Jeśli zastanawiasz się co zrobić żeby ulepszyć pracę rejestracji medycznej i żeby pacjenci byli bardziej zadowoleni z obsługi to mamy dla Ciebie liczne, praktyczne rady.
Jeśli zastanawiasz się jak powinny wyglądać standardy obsługi pacjenta to serdecznie zapraszamy do udziału w naszym szkoleniu!
Jeśli jesteś świadomy tego, że pierwszy kontakt z pacjentem może skutecznie zwiększyć sprzedaż i podnieść jakość świadczonych usług medycznych to również na Ciebie czekamy na szkoleniu.
Udział w szkoleniu rekomendujemy:
Nasze szkolenie ma na celu zwiększenie świadomości na temat obsługi pacjenta i roli efektu pierwszego wrażenia. Poprzez wskazanie obszarów pracy, rejestracji placówka medyczna w publicznych i niepublicznych zakładach opieki zdrowotnej może wdrożyć rozwiązania, dzięki którym zwiększy poziom jakości obsługi pacjentów.
Warto wiedzieć, że nasze szkolenie o kształtowaniu wizerunku placówki medycznej poprze podnoszenie standardów w obsłudze pacjenta to:
Chcesz poznać wykładowcę, zobacz zakładkę – Osoba prowadząca
W imieniu Natalii Wieczorkiewicz zapraszamy na zajęcia - Zespół Polbi, Warszawa
NATALIA WIECZORKIEWICZ
Wykładowczyni od wielu lat związana z ochroną zdrowia. Posiada wykształcenie i wiedzę teoretyczną zdobytą na Uniwersytecie Medycznym w Poznaniu, Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu i Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu. Ukończyła zarządzanie w ochronie zdrowia, podyplomowe studia prawa medycznego oraz ochrony danych osobowych. Ale przede wszystkim posiada ogromne doświadczenie praktyczne.
Swoją przygodę z placówkami medycznymi rozpoczęła na stanowisku sekretarki medycznej Naczelnej Pielęgniarki w Szpitalu. Następnie pracowała na stanowisku statystyka medycznego, rejestratorki medycznej, Koordynatora ds. rejestracji medycznej oraz dokumentacji medycznej. Od 2018 roku pełni funkcję Inspektora Ochrony Danych Osobowych. Od 2017 roku dzieli się swoją wiedzą z innymi.
W Polbi prowadzi szkolenia dla rejestratorek i sekretarek medycznych oraz koordynatorów opieki medycznej. Uczy prowadzenia dokumentacji medycznej i zasad ochrony danych osobowych w placówkach medycznych.
Natalia jest wykładowczynią docenianą przez uczestniczki szkoleń ze względu na posiadaną wiedzę i sposób prowadzenia zajęć. Chętnie odpowiada na pytania, zawsze doskonale przygotowana, nie unika najtrudniejszych zagadnień.
Kilka słów o warsztatach o kreowaniu wizerunku placówki leczniczej
Certyfikat ze szkolenia, faktura, płatności
Otrzymujesz imienne zaświadczenie o uczestnictwie w kursie – Certyfikaty
Nie pobieramy przedpłat ani zaliczek przed szkoleniem – Płatności i faktury
W cenie materiały szkoleniowe w postaci elektronicznej
Działamy jako placówka oświatowa – Zaświadczenia i wpisy w rejestrach
Możemy dopasować kurs do Twoich potrzeb – Szkolenie na zamówienie
Szkolenie – Obsługa pacjentów i wizerunek placówki medycznej
Szkolenie dla osób związanych z pracę w rejestracji medycznej
Zajęcia dotyczące standardów obsługi pacjentów w placówkach leczniczych
Wykładowca, od lat związana z ochroną zdrowia – Natalia Wieczorkiewicz
Czas trwania: 1 godzina – Webinar, zajęcia na żywo online
Kontakt – Polbi, Warszawa: tel. 721 547 750, e-mail: biuro@polbi.com.pl