Kontrast: A A
Czcionka: A A+
logo

09:00 - 17:00

od poniedziałku do piątku

Al. Jerozolimskie 65/79

00-697 Warszawa

22 629 13 88

721 547 750

logo

22 629 13 88

721 547 750

Al. Jerozolimskie 65/79

00-697 Warszawa

09:00 - 17:00

od poniedziałku do piątku

Skuteczna i efektywna komunikacja z pacjentem w placówce medycznej

Termin:

Uczestnicy kursu

Dane do faktury

Dane kontaktowe

Uwagi

Skuteczna i efektywna komunikacja z pacjentem w placówce medycznej

Komunikacja na styku pacjent, pracownik recepcji, lekarz i pielęgniarka oraz wewnętrzne relacje personelu placówki medycznej czyli skuteczne funkcjonowanie oraz szansa na sukces podmiotu leczniczego.

Skuteczna i efektywna komunikacja z pacjentem w placówce medycznej oraz pomiędzy pracownikami, lekarzami i kadrą zarządzającą podmiotu leczniczego.

 

  • Nauczysz się efektywnie i skutecznie komunikować z pacjentami

  • Będziesz wiedzieć, w jak sposób skrócić czas obsługi pacjenta

  • Poznasz zasady budowy zaufania, zaangażowania i motywacji pracowników

  • Dowiesz się, czym jest komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna jednostki

  • Jako osoba zarządzająca będziesz umieć skutecznie wyróżnić swoja placówkę leczniczą na tle innych podmiotów medycznych

 


Komunikacja z pacjentem - Szkolenie


 

Właściwa komunikacja jako czynnik sukcesu podmiotu leczniczego

Komunikacja z pacjentem oraz komunikacji pomiędzy pracownikami placówki medycznej, to niezwykle ważne zagadnienie wpływające na skuteczne funkcjonowanie oraz sukces podmiotu leczniczego.

 

Pacjent w centrum uwagi –  jak sprostać oczekiwaniom?

Stale rośnie liczba placówek medycznych. Rosną również oczekiwania pacjentów i potrzeba dostępu do informacji przekazywanych w zrozumiały i pełen szacunku sposób. Zagadnienia prawidłowej, spójnej komunikacji powinny być znane całemu personelowi medycznemu, kadrze zarządzającej, lekarzom i pracownikom recepcji mających bezpośredni kontakt z pacjentem.

 

Skuteczna i efektywna komunikacja z pacjentem – idea szkolenia

Głównym celem szkolenia jest umożliwienie poznania zasad  budowania poprawnych relacji interpersonalnych w pracy pracowników placówek medycznych. Omówione zostaną zasady komunikacji pomiędzy kadrą zarządzającą a personelem medycznym, komunikacja między pracownikami i zespołami, kontaktowanie się lekarzy i pielęgniarek z działem administracyjnym oraz niezmiernie istotna komunikacja między lekarzami a pacjentami.

 

Kogo zapraszamy do udziału w zajęciach?

Udział w szkoleniu szczegółowo omawiających zasady skutecznej i efektywnej komunikacji w placówce medycznej rekomendujemy:

  • managerom zespołów w placówce medycznej,
  • pracownikom rejestracji medycznej,
  • lekarzom i pielęgniarkom,
  • pracownikom administracyjnym podmiotu medycznego,

którzy poprzez usprawnienie komunikacji przezwyciężą indywidualne problemy i bariery komunikacyjne w relacjach miedzy sobą oraz pacjentami.

 

Podmioty medyczne i palcówki lecznicze, dla których przygotowaliśmy szkolenie

Do uczestnictwa w warsztatach zachęcamy personel, lekarzy i pielęgniarki oraz menagerów:

  • prywatnych centrów medycznych,
  • prywatnych przychodni i gabinetów lekarskich,
  • palcówek ambulatoryjnej opieki specjalistycznej – AOS,
  • samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej – SP ZOZ,
  • placówek Podstawowej Opieki Zdrowotnej (POZ) i szpitali.

 

Program szkolenia


EFEKTYWNA KOMUNIKACJA W PLACÓWCE MEDYCZNEJ

 

1. Zasady komunikacji

Podstawowe zasady komunikacji w placówce medycznej – komunikacji interpersonalna, wewnętrzna, zewnętrzna. Wymiana informacji na styku pacjent, pracownik recepcji, lekarz i pielęgniarka, a także wewnętrzne relacje personelu placówki medycznej.

 

2. Komunikacja kadry zarządzającej z personelem medycznym i administracją

Komunikacja w zespołach jest kluczowa jeśli chcemy osiągnąć sukces nie tylko w postaci dochodowego biznesu, ale również w relacjach międzyludzkich. Zbadamy temat budowania zaangażowanego i efektywnego zespoły w placówce medycznej. Określimy co jest ważne w poszczególnych grupach zawodowych – lekarze, pielęgniarki, administracja.

 

3. Informacja zwrotna

Udzielanie informacji zwrotnej w relacjach zdaje się być jednym z fundamentów dobrej komunikacji. Feedback przekazany w odpowiedni sposób również może dobrze motywować pracownika do efektywnego działania. Na szkoleniu porozmawiamy również o tym jak informacja zwrotna od pacjentów, może wpłynąć na rozwój placówki

 

4. Komunikacja pracowników rejestracji z pacjentami

Rejestracja medyczna jest filarem placówki medycznej, a umiejętności interpersonalne osób pracujących w rejestracji są kluczowe w komunikacja między pracownikami rejestracji  a pacjentami. Raz dobrze obsłużony pacjent będzie rozsiewał tylko dobre opinie o placówce medycznej.

 

5. Komunikacja między lekarzami a pacjentami

Prawidłowa komunikacja jest niezwykle ważna  w kontaktach lekarza z pacjentem. Jest to wzajemna relacja oparta na współpracy, zrozumieniu i zaufaniu. Dzięki prawidłowo zbudowanej relacji z pacjentem proces leczenia staje się o wiele łatwiejszy.

 

6. Przekazywanie trudnych informacji

Przekazywanie niepomyślnych wiadomości to część pracy lekarza. Jest to też jedno z najtrudniejszych zadań stojących przed lekarzem. Pacjent z chorobą zwłaszcza przewlekła no nowotworową jest w sytuacji dużego obciążenia psychicznego, silnego stresu. Dlatego ważne jest, by być przygotowanym na takie rozmowy poznając technikę ułatwiającą przekazywanie niepomyślnych informacji o stanie zdrowia pacjenta. To redukuje stres, który wiąże się z przeprowadzeniem tego typu rozmowy.

 

Wykładowca, osoba prowadząca warsztaty


Małgorzata Amarjan - Wykładowca Polbi.

Małgorzata Amarjan

Polbi - Warszawa. Małgorzata Amarjan, wykładowca.   Małgorzata Amarjan

 

Ekspert ds. Szkoleń i Rozwoju Kadry dla Branży Medycznej. Konsultant wspierający i dzielący się wiedzą, dokonujący analizy i optymalizacji działania placówek medycznych oraz doradca kadry managerskiej w branży healthcare.

Prowadzi szkolenia dla pracowników i kadry zarządzającej placówek medycznych.

Właścicielka firmy doradczej AG4 Consulting.

 

 

 

Rezultaty, efekty i korzyści


Udział w szkoleniu dotyczącym komunikacji na styku pacjent, pracownik recepcji, lekarz i pielęgniarka, a także wewnętrznych relacji personelu placówki medycznej, to okazja do zweryfikowania dotychczas nabytej wiedzy, jej usystematyzowania oraz wdrożenia od zaraz do codziennej pracy.
  • Poznasz, czym jest komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna placówki medycznej, która buduje zaangażowanie pracowników i pacjentów.
  • Jako osoba zarządzająca nauczysz się, jak komunikować z pracownikami budując jednocześnie zaufanie i motywację do codziennej pracy.
  • Jako osoba blisko pracująca z pacjentami, nauczysz się jak efektywnie komunikować się z pacjentami, żeby wyróżnić placówkę na tle innych oraz skrócić czas obsługi.

 

Jak wyglądają warsztaty dotyczące komunikacji z pacjentem w placówce medycznej?


  • Uczestniczysz w spotkaniu online i warsztatach prowadzonych na żywo
  • Korzystasz z eksperckiej wiedzy wykładowcy – Małgorzaty Amarjan
  • Masz bezpośredni kontakt z trenerem i możliwość zadawania na bieżąco pytań
  • Wspólne ćwiczenia i analiza przykładów pozwalają lepiej zrozumieć omawiane zagadnienia

 

Polbi – Uczymy tego, na czym się znamy


Szkolenie – Komunikacja z pacjentem w placówce medycznej

Kontakt z organizatorem: Polbi Contact Center: 22 629 13 88, e-mail: biuro@polbi.com.pl

Program

Poznaj zasady skutecznej i efektywnej komunikacji na styku pacjent, pracownik recepcji, lekarz i pielęgniarka oraz wewnętrzne relacje personelu placówki medycznej czyli skuteczne funkcjonowanie oraz szansa na sukces podmiotu leczniczego.

 

SZCZEGÓŁOWY PROGRAM WARSZTATÓW

 

Podstawowe zasady komunikacji w placówce medycznej – komunikacji interpersonalna, wewnętrzna, zewnętrzna. Wymiana informacji na styku pacjent, pracownik recepcji, lekarz i pielęgniarka, a także wewnętrzne relacje personelu placówki medycznej.

 

Komunikacja w zespołach jest kluczowa jeśli chcemy osiągnąć sukces nie tylko w postaci dochodowego biznesu, ale również w relacjach międzyludzkich. Zbadamy temat budowania zaangażowanego i efektywnego zespoły w placówce medycznej. Określimy co jest ważne w poszczególnych grupach zawodowych – lekarze, pielęgniarki, administracja.

 

Udzielanie informacji zwrotnej w relacjach zdaje się być jednym z fundamentów dobrej komunikacji. Feedback przekazany w odpowiedni sposób również może dobrze motywować pracownika do efektywnego działania. Na szkoleniu porozmawiamy również o tym jak informacja zwrotna od pacjentów, może wpłynąć na rozwój placówki.

 

Rejestracja medyczna jest filarem placówki medycznej, a umiejętności interpersonalne osób pracujących w rejestracji są kluczowe w komunikacja między pracownikami rejestracji a pacjentami. Raz dobrze obsłużony pacjent będzie rozsiewał tylko dobre opinie o placówce medycznej.

 

Prawidłowa komunikacja jest niezwykle ważna w kontaktach lekarza z pacjentem. Jest to wzajemna relacja oparta na współpracy, zrozumieniu i zaufaniu. Dzięki prawidłowo zbudowanej relacji z pacjentem proces leczenia staje się o wiele łatwiejszy.

 

Przekazywanie niepomyślnych wiadomości to część pracy lekarza. Jest to też jedno z najtrudniejszych zadań stojących przed lekarzem. Pacjent z chorobą zwłaszcza przewlekła no nowotworową jest w sytuacji dużego obciążenia psychicznego, silnego stresu. Dlatego ważne jest, by być przygotowanym na takie rozmowy poznając technikę ułatwiającą przekazywanie niepomyślnych informacji o stanie zdrowia pacjenta. To redukuje stres, który wiąże się z przeprowadzeniem tego typu rozmowy.

 

Szkolenie online na żywo

Szkolenia online są nowoczesną, zdalną formą prowadzenia zajęć umożliwiającą przesyłanie uczestnikom zajęć relacji „na żywo„ (live webinar) obejmującej prelekcje, wykłady i ćwiczenia oraz zapewniającą  dostęp do przygotowanych prezentacji.

 


Webinaria, szkolenia online, internetowe, zdalne kursy i warsztaty - Polbi.


 

Wymagane sprzętowe


🖥️ Komputer, laptop, tablet lub smartfon

🔊 Głośniki lub słuchawki

🌐 Stabilne podłączenie do Internetu

⚙️ Przeglądarka internetowa: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge, Opera

 

Logowanie na zajęcia


🕘 Przed szkoleniem otrzymasz link do platformy szkoleniowej.

⌛️ Zachęcamy do odwiedzenia tzw. wirtualnej poczekalni aby sprawdzić poprawności połączenia.

 

GetResponse – wirtualna sala szkoleniowa


GetResoponse - Webinarowa platforma szkoleniowaNasi wykładowcy dzielą się wiedzą za pośrednictwem platformy szkoleniowej – Webinary GetResponse.

Małgorzata Amarjan

Małgorzata Amarjan – Ekspert ds. Szkoleń i Rozwoju Kadry dla Branży Medycznej. Konsultant wspierający i dzielący się wiedzą, dokonujący analizy i optymalizacji działania placówek medycznych oraz doradca kadry managerskiej w branży healthcare. Właścicielka firmy doradczej AG4 Consulting.

 

MAŁGORZATA AMARJAN – EKSPERT BRANŻY HEALTHCARE


Małgorzata Amarjan - Wykładowca i ekspert Polbi.

Małgorzata Amarjan

Polbi - Warszawa. Małgorzata Amarjan, wykładowca.   Małgorzata Amarjan

Od wielu lat zajmuję się doradztwem w obszarze zarządzania placówką medyczną. Posiada wieloletnie doświadczenie menadżerskie w koordynowaniu kluczowych procesów.

Prowadzi szkolenia dla pracowników i kadry zarządzającej placówek medycznych. Wspiera zarówno organizacje, jak i poszczególnych menadżerów w realizacji stojących przed nimi celów.

KOMUNIKACJA Z PACJENTEM ORAZ POMIĘDZY PRACOWNIKAMI, LEKARZAMI I KADRĄ ZARZĄDZAJĄCĄ PODMIOTU LECZNICZEGO


FAKTURY, NUMER RACHUNKU BANKOWEGO, PŁATNOŚCI

Płatności i faktury | Więcej informacji …

 

Konto bankowe – mBank S.A.  51 1140 2004 0000 3802 7659 8336

 

Faktury – Faktury w formacie PDF wysyłamy uczestnikom w dniu szkolenia. Na życzenie faktura może zostać wystawiona i przesłana wcześniej.

 

Terminy płatności – Nie pobieramy przedpłat ani zaliczek. Płatności prosimy dokonywać przelewem.

  • Przedsiębiorcy i firmy – termin płatności do 7 dni po szkoleniu.
  • Jednostki budżetowe i samorządowe – płatność do 21 dni po szkoleniu.
  • Osoby prywatne dokonują wpłat najpóźniej na dzień przed zajęciami.

 

Co obejmuje opłata? Cena zawiera: udział w zajęciach, materiały dydaktyczne, konsultacje w trakcie zajęć, zaświadczenie o ukończenia kursu.

 

Zwolnienie z VAT, Nasze szkolenia są zwolnione z podatku od towarów i usług na podstawie art. 43 ust. 1 pkt 26 lit. a ustawy o VAT. Cena netto jest równa cenie brutto | Więcej informacji …

 

Rezygnacja z udziału – Zamawiający może zrezygnować z uczestnictwa w szkoleniu.

  1. Gdy rezygnacja wpłynie do Polbi przed wysłaniem potwierdzenia uczestnictwa w zajęciach – Zamawiający nie zostanie obciążony żadnymi kosztami.
  2. Gdy rezygnacja wpłynie do POLBI już po wysłaniu potwierdzenia uczestnictwa – Zamawiający zostanie obciążony kosztami w wysokości 50% ceny ustalonej w zgłoszeniu.
  3. Gdy rezygnacja nie wpłynie do POLBI do dnia rozpoczęcia szkolenia – Zamawiający zostanie obciążony pełnymi kosztami określonymi w zgłoszeniu.

Nieobecność na zajęciach nie zwalnia z dokonania opłaty |️ Regulamin udziału w szkoleniach Polbi

KOMUNIKACJA POMIĘDZY PACJENTEM A OBSŁUGĄ RECEPCJI W PRZYCHODNI, AMBULATORIUM CZY SZPITALA, LEKARZAMI ORAZ PRACOWNIKAMI I KADRĄ ZARZĄDZAJĄCĄ PODMIOTU LECZNICZEGO.

 

 

Organizacja szkolenia – Komunikacja z pacjentem w placówce medycznej


  • 10:00 – Rozpoczęcie szkolenia.
  • 13:00 – Planowane zakończenie zajęć.
  • Poszczególne bloki zajęć oddzielają przerwy.

 

Idea szkolenia. Celem szkolenia jest wskazanie potrzeby właściwej komunikacji pomiędzy personelem palcówki medycznej a pacjentem. Zajęcia mają za zadane poprawić skuteczność komunikowania się zarówno między współpracownikami, lekarzami i kadrą zarządzającą oraz pracownikami recepcji (rejestracja medyczna) ale przed wszystkim nauczyć komunikacji z pacjentami.

 

Zakres warsztatów. Podczas zajęć mających podnieść skuteczność i efektywność komunikacji w placówce medycznej uczestnicy poznają zagadnienia właściwej:

  • komunikacji między kadrą zarządzającą a personelem medycznym,
  • komunikacji poziomej pomiędzy zespołami funkcjonującymi w palcówce leczniczej,
  • komunikacji między recepcją, lekarzem a pacjentem.

 

Adresaci szkolenia

Udział w szkoleniu szczegółowo omawiających zasady skutecznej i efektywnej komunikacji w placówce medycznej rekomendujemy managerom zespołów w placówce medycznej jak i  pracownikom rejestracji medycznej. Zajęciami prezentującymi zasady budowania poprawnych relacji interpersonalnych w placówce medycznej chcemy także zainteresować pracowników spółdzielni lekarskich, zakładów opiekuńczo-leczniczych, pielęgnacyjno-opiekuńczych, rehabilitacji leczniczej i sanatoriów.

 

Certyfikat, zaświadczenie – Osobom biorącym udział w szkoleniu dotyczącym zasad i sposobów prawidłowej komunikacji z pacjentem oraz pomiędzy pracownikami, lekarzami i kadrą zarządzającą podmiotu leczniczego wydajemy imienne potwierdzenie uczestnictwa w zajęciach.

 

Materiały szkoleniowe – Uczestnik szkolenia poświęconego tematyce poprawnej komunikacji z pacjentem w placówce medycznej otrzymuje bezpłatnie komplet materiałów szkoleniowych.

 

Kontakt z organizatorem – Warszawa, Aleje Jerozolimskie 65/79, Biuro czynne w godzinach 9:00 – 17:00, Telefon: 22 629 13 88, e-mail: biuro@polbi.com.pl

 

Komunikacja w palcówce medycznej – Pacjent – Recepcja – Personel – Lekarze

 

 

Polbi - Warszawa. Karta DiLO, koordynator leczenia onkologicznego.   Polbi  |  Płatności i faktury  |  Regulamin szkoleńCertyfikaty i zaświadczenia  | Zwolnienie z VAT

 

 

Skuteczna i efektywna komunikacja z pacjentem w placówce medycznej | Komunikacja z pacjentem oraz pomiędzy pracownikami, lekarzami i kadrą zarządzającą podmiotu leczniczego | Wykładowca – Małgorzata Amarjan | Zajęcia na żywo w formie online – live webinar | Możliwość zamówienia szkolenia wewnętrznego | Czas trwania: około 3 godzin | Cena katalogowa: 398 PLN (VAT zw.)

 

Zapisz się

Aktualnie nie oferujemy tego szkolenia.

Szkolenie może być zrealizowane w formule zamkniętej.

Zainteresowanych prosimy o kontakt:
telefoniczny: 22 629 13 88,
mailowy: biuro@polbi.com.pl.

Skip to content