- Opis
- Program
- Lokalizacje
- Wykładowcy
- Płatności
- Informacje dodatkowe
Szkolenie on-line: Inwentaryzacja ciągła w praktyce. Internetowy kurs prezentujący zasady oraz wady i zalety inwentaryzacji prowadzonej metodą ciągłą. Prowadzenie spisów z natury dokumentowanych na bieżąco w ciągu roku, 2 lub 4 lat. Odpowiadamy m.in. na pytania: Kto i kiedy może prowadzić inwentaryzację w sposób ciągły? Webinarium prowadzi Andrzej Kępa.
🖥️ SZKOLENIE ON-LINE
Tytuł szkolenia: Inwentaryzacja ciągła.
Wykładowca: Andrzej Kępa.
🌐 Webinarium: Interaktywne szkolenie on-line na żywo.
🕘 Zajęcia: 1 dzień w godzinach 10:00-16:00.
Cena: 290 zł netto / 290 zł brutto za osobę (VAT zw.).
*) Cena obowiązuje w okresie trwania promocji i po udzieleniu zgód marketingowych.
Cel szkolenia – Inwentaryzacja ciągła
Szkolenie w formie zdalnej (on-line) dotyczące inwentaryzacji ciągłej ma na celu zapoznanie uczestników zajęć z tą szczególną formą inwentaryzacji majątku w firmie, przedsiębiorstwie, instytucji czy urzędzie. Zostań specjalistą do spraw inwentaryzacji. Nasze webinarium polecamy osobom, które będą wdrażały lub nadzorowały prowadzenie inwentaryzacji w formie ciągłej.
Podczas zdalnego szkolenia odpowiemy na pytania:
✅ Czym różni się inwentaryzacja ciągła od inwentaryzacji rocznej?
✅ Co podlega inwentaryzacji ciągłej?
✅ Kto może prowadzić inwentaryzację w sposób ciągły?
✅ Kiedy można prowadzić inwentaryzację ciągłą?
✅ Jakie przepisy regulują dopuszczalność przeprowadzania inwentaryzacji tzw. ciągłej, tj. w dowolnym terminie w trakcie roku lub w ciągu 2 lat a nawet w ciągu 4 lat?
✅ Czym różni się inwentaryzacja ciągła od inwentaryzacji rocznej, inwentaryzacji zdawczo-odbiorczej, inwentaryzacja kontrolnej, doraźnej i uproszczonej?
✅ Jakie jest stanowisko wobec inwentaryzacji ciągłej prezentowane przez Ministerstwo Finansów?
PROGRAM SZKOLENIA ON-LINE – INWENTARYZACJA CIĄGŁA
🖥️ Szkolenie on-line | Webinarium | Internetowe zajęcia na żywo
- Zasady odpowiedzialności za przeprowadzenie inwentaryzacji.
- Inwentaryzacja ciągła jako szczególna forma inwentaryzacji.
- Plusy i minusy przy inwentaryzacji metodą ciągłą.
- Zakres składników majątku, który może podlegać inwentaryzacji ciągłej.
- Uwarunkowania organizacyjne inwentaryzacji ciągłej.
- Szczególne obowiązki pionu księgowego związane z inwentaryzacją ciągłą.
- Opracowanie harmonogramów w zakresie inwentaryzacji ciągłej.
- Koordynacja działań w trakcie realizacji inwentaryzacji metodą ciągłą.
- Dokumentacja spisowa towarzysząca inwentaryzacji ciągłej.
- Dokumentacja rozliczeniowa i poinwentaryzacyjna w przypadku inwentaryzacji ciągłej.
Adresaci szkolenia
Szkolenie on-line poświęcone inwentaryzacji ciągłej kierowane jest do osób zainteresowanych przeprowadzeniem inwentaryzacji w takiej formie. W szczególności na zajęcia zapraszamy:
👥👤 osoby pracujące na stanowiskach związanych z ewidencją i zarządzaniem majątkiem obrotowym i trwałym,
👤👥 osoby pragnące poszerzyć i usystematyzować posiadaną wiedzę związaną z zasadami prawidłowej inwentaryzacji,
👥👤 księgowych, w tym samodzielnych i głównych księgowych.
Czy inwentaryzacja zawsze musi być uciążliwa?
Większość podmiotów ma już za sobą realizację obowiązków związanych z inwentaryzacją. Doświadczyliście zatem Państwo trudów związanych z przeprowadzaniem rokrocznej inwentaryzacji majątku firmy. Czy tak musi być? A może lepiej przeprowadzać inwentaryzacją raz w ciągu 1 roku, raz w ciągu 2 lat czy nawet raz w ciągu 4 lat?
W każdą środę DODATKOWY RABAT 40 ZŁ.
Zapłać za szkolenie TYLKO 250 ZŁ !
Szkolenie objęte ofertą – TANIE GODZINY.
Dokonaj zgłoszenia w środę w godzinach 10-12.
Inwentaryzacja ciągła czy inwentaryzacja tradycyjna?
Zgodnie z generalną zasadą inwentaryzację znaczącej części składników majątku dokonuje się metodą spisu z natury według stanu na ostatni dzień każdego roku obrotowego. Jakie są odstępstwa od tej reguły? Przy spełnieniu jakich warunków można przeprowadzać inwentaryzację metodą ciągłą (możliwość przeprowadzenia jednorazowego spisu z natury na dowolny dzień)?
Wybrane składniki aktywów majątku można objąć tzw. inwentaryzacją ciągłą. W takim przypadku wystarczy w wyznaczonym okresie, np. tylko raz w ciągu dwóch lub czterech lat, dokonać zinwentaryzowania ich w drodze spisu z natury, co pozwala rozłożyć w czasie czynności spisowe.
Webinarium prowadzi Andrzej Kępa
Metoda prowadzenia zajęć na szkoleniu on-line
Szkolenie zdalne prowadzone jest w formie praktycznych warsztatów. Podczas zajęć wykładowca zaprezentuje pełen zakres wiedzy dotyczącej inwentaryzacji ciągłej. Praktyczne ćwiczenia umożliwią zdobycie odpowiedniego doświadczenia niezbędnego do prowadzenia inwentaryzacji ciągłej.
Zakres szkolenia – Inwentaryzacja ciągła
Inwentaryzacja ciągła zapasów materiałów, towarów, wyrobów gotowych i półfabrykatów oraz środków trwałych. Warunki stosowania inwentaryzacji ciągłej zapasów i środków trwałych drogą spisu z natury. Regulacje wewnętrzne normujące przebieg inwentaryzacji.
Rezultaty szkolenia
Uczestnicy internetowych zajęć z zakresu inwentaryzacji ciągłej:
nabędą wiedzę dotyczącą prawidłowej organizacji i zasad prowadzenia inwentaryzacji ciągłej,
zdobędą praktyczną umiejętność wdrożenia i prowadzenia inwentaryzacji ciągłej,
zapoznają się z przepisami regulującymi zakres inwentaryzacji ciągłej zawartymi w ustawie o rachunkowości i regulacjach prawnych wydanych przez Komitet Standardów Rachunkowości.
Szkolenie on-line (webinarium)
Szkolenie prowadzone jest w formie zdalnej. Internetowe zajęcia mają formę praktycznych warsztatów. Uczestnicy mogą zadawać pytania, zgłaszać uwagi i sugestie. | ➡️ Zobacz: Webinaria, szkolenia on-line.
Organizacja szkolenia on-line
Rozpoczęcie zajęć internetowych następuje o godzinie 10-tej. Poszczególne bloki tematyczne zajęć oddzielone są przerwami. Na godzinę 16:00 zaplanowane jest zakończenie zajęć.
Materiały dydaktyczne, zaświadczenie (certyfikat)
Każdy uczestnik szkolenia pt. „Inwentaryzacja ciągła” otrzymuje bezpłatnie komplet autorskich materiałów szkoleniowych a także imienne „Zaświadczenie o ukończeniu kursu” potwierdzające uczestnictwo w szkoleniu on-line.
Kontakt z organizatorem
Koordynator szkolenia
Karol Nowicki
tel. 22 629 13 88.
Zaświadczenie (Certyfikat) | Konto bankowe | Promocje | Opinie uczestników
Program
I. Zasady odpowiedzialności za przeprowadzenie inwentaryzacji.
II. Inwentaryzacja ciągła jako szczególna forma inwentaryzacji.
III. Plusy i minusy przy inwentaryzacji metodą ciągłą.
IV. Zakres składników majątku, który może podlegać inwentaryzacji ciągłej.
V. Uwarunkowania organizacyjne inwentaryzacji ciągłej.
VI. Szczególne obowiązki pionu księgowego związane z inwentaryzacją ciągłą.
VII. Opracowanie harmonogramów w zakresie inwentaryzacji ciągłej.
VIII. Koordynacja działań w trakcie realizacji inwentaryzacji metodą ciągłą.
IX. Dokumentacja spisowa.
X. Dokumentacja rozliczeniowa i poinwentaryzacyjna.
Szkolenie on-line
Szkolenia on-line są nowoczesną, zdalną formą prowadzenia zajęć umożliwiającą przesyłanie uczestnikom zajęć relacji „na żywo„ obejmującej prelekcje, wykłady i ćwiczenia oraz zapewniającą dostęp do przygotowanych prezentacji.
Wymagane sprzętowe
🖥️ Komputer ze stabilnym podłączeniem do Internetu (prędkości powyżej 5 Mb/s).
🌐 Zalecana przeglądarka internetowa – najnowsze oficjalne wersje: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge, Opera.
🔊 Głośniki lub słuchawki.
Zaproszenie na szkolenie internetowe
🕘 Najpóźniej w dniu poprzedzającym szkolenie otrzymasz e-mail z linkiem do platformy szkoleniowej.
⌛️ Zachęcamy do odwiedzenia tzw. wirtualnej poczekalni aby sprawdzić poprawności połączenia.
Zajęcia na żywo i stały kontakt z prowadzącym
Webinaria to internetowy format szkoleniowy wykorzystujący transmisję audio-wideo w czasie rzeczywistym. Interaktywny i stały kontakt z prowadzącym webinarium możliwy jest za pośrednictwem czatu.
Chcesz uczestniczyć w szkoleniu on-line?
Zapisz się na szkolenie on-line a my za pośrednictwem poczty elektronicznej zajmiemy się całą resztą: poinformujemy o przyjęciu zgłoszenia, potwierdzimy termin webinarium, prześlemy linki z zaproszeniem na zajęcia internetowe, udostępnimy materiały szkoleniowe oraz wyślemy zaświadczenie o uczestnictwie szkoleniu.
Udział w zajęciach on-line
Klikając na link przesłany mailem uczestnik dostaję się bezpośrednio na stronę szkolenia on-line.
WEBINARIUM | SZKOLENIE ON-LINE | ZAJĘCIA ZDALNE
- Webinarium to internetowe szkolenie w formie zdalnej z relacją na żywo.
- Zajęcia realizowane są podobnie jak stacjonarne szkolenia otwarte.
- Podczas zajęć uczestnicy widzą prelegenta i przygotowane prezentacje.
- Dzięki dostępowi do czatu można zadawać pytania prowadzącemu szkolenie.
Zdobywaj i uaktualniaj wiedzę i umiejętności oraz podnoś swoje kompetencje bez wychodzenia z domy czy biura!
Andrzej Kępa
Andrzej Kępa – Wykładowca, trener, doświadczony dydaktyk, szkoleniowiec, księgowy – praktyk, konsultant i ekspert w dziedzinie w dziedzinie rachunkowości i środków trwałych.
Andrzej Kępa – ekspert do spraw rachunkowości i środków trwałych. Główny księgowy, konsultant, wykładowca, doświadczony dydaktyk. Wiedzę praktyczną zdobywał na stanowiskach księgowego, głównego księgowego i dyrektora finansowego. Więcej o wykładowcy …
Doświadczenie zawodowe, wieloletnia praktyka
Ekspert do spraw środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych, główny księgowy w dużych przedsiębiorstwach, funkcje kierownicze i dyrektorskie.
Andrzej Kępa – Wysokie oceny uczestników szkoleń
Andrzej Kępa posiada potwierdzoną umiejętność przekazywania posiadanej wiedzy. W swojej dotychczasowej karierze zawodowej trenera przeprowadził już kilka tysięcy godzin wykładów, szkoleń i kursów z zakresu księgowości, bilansów, rachunku zysków i strat, wyceny, ewidencji i inwentaryzacji środków trwałych oraz zagadnień kadrowo-płacowych, jak również tematyki związanej z podróżami służbowymi i delegacjami.
Serdecznie zapraszamy do Polbi na szkolenia, warsztaty i kursy prowadzone przez Andrzeja Kępę!
Specjalizacja – zakres prowadzonych szkoleń
Rachunkowość (plany kont, ewidencja i rozliczanie zdarzeń gospodarczych, ewidencja kosztów), sprawozdania finansowe (bilanse, rachunek zysków i strat – sporządzanie i wycena), krajowe i międzynarodowe standardy rachunkowości, środki trwałe i inwestycje (ewidencja, wartość początkowa, amortyzacja, inwentaryzacja), prawo podatkowe, krajowe i zagraniczne podróże służbowe.
Andrzej Kępa – Więcej o wykładowcy…
Płatności za szkolenie należy dokonać najpóźniej na dzień przed rozpoczęciem webinarium oraz przesłać potwierdzenie wniesionej opłaty.
Polbi – Numer Rachunku Bankowego
mBank S.A. – 51 1140 2004 0000 3802 7659 8336
IBAN numer – PL 51 1140 2004 0000 3802 7659 8336
kod BIC/SWIFT – BREXPLPWMBK
Co obejmuje opłata za szkolenie?
Cena szkolenia zawiera:
- udział w zajęciach,
- materiały dydaktyczne,
- konsultacje w trakcie szkolenia,
- zaświadczenie o ukończenia kursu.
Dodatkowy rabat na kurs zdalny (on-line)
W każdą środę dodatkowy rabat 40 zł. Zapłać za webinarium tylko 250 zł! Szkolenie objęte ofertą – TANIE GODZINY. Dokonaj zgłoszenia w środę w godzinach 10-12. | ➡️ Szczegóły oferty – Tanie godziny.
Rezygnacja z udziału w szkoleniu
Zamawiający może zrezygnować z uczestnictwa w szkoleniu.
- Gdy rezygnacja wpłynie do Polbi przed wysłaniem potwierdzenia uczestnictwa w szkoleniu lub kursie – Zamawiający nie zostanie obciążony żadnymi kosztami,
- Gdy rezygnacja wpłynie do POLBI już po wysłaniu potwierdzenia uczestnictwa – Zamawiający zostanie obciążony kosztami w wysokości 50% ceny ustalonej w zgłoszeniu,
- Gdy rezygnacja nie wpłynie do POLBI do dnia rozpoczęcia szkolenia – Zamawiający zostanie obciążony pełnymi kosztami określonymi w zgłoszeniu.
| ➡️ Treść regulaminu udziału w szkoleniach Polbi.
Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty.
Zwolnienie szkoleń z podatku VAT
Szkolenia są zwolnione z podatku VAT na podstawie art. 43 ust. 1 pkt 26 lit. a ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług.
Cena szkolenia netto jest równa cenie szkolenia brutto. | ➡️ Więcej informacji …
Certyfikat | Konto bankowe | Szkolenia na zamówienie | Promocje
Organizacja szkolenia (on-line) – Inwentaryzacja ciągła
10:00 – Rozpoczęcie szkolenia.
16:00 – Planowane zakończenie zajęć.
Poszczególne bloki zajęć oddzielają przerwy.
Inwentaryzacja – idea szkolenia on-line
Inwentaryzacji to w zasadzie weryfikacja wiarygodność prowadzonej ewidencji. Porównanie faktycznego stanu aktywów z ewidencją księgową daje odpowiedź na pytanie, czy obydwie te ewidencje prowadzone są rzetelnie. Właściwa organizacja inwentaryzacji oraz prawidłowy i sprawny przebiegu czynności spisowych to zmniejszenie czasu przeprowadzania inwentaryzacji oraz uniknięcie zakłóceń w działalności jednostki podczas spisu. Podczas zajęć prezentujemy problemy merytoryczne i organizacyjne powstające przy przeprowadzaniu inwentaryzacji oraz sposoby, jak ich uniknąć.
Wstęp – Inwentaryzacja ciągła
Internetowe szkolenie on-line jest okazją do poznania możliwych odstępstw od inwentaryzacji dokonywanej metodą spisu z natury według stanu na ostatni dzień każdego roku obrotowego. Podczas zajęć dowiesz się, kto i kiedy może wybrać inwentaryzację ciągłą jako szczególną formę inwentaryzacji majątku?
Zaświadczenie o ukończeniu kursu, Certyfikat, Dyplom
„Zaświadczenie o ukończeniu kursu” to dokument wydawany po ukończeniu kształcenia.
Tylko placówki objęte systemem oświaty mają prawo wydawania zaświadczeń potwierdzających uzyskanie lub uzupełnienie przez osoby dorosłe wiedzy, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych.
| ➡️ Zaświadczenie o ukończeniu kursu – Szczegółowe informacje.
Interaktywne szkolenie on-line na żywo (webinarium)
Szkolenie w formie zdalnej (e-learning) z relacją na żywo to zajęcia realizowane podobnie jak stacjonarne szkolenie otwarte. Podczas webinarium uczestnicy zajęć widzą prelegenta i prezentacje oraz mają dostęp do czatu, na którym mogą zadawać pytania. | ➡️ Zobacz: Webinaria, szkolenia on-line.
Wymagania sprzętowe
🖥️ Komputer ze stabilnym podłączeniem do Internetu (prędkości powyżej 5 Mb/s).
🌐 Zalecana przeglądarka internetowa – Google Chrome lub FireFox.
🔊 Głośniki lub słuchawki.
Logowanie na zajęcia
🕘 Najpóźniej w dniu poprzedzającym szkolenie uczestnicy webinarium otrzymują e-mail z dostępem do platformy szkoleniowej.
⌛️ Zapraszamy do tzw. wirtualnej poczekalni w celu sprawdzenia poprawności i jakości połączenia internetowego.
Kontakt z działem szkoleń on-line
Warszawa, Aleje Jerozolimskie 65/79
Centrum LIM, III piętro, budynek hotelu Marriott
Telefon: 22 629 13 88, fax: 22 699 59 15
Mail: biuro@polbi.com.pl
Certyfikat | Konto bankowe | Szkolenia na zamówienie | Promocje