Zapraszamy do udziału w szkoleniu podczas którego porozmawiamy o reklamie produktów regulowanych, działaniach marketingowych w przypadku leków.
Celem szkolenia jest podsumowanie najważniejszych zasad prowadzenia działań marketingowych w obszarze produktów leczniczych (Rx i OTC) – w tym uwzględniających przepisy wprowadzone w 2023 roku. Aktualne regulacje, wytyczne i trendy branżowe zostaną omówione na praktycznych przykładach (case study).
Na szkolenie zapraszamy przedstawicieli firm zajmujących się marketingiem produktów regulowanych, w szczególności produktów leczniczych.
Udział w szkoleniu o działaniach marketingowych w obszarze produktów leczniczych rekomendujemy specjalistom ds. marketingu produktów regulowanych oraz Product Managerom.
Uczestnicy szkolenia, analizując praktyczne przykłady, usystematyzują wiedzę o głównych zasadach prowadzenia marketingu produktów leczniczych zgodnie z aktualnie obowiązującym stanem prawnym. Dodatkowo poznają aktualne tendencje na rynku i kierunek zmian legislacyjnych w obszarze marketingu produktów regulowanych. Dyskusja w formule Q&A będzie także okazją do zadania dodatkowych pytań i współdzielenia się doświadczeniami.
Warto wiedzieć, że nasze szkolenie dotyczące reklamowania leków to:
Tematyka szkolenia: Reklama leków (produktów regulowanych). Prowadzenie działań marketingowych w obszarze produktów leczniczych (Rx i OTC)
Poziom prezentowanej wiedzy: Szkolenie przydatne dla praktyków
Wykładowca: Roksana Strubel i Dominika Chrabańska
Czas trwania: 4 godziny zegarowe z przerwami – Webinar, zajęcia na żywo online
Szkolenia wewnętrzne: Dopasujemy kurs do Twoich potrzeb – Szkolenie na zamówienie
Kontakt: Polbi – Warszawa, tel. 721 547 750, formularz kontaktowy, e-mail: biuro@polbi.com.pl
Program szkolenia opracowały: Roksana Strubel i Dominika Chrabańska
Organizator szkolenia o reklamie produktów leczniczych - Polbi, Warszawa
Dominika Chrabańska i Roksana Strubel zaprezentują swoje spojrzenie na omawiane tematy.
DOMINIKA CHRABAŃSKA
Na co dzień w biznesie wspiera firmy z branży farmaceutycznej, medycznej, żywnościowej doradzając w obszarze life sciences - na rynkach regulowanych.
Specjalizuje się w zagadnieniach związanych z szeroko rozumianym prawem farmaceutycznym, w szczególności problematyką dopuszczania do obrotu oraz obrotem produktów na rynku regulowanym. Prowadzi szkolenia z zakresu prawa farmaceutycznego, wyrobów medycznych i badań klinicznych oraz marketingu produktów.
Dominika ukończyła studia prawnicze w Akademii Leona Koźmińskiego. Jest również absolwentką Podyplomowego Studium Prawa Farmaceutycznego w Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej oraz studiów podyplomowych „Metodologia badań klinicznych” prowadzonych przez Centrum Kształcenia Podyplomowego Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego.
Współautorka komentarza do ustawy o badaniach klinicznych, wykładowca studiów podyplomowych „Metodologia badań klinicznych” na Warszawskim Uniwersytecie Medycznym.
ROKSANA STRUBEL
Wspiera firmy z branży med&pharma, żywnościowej i biotechnologicznej. Doradza klientom w sprawach związanych z wprowadzeniem produktów na rynek i ich dystrybucją, a także wdrażaniem nowych usług oraz modeli biznesowych.
Służy pomocą przedsiębiorcom w bieżącej działalności, negocjowaniu umów oraz zapewnieniu compliance w organizacji. Reprezentuje klientów w postępowaniach administracyjnych oraz sporach sądowych.
Regularnie prowadzi szkolenia z zakresu prawa farmaceutycznego i prawa wyrobów medycznych. Współautorka praktycznego przewodnika "Prawo wyrobów medycznych" oraz komentarza do ustawy o badaniach klinicznych.
Autorka bloga https://roksanastrubel.com/, na którym analizuje tematy istotne dla sektora ochrony zdrowia. Swoją wiedzą dzieli się również w ramach prawniczego newslettera dla branży life sciences.
Zadaniem szkolenie dotyczącego reklamy leków jest podsumowanie najważniejszych zasad prowadzenia działań marketingowych w obszarze produktów leczniczych (Rx i OTC) wynikających z najnowszych przepisów. Analizujemy aktualne regulacje prawne, prezentujemy wytyczne a trendy branżowe omawiamy na praktycznych przykładach (case study).
W trakcie szkolenia odniesiemy się do przepisów związanych z reklamą leków, na które składają się:
Możesz zamówić szkolenie wewnętrzne pozwalające uaktualnić, usystematyzować i pogłębić wiedzę o zasadach prowadzenia reklamy leków. Jeżeli masz w planach realizację zamkniętego szkolenia dotyczącego wszystkich aspektów związanych z reklamą produktów leczniczych, to prosimy o kontakt. Jesteśmy do dyspozycji.