Zarządzanie odchyleniami i działania naprawcze (CAPA) w hurtowni farmaceutycznej

Program szkolenia - Odchylenia i działania naprawcze


1. Podstawowe wymagania dotyczące odchyleń i działań CAPA w hurtowni leków

Co mówi DPD o odchyleniach i działaniach CAPA i gdzie szukać dokładniejszych wskazówek.

2. Co powinna zawierać procedura dotycząca odchyleń?

Omówimy, jak klasyfikować odchylenia, jak krok po kroku postępować z nimi, jak je dokumentować oraz wskażemy, jak przypisać odpowiedzialności w postępowaniu z odchyleniami.

3. Postępowanie z odchyleniami – ćwiczymy na przykładach

W tej warsztatowej części szkolenia przeanalizujemy wspólnie na przykładach „z życia wziętych”, jakie działania należy podjęć w razie pojawienia się odchylenia.

4. Kiedy należy podejmować działania CAPA?

W tym punkcie wyjaśnimy szczegółowo w jakich sytuacjach konieczne jest podjęcie działań naprawczych i zapobiegawczych.

5. Zapisy dotyczące działań naprawczych i zapobiegawczych

W jaki sposób właściwie dokumentować podejmowane działania na każdym etapie ich wprowadzania – od podjęcia decyzji o konieczności wprowadzenia do końcowej ich oceny.

6. Przegląd odchyleń i działań CAPA

W tym punkcie uczestnicy dowiedzą jakie korzyści można uzyskać stosując regularne przeglądy odchyleń i podejmowanych działań.

880 zł680 zł
netto = brutto
Cena promocyjna obowiązuje do 10/8/2024 pod warunkiem udzielenia zgód marketingowych.
Zapisz się na szkolenie
Termin
9 października 2024
Środa, w godz. 10:00-14:00
Lokalizacja
Szkolenie online na żywo
Osoba prowadząca
Katarzyna Kęsik-Olędzka
Uczymy tego, na czym się znamy.