Celem szkolenia dotyczącego reklamy leków jest podsumowanie najważniejszych zasad prowadzenia działań marketingowych w obszarze produktów leczniczych (Rx i OTC) wynikających z nowych przepisów obowiązujących od 26 stycznia 2023 roku. Aktualne regulacje, wytyczne i trendy branżowe zostaną omówione na praktycznych przykładach (case study).
Szczegółowy wykaz zagadnień omawianych w trakcie kursu jest dostępny w zakładce – Program
FILIP DYMITROWSKI
Filip Dymitrowski prowadzi szkolenia i audyty dla podmiotów gospodarczych działających na rynku wyrobów medycznych i produktów leczniczych. W swojej pracy skupia się na doradztwie dla szeroko rozumianego sektora ochrony zdrowia. Na co dzień doradza w sprawach związanych z dystrybucją produktów regulowanych. Współprowadzi postępowania sporne z organami regulacyjnymi.
1. Zmiany w rozporządzeniu „reklamowym”. Co nam przyniósł Nowy Rok?
Podsumowanie aktualnie obowiązujących przepisów dot. reklamy leków, ze szczególnym uwzględnieniem zmian w rozporządzeniu w sprawie reklamy produktów leczniczych. Omówienie przepisów przejściowych i możliwości dalszej dystrybucji dotychczasowych materiałów promocyjnych.
2. Dotychczasowe podejście organów do reklamy leków, czyli porozmawiamy na przykładach
Praktyczne podejście do głównych zasad reklamy produktów leczniczych (kierowanej do publicznej wiadomości oraz kierowanej do profesjonalistów). Uczestnicy wspólnie z prowadzącym będą oceniać prawidłowość zaprezentowanych przekazów reklamowych (w tym przykładów inspirowanych praktyką decyzyjną Głównego Inspektora Farmaceutycznego).
3. Współpraca z influencerami w świetle ostatnich wytycznych UOKiK
Omówienie ogólnych tendencji i aktualnych wyzwań w kontekście nawiązywania współpracy marketingowej z influencerami w obszarach produktów regulowanych (leki, wyroby, suplementy diety).
4. Narzędzia w rękach inspekcji, czyli kilka słów o sankcjach
Omówienie potencjalnych sankcji za prowadzenie reklamy niezgodnej z prawem oraz możliwości ich kwestionowania dla przedsiębiorcy, który nie zgadza się z decyzją organu.
Program szkolenia opracował Filip Dymitrowski
Organizator szkolenia - Polbi, Warszawa
Filip Dymitrowski - Ekspert i doradca, aplikant adwokacki, wykładowca. Współpracował z warszawską kancelarią specjalizującą się w Life Sciences, pracował w podmiotach leczniczych jako prawnik wewnętrzny.
FILIP DYMITROWSKI
Filip Dymitrowski prowadzi szkolenia i audyty dla podmiotów gospodarczych działających na rynku wyrobów medycznych i produktów leczniczych.
W swojej pracy skupia się na doradztwie dla szeroko rozumianego sektora ochrony zdrowia.
Na co dzień doradza w sprawach związanych z dystrybucją produktów regulowanych. Współprowadzi postępowania sporne z organami regulacyjnymi.
Jak wyglądają zajęcia dotyczące reklamy leków?
Materiały dydaktyczne (szkoleniowe)
Każdy uczestnik szkolenia poświęconego warunkom reklamowania leków otrzymuje bezpłatnie komplet autorskich materiałów szkoleniowych.
Certyfikat ze szkolenia, zaświadczenie o uczestnictwie w kursie
Osobom biorącym udział w szkoleniu dotyczącym prowadzenia działań marketingowych w obszarze produktów leczniczych wydajemy imienne potwierdzenie uczestnictwa w zajęciach.
Reklama produktów leczniczych - Szkolenie zamknięte, na zamówienie
Możesz zamówić szkolenie wewnętrzne pozwalające uaktualnić, usystematyzować i pogłębić wiedzę o zasadach prowadzenia reklamy leków. Jeżeli masz w planach realizację zamkniętego szkolenia dotyczącego wszystkich aspektów związanych z reklamą produktów leczniczych, to prosimy o kontakt.
Jesteśmy do dyspozycji: Polbi – Warszawa, tel. 22 629 13 88 lub 721 547 750, mail: biuro@polbi.com.pl
To szkolenie może być zorganizowane na zamówienie.
Zapraszamy do kontaktu:
Telefon: 22 629 13 88
E-mail: biuro@polbi.com.pl.