Suplementy diety – jak produkować, sprzedawać i reklamować?
Suplementy diety – Produkcja, sprzedaż i reklama. Legalne wprowadzanie do obrotu, oświadczenia zdrowotne, oznakowanie i etykiety oraz marketing suplementu diety.
Kosmetyki naturalne – wymagania technologiczne, marketingowe i prawne
Wytyczne naturalności kosmetyków, udział składników pochodzenia naturalnego w kosmetyku, norma ISO 16128 i rozporządzenie Nr 1223/2009, wskaźnik naturalności kosmetyku.
Etykiety produktów kosmetycznych – wymagania i wytyczne tworzenia etykiet kosmetyków
Opracowywanie etykiety dla kosmetyku. Informacje wymagane i dodatkowe na etykiecie. Alergeny, barwniki, konserwanty, INCI i marketing.
Recepturowanie kosmetyków – tworzenie formulacji kosmetycznych
Tworzenie receptur kosmetycznych, oznakowanie kosmetyków, zasady kontroli jakości oraz badanie produktów kosmetycznych przy wdrażaniu ich na rynek.
Kosmetyki – Produkty z pogranicza (Borderline Products)
Jak prawidłowo zakwalifikować produkt kosmetyczny - aspekty prawne dotyczące kosmetyków i produktów nie będące kosmetykami.
Wprowadzanie kosmetyków do obrotu
Definicje i aspekty prawne produktów kosmetycznych, proces wytwarzania i dystrybucji kosmetyków, obrót i nadzór nad produktami kosmetycznymi.
Zarządzanie apteką – Szkolenie dla kierowników i menadżerów aptek
Zarządzanie apteką czyli kierownik sprawny operacyjnie. Poprawa efektywności procesów operacyjnych w aptece z aspektami finansowymi, marketingowymi i zarządzania personelem - Szkolenia dla aptek.
Rentowna apteka – Recepta na zysk
Szkolenie pomagające ustalić, jak poprawić rentowność apteki? Poznasz sposoby identyfikacji i metody eliminacji czynników utrudniających podnoszenie efektywności finansowej w aptece.