Serwis, reklamacja i gwarancja w prawie wyrobów medycznych

WYROBY MEDYCZNE - SERWIS, REKLAMACJA, GWARANCJA

Program szkolenia online w czasie rzeczywistym


  1. Umowy z podmiotem serwisującym - na co należy zwrócić uwagę współpracując z firmą serwisującą wyroby medyczne?
  2. Ponowne udostępnienie produktu po powrocie z serwisu
  3. Obowiązki użytkowników wyrobów medycznych
  4. Wada a incydent – jak powinno przebiegać prawidłowe postępowanie
  5. Wycofanie, wstrzymanie wyrobu medycznego - case study
  6. Gwarancja a rękojmia – czym się różnią te uprawnienia i czy przepisy ogólne w całości odnoszą się do wyrobów medycznych?
  7. Reklamacje, skargi – sposoby rozpatrywania stwierdzonych wad produktów
  8. Zwroty handlowe – czy można odmówić przyjęcia zwrotu wyrobu medycznego?
  9. Problematyka części zamiennych do wyrobów medycznych
  10. Konsument vs. przedsiębiorca – klient a jego uprawnienia

980 zł880 zł
netto = brutto
Cena promocyjna obowiązuje do 5/28/2025 pod warunkiem udzielenia zgód marketingowych.
Zapisz się na szkolenie
Termin
29 maja 2025
Czwartek, w godz. 10:00-13:00
Lokalizacja
Szkolenie online na żywo
Osoba prowadząca
Dominika Chrabańska i Roksana Strubel
Uczymy tego, na czym się znamy.