Czy wiesz, że orzeczenie WSA w Warszawie umożliwia Rzecznikowi Praw Pacjenta nakładanie wysokich kar na podmioty niewłaściwie świadczące usługi medyczne?
Czym jest nowoczesna placówka medyczna i jak powinny wyglądać standardy obsługi pacjenta?
Czy jakość i marketing jest ważny i jak skutecznie zwiększyć sprzedaż i podnieść jakość świadczonych usług medycznych.
Po wydaniu orzeczenia przez Wojewódzki Sąd Administracyjny, którym dał możliwość przyznania przez Rzecznika Praw Pacjenta kar do wysokości 500 tys. zł dla placówek medycznych jeśli nie będą odbierać telefonów od pacjentów. Omówimy nowe obowiązki nałożone na placówki medyczne, porozmawiamy o marketingu usług medycznych oraz ochronie danych osobowych pacjentów.
Szkolenie ma na celu zwiększenie świadomości na temat obsługi pacjenta, zwrócenie uwagi na standardy jakościowe obsługi oraz na zagrożenia wynikające z możliwości nakładania kar na placówki medyczne. Postaramy się wskazać właściwe praktyki marketingu usług medycznych stosowane w celu zwiększenia sprzedaży usług medycznych a także właściwe procedury ochrony danych osobowych pacjentów w podmiotach leczniczych.
Jakość w obsłudze pacjenta – Dlaczego jakość jest ważna dla naszych pacjentów? Jak zatrudnić odpowiedniego pracownika i wdrożyć go do pracy?
Standardy obsługi pacjenta – Jak pozyskać więcej zadowolonych pacjentów? Jakie możemy wdrożyć standardy do naszej placówki?
Marketing usług medycznych – Uregulowanie prawne marketingu medycznego. Jak zwiększyć przychody placówki medycznej? Przykłady zastosowania pozytywnego marketingu.
Prawa Pacjenta – jak dostosować placówkę do wyroku WSA w Warszawie? – Prawa pacjenta – na co powinniśmy zwrócić uwagę? Omówienie ostatniego wyroku Sądu i propozycje minimalizujące ryzyko kary za naruszenie zbiorowych praw pacjentów.
Ochrona danych osobowych w podmiotach leczniczych – Na czym polega ochrona danych osobowych w podmiocie leczniczym? Jak wywiązać się z obowiązku wdrożenia RODO? Jak zwiększyć bezpieczeństwo danych osobowych pacjentów?
Szkolenie to wiedza w zakresie:
Podmioty i grupy zawodowe mogące być zainteresowane tym szkoleniem to:
Udział w szkoleniu rekomendujemy:
Uważamy, że w szkoleniu przyniesie osobom biorącym w w nim udział:
➤ Otrzymujesz imienne zaświadczenie o uczestnictwie w kursie – Certyfikaty
➤ Nie pobieramy przedpłat ani zaliczek przed szkoleniem – Płatności i faktury
➤ W cenie szkolenia materiały szkoleniowe w formacie elektronicznym
➤ Działamy jako placówka oświatowa – Zaświadczenia i wpisy w rejestrach
➤ Możemy dopasować kurs do Twoich potrzeb – Szkolenie na zamówienie
➤ Standardy jakości obsługi pacjenta, dobre praktyki marketingu usług medycznych, ochrona danych osobowych, przestrzeganie praw pacjenta w podmiotach leczniczych
➤ Wykładowca – Natalia Wieczorkiewicz, od lat związana z ochroną zdrowia
➤ Czas trwania spotkania – 2 godziny, zajęcia online na żywo
➤ Kontakt – Polbi, Warszawa: tel. 22 629 13 88 lub 721 547 750, e-mail: biuro@polbi.com.pl
1. Jakość w obsłudze pacjenta
2. Standardy obsługi pacjenta
3. Marketing usług medycznych
4. Prawa Pacjenta – jak dostosować placówkę do wyroku WSA w Warszawie
5. Ochrona danych osobowych w podmiotach leczniczych
NATALIA WIECZORKIEWICZ
Wykładowczyni od wielu lat związana z ochroną zdrowia. Posiada wykształcenie i wiedzę teoretyczną zdobytą na Uniwersytecie Medycznym w Poznaniu, Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu i Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu. Ukończyła zarządzanie w ochronie zdrowia, podyplomowe studia prawa medycznego oraz ochrony danych osobowych. Ale przede wszystkim posiada ogromne doświadczenie praktyczne.
Swoją przygodę z placówkami medycznymi rozpoczęła na stanowisku sekretarki medycznej Naczelnej Pielęgniarki w Szpitalu. Następnie pracowała na stanowisku statystyka medycznego, rejestratorki medycznej, Koordynatora ds. rejestracji medycznej oraz dokumentacji medycznej. Od 2018 roku pełni funkcję Inspektora Ochrony Danych Osobowych. Od 2017 roku dzieli się swoją wiedzą z innymi.
W Polbi prowadzi szkolenia dla rejestratorek i sekretarek medycznych oraz koordynatorów opieki medycznej. Uczy prowadzenia dokumentacji medycznej i zasad ochrony danych osobowych w placówkach medycznych.
Natalia jest wykładowczynią docenianą przez uczestniczki szkoleń ze względu na posiadaną wiedzę i sposób prowadzenia zajęć. Chętnie odpowiada na pytania, zawsze doskonale przygotowana, nie unika najtrudniejszych zagadnień.
Jak wyglądają warsztaty o standardach i jakości obsługi pacjenta?
Adresaci szkolenia, kogo zapraszamy na zajęcia?
Szkolenie skierowane do pracowników rejestracji/sekretariatu medycznego, kierowników podmiotów leczniczych, właścicieli placówek medycznych, osób zajmujących się marketingiem w placówkach medycznych.
Regulacje prawne z obszaru objętego tematyką szkolenia
Jakość w obsłudze pacjenta i standardy obsługi - Szkolenie na zamówienie
Ofertę szkoleń polecanych Państwa uwadze prezentujemy na naszej stronie internetowej. Jesteśmy również w stanie zorganizować szkolenie wewnętrzne (na zamówienie, zamknięte) dotyczące problematyki standardów jakości w obsłudze pacjenta, marketingu usług medycznych i przestrzegania praw pacjenta oraz ochrony danych osobowych w podmiotach leczniczych. Program szkolenia, termin i formę zajęć ściśle dopasujemy do Twoich potrzeb. Czekamy na propozycje.
Jesteśmy do dyspozycji: Polbi – Warszawa, tel. 22 629 13 88 lub 721 547 750, mail: biuro@polbi.com.pl