Serwis, reklamacja i gwarancja w prawie wyrobów medycznych

PROGRAM SZKOLENIA

Wyroby medyczne - Serwis, reklamacja, gwarancja


  1. Umowy z podmiotem serwisującym - na co należy zwrócić uwagę współpracując z firmą serwisującą wyroby medyczne?
  2. Ponowne udostępnienie produktu po powrocie z serwisu
  3. Obowiązki użytkowników wyrobów medycznych
  4. Wada a incydent – jak powinno przebiegać prawidłowe postępowanie
  5. Wycofanie, wstrzymanie wyrobu medycznego - case study
  6. Gwarancja a rękojmia – czym się różnią te uprawnienia i czy przepisy ogólne w całości odnoszą się do wyrobów medycznych?
  7. Reklamacje, skargi – sposoby rozpatrywania stwierdzonych wad produktów
  8. Zwroty handlowe – czy można odmówić przyjęcia zwrotu wyrobu medycznego?
  9. Problematyka części zamiennych do wyrobów medycznych
  10. Konsument vs. przedsiębiorca – klient a jego uprawnienia

To szkolenie może być zorganizowane na zamówienie.

Zapraszamy do kontaktu:
Telefon: 721 547 750
E-mail: biuro@polbi.com.pl.