Polbi

Kreowanie wizerunku placówki medycznej – rola pierwszego wrażenia w obsłudze pacjenta

SZKOLENIE Z OBSŁUGI PACJENTA


Obsługa pacjenta – Jak zabiegać o satysfakcję naszego pacjenta i jak kreować wizerunek placówki medycznej?

 

Szkolenie o kształtowaniu wizerunku placówki leczniczej.

 

Standardy obsługi w rejestracji medycznej a zadowolenie pacjentów


Jeśli zastanawiasz się co zrobić żeby ulepszyć pracę rejestracji medycznej i żeby pacjenci byli bardziej zadowoleni z obsługi to mamy dla Ciebie liczne, praktyczne rady.

Jeśli zastanawiasz się jak powinny wyglądać standardy obsługi pacjenta to serdecznie zapraszamy do udziału w naszym szkoleniu!

Jeśli jesteś świadomy tego, że pierwszy kontakt z pacjentem może skutecznie zwiększyć sprzedaż i podnieść jakość świadczonych usług medycznych to również na Ciebie czekamy na szkoleniu.

 

Główne punkty agendy szkolenia o kształtowaniu wizerunku podmiotu leczniczego i standardach obsługi pacjentów w rejestracji medycznej


  1. Standardy obsługi pacjenta w podmiocie leczniczym
  2. Efekt pierwszego wrażenia w relacji pacjent – pracownik rejestracji medycznej
  3. Jak zbudować pozytywny wizerunek placówki medycznej?

 

Dla kogo przygotowaliśmy szkolenie?


Udział w szkoleniu rekomendujemy:

  • pracownikom obsługującym pacjentów w publicznych i niepublicznych zakładach opieki zdrowotnej,
  • lekarzom, pielęgniarkom, położnym, fizjoterapeutom – mającym własne działalności,
  • osobom zainteresowanym tematyką związaną z standardami obsługi pacjenta i budowaniem pozytywnego wizerunku placówki medycznej.

 

Co zyskujesz, korzyści z uczestnictwa w szkoleniu


Nasze szkolenie ma na celu zwiększenie świadomości na temat obsługi pacjenta i roli efektu pierwszego wrażenia. Poprzez wskazanie obszarów pracy, rejestracji placówka medyczna w publicznych i niepublicznych zakładach opieki zdrowotnej może wdrożyć rozwiązania, dzięki którym zwiększy poziom jakości obsługi pacjentów.

 

Jak wyglądają zajęcia o obsłudze pacjentów?


Warto wiedzieć, że nasze szkolenie o kształtowaniu wizerunku placówki medycznej poprze podnoszenie standardów w obsłudze pacjenta to:

  • zajęcia online na żywo w czasie rzeczywistym,
  • bezpośredni kontakt z wykładowcą podczas szkolenia,
  • możliwość zadawania na bieżąco pytań i zgłaszania sugestii,
  • bezpłatny komplet materiałów szkoleniowych dla każdego uczestnika.

Chcesz poznać wykładowcę, zobacz zakładkę – Osoba prowadząca

 

Potrzebujesz więcej informacji?


198 zł398 zł
Cena promocyjna obowiązuje do 12/12/2023r. pod warunkiem udzielenia zgód marketingowych.
Zapisz się na szkolenie
Termin
14 grudnia 2023
Czwartek, w godz. 14:00-15:00
Lokalizacja
Szkolenie online na żywo
Osoba prowadząca
Natalia Wieczorkiewicz
Uczymy tego, na czym się znamy.