoleniowych dla każdego uczestnika.
Chcesz poznać wykładowcę, zobacz zakładkę – Osoba prowadząca
Potrzebujesz więcej informacji?
Program szkolenia o jakości w obsłudze pacjenta
1. Jakość w obsłudze pacjenta
- Dlaczego jakość jest ważna dla naszych pacjentów?
- Jak zatrudnić odpowiedniego pracownika i wdrożyć go do pracy?
2. Standardy obsługi pacjenta
- Jak pozyskać więcej zadowolonych pacjentów?
- Jakie możemy wdrożyć standardy do naszej placówki?
3. Marketing usług medycznych
- Uregulowanie prawne marketingu medycznego
- Jak zwiększyć przychody placówki medycznej?
- Przykłady zastosowania pozytywnego marketingu.
4. Prawa Pacjenta – jak dostosować placówkę do wyroku WSA w Warszawie
- Prawa pacjenta – na co powinniśmy zwrócić uwagę?
- Omówienie ostatniego wyroku Sądu i propozycje minimalizujące ryzyko kary za naruszenie zbiorowych praw pacjentów.
5. Ochrona danych osobowych w podmiotach leczniczych
- Na czym polega ochrona danych osobowych w podmiocie leczniczym?
- Jak wywiązać się z obowiązku wdrożenia RODO?
- Jak zwiększyć bezpieczeństwo danych osobowych pacjentów?
Natalia Wieczorkiewicz - Ekspertka w Branży Healthcare
NATALIA WIECZORKIEWICZ
Wykładowczyni od wielu lat związana z ochroną zdrowia. Posiada wykształcenie i wiedzę teoretyczną zdobytą na Uniwersytecie Medycznym w Poznaniu, Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu i Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu. Ukończyła zarządzanie w ochronie zdrowia, podyplomowe studia prawa medycznego oraz ochrony danych osobowych. Ale przede wszystkim posiada ogromne doświadczenie praktyczne.
Swoją przygodę z placówkami medycznymi rozpoczęła na stanowisku sekretarki medycznej Naczelnej Pielęgniarki w Szpitalu. Następnie pracowała na stanowisku statystyka medycznego, rejestratorki medycznej, Koordynatora ds. rejestracji medycznej oraz dokumentacji medycznej. Od 2018 roku pełni funkcję Inspektora Ochrony Danych Osobowych. Od 2017 roku dzieli się swoją wiedzą z innymi.
W Polbi prowadzi szkolenia dla rejestratorek i sekretarek medycznych oraz koordynatorów opieki medycznej. Uczy prowadzenia dokumentacji medycznej i zasad ochrony danych osobowych w placówkach medycznych.
Natalia jest wykładowczynią docenianą przez uczestniczki szkoleń ze względu na posiadaną wiedzę i sposób prowadzenia zajęć. Chętnie odpowiada na pytania, zawsze doskonale przygotowana, nie unika najtrudniejszych zagadnień.
Szkolenie o standardach jakości obsługi pacjenta
Zapraszamy na spotkanie poświęcone standardom jakości obsługi pacjenta, marketingowi usług medycznych, ochronie danych osobowych i praw pacjenta w podmiotach leczniczych
Kilka słów o warsztatach standardach jakości obsługi pacjenta
- Uczestniczysz w spotkaniu online prowadzonym na żywo
- Korzystasz z doświadczenia i eksperckiej wiedzy wykładowcy – Natalii Wieczorkiewicz
- Masz bezpośredni kontakt z trenerem i możliwość zadawania na bieżąco pytań na czacie
- Omawiamy zagadnienia dotyczące profesjonalnej obsługi pacjentów, marketingu usług medycznych, przestrzegania praw pacjenta i ochrony danych osobowych w podmiotach leczniczych
- Zbliżone tematy szkoleń i kursów można znaleźć w kategorii – Ochrona zdrowia
Adresaci szkolenia, kogo zapraszamy na zajęcia?
Szkolenie skierowane do pracowników rejestracji/sekretariatu medycznego, kierowników podmiotów leczniczych, właścicieli placówek medycznych, osób zajmujących się marketingiem w placówkach medycznych.
Regulacje prawne z obszaru objętego tematyką szkolenia
- Ustawa z dnia 6 listopada 2008 r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta z późniejszymi zmianami
- Ustawa z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej
- Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
Szkolenie wewnętrzne na na zamówienie
Ofertę szkoleń polecanych Państwa uwadze prezentujemy na naszej stronie internetowej. Jesteśmy również w stanie zorganizować szkolenie wewnętrzne (na zamówienie, zamknięte) dotyczące problematyki standardów jakości w obsłudze pacjenta, marketingu usług medycznych i przestrzegania praw pacjenta oraz ochrony danych osobowych w podmiotach leczniczych. Program szkolenia, termin i formę zajęć ściśle dopasujemy do Twoich potrzeb. Czekamy na propozycje. Jesteśmy do dyspozycji.
Podsumowanie informacji o szkoleniu
- Standardy jakości obsługi pacjenta, dobre praktyki marketingu usług medycznych, ochrona danych osobowych, przestrzeganie praw pacjenta w podmiotach leczniczych
- Wykładowca – Natalia Wieczorkiewicz, od lat związana z ochroną zdrowia
- Czas trwania spotkania – 2 godziny, zajęcia online na żywo
- Otrzymujesz imienne zaświadczenie o uczestnictwie w kursie – Certyfikaty
- Nie pobieramy przedpłat ani zaliczek przed szkoleniem – Płatności i faktury
- W cenie szkolenia materiały szkoleniowe w formacie elektronicznym
- Działamy jako placówka oświatowa – Zaświadczenia i wpisy w rejestrach
- Możemy dopasować kurs do Twoich potrzeb – Szkolenie na zamówienie
- Kontakt: Polbi - Warszawa, tel. 721 547 750, e-mail: biuro@polbi.com.pl