Rezerwy i rozliczenia międzyokresowe w aspekcie bilansowym i podatkowym

Szkolenie – Rezerwy i rozliczenia międzyokresowe


Szkolenie online o rozliczeniach międzyokresowych – ewidencja bilansowa i podatkowa operacji rozliczanych w czasie. Weź już teraz udział w szkolenie o czynnych i biernych rozliczeniach międzyokresowych kosztów i przychodów oraz tworzeniu rezerw.

 

Rezerwy i rozliczenia międzyokresowe - Szkolenie

Dlaczego koszty i przychody należy rozliczać w czasie?


  • Łatwo utworzysz i rozliczysz rezerwy kosztowe
  • Bez trudu rozpoznasz rozliczenia międzyokresowe kosztów i przychodów
  • Prawidłowo wykażesz w bilansie operacje rozliczane w czasie
  • Na przełomie roku dobrze zakwalifikujesz koszty do okresu sprawozdawczego
  • Pokazujemy, na których kontach i jak księgować rozliczenia międzyokresowe

Co omówimy podczas warsztatów dla księgowych?


Podczas praktycznych warsztatów dla księgowych dotyczących zasad tworzenia i rozliczania operacji kosztowych i przychodowych rozliczanych w czasie postaramy się szczegółowo wyjaśnić:

  • Jak ewidencjonować i rozliczać w czasie rozliczenia międzyokresowe kosztów i przychodów?
  • Jak zawiązywać, zużywać i rozwiązywać rezerwy w postaci RMK biernych i rezerw na zobowiązania?
  • Jak rozliczać i ewidencjonować rozliczenia międzyokresowe przychodów?
  • Jak wykazywać operacje rozliczane w czasie w bilansie i informacji dodatkowej?
  • Jak prawidłowo przyporządkowywać koszty i przychody przełomu roku do odpowiedniego okresu sprawozdawczego?

Jakie są główne punkty szkolenia o tworzeniu rezerw i rozliczeniach międzyokresowych kosztów i przychodów?


Rezerwy i rozliczenia międzyokresowe w aspekcie bilansowym i podatkowym. Praktyczne warsztaty dla księgowych to:

  1. Operacje rozliczane w czasie, koszty i przychody rozliczane w czasie – prezentacja wstępna.
  2. Rozliczenia międzyokresowe kosztów czynne, definicja i podział RMK.
  3. Rozliczenia międzyokresowe przychodów, definicja i zdarzenia zaliczane do rozliczeń międzyokresowych przychodów.
  4. Rezerwy na zobowiązania i rozliczenia międzyokresowe bierne, idea i definicja rezerw kosztowych
  5. Prezentacja operacji rozliczanych w czasie w informacji dodatkowej przy sprawozdaniu finansowym.
  6. Kwalifikowanie i ewidencja przychodów na przełomie roku do odpowiednich okresów sprawozdawczych.
  7. Koszty na przełomie lat obrotowych – wybrane zagadnienia.

Szczegółowy wykaz omawianych zagadnień znajdziesz w zakładce – Program szkolenia

Jak wyglądają zajęcia o tworzeniu rezerw i dokonywaniu rozliczeń międzyokresowych kosztów i przychodów?


Powinieneś wiedzieć, że nasze szkolenie „Rezerwy i rozliczenia międzyokresowe w aspekcie bilansowym i podatkowym” to:

  • szkolenie online na żywo w czasie rzeczywistym,
  • bezpośredni kontakt z wykładowcą podczas szkolenia,
  • możliwość zadawania na bieżąco pytań i zgłaszania sugestii,
  • bezpłatny komplet materiałów szkoleniowych dla każdego uczestnika.

Chcesz poznać wykładowcę, zobacz zakładkę – Osoba prowadząca

Kogo zapraszamy na szkolenie o RMK i RMP?


Szkolenie związane z aspektami podatkowymi i księgowymi dotyczącymi kosztów i przychodów rozliczanych w czasie kierujemy do:

  • księgowych,
  • samodzielnych księgowych i księgowych bilansistów,
  • pracowników i właścicieli  biur rachunkowych,
  • przedsiębiorców i właścicieli firm,
  • osób w trakcie zdobywania kwalifikacji do wykonywania zawodu księgowego.

Potrzebujesz więcej informacji o szkoleniu?


To szkolenie może być zorganizowane na zamówienie.

Zapraszamy do kontaktu:
Telefon: 721 547 750
E-mail: biuro@polbi.com.pl.