Reklama leków i nie tylko – kiedy marketing spotyka się z prawem

SZKOLENIE O REKLAMOWANIU LEKÓW


Zapraszamy do udziału w szkoleniu podczas którego porozmawiamy o reklamie produktów regulowanych, działaniach marketingowych w przypadku leków, wyrobów medycznych czy suplementów diety.

 

Reklama leków - Szkolenie

Cel szkolenia o reklamowaniu produktów leczniczych


Celem szkolenia jest podsumowanie najważniejszych zasad prowadzenia działań marketingowych w obszarze produktów leczniczych (Rx i OTC) – w tym uwzględniających przepisy wprowadzone w 2023 roku. Aktualne regulacje, wytyczne i trendy branżowe zostaną omówione na praktycznych przykładach (case study). Podczas szkolenia poruszone zostaną także zagadnienia dotyczące tzw. „umbrella brandingu” – w kontekście projektowanych przepisów mających uregulować reklamę suplementów diety w ramach marek parasolowych.

Kogo zapraszamy na zajęcia?


Na szkolenie zapraszamy przedstawicieli firm zajmujących się marketingiem produktów regulowanych, w szczególności produktów leczniczych, ale także: suplementów diety i wyrobów medycznych (zwłaszcza w kontekście marek parasolowych).

Główne punkty szkolenia o reklamowaniu leków


  1. Reklama produktów leczniczych -nowości w prawie w zakresie reklamy produktów leczniczych, rady dla marketingowców, prezentacja najważniejszych zasady prowadzenia reklamy kierowanej do wiadomości publicznej oraz do profesjonalistów.
  2. Stanowiska organów w odniesieniu do reklamy leków – przykłady podejścia do głównych zasad reklamy leków, ocena prawidłowości przekazów reklamowych, praktyka decyzyjna Głównego Inspektora Farmaceutycznego.
  3. Marki parasolowe (leki OTC + suplementy diety) –  obecny stan prawny i planowane zmiany, nowości w ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia w zakresie reklamy.
  4. Czym dysponuje inspektor – potencjalne sankcje za niezgodną z prawem reklamę leku oraz możliwość kwestionowania przez przedsiębiorcę decyzji organu.

Szczegółowy wykaz omawianych zagadnień znajdziesz w zakładce – Program

Adresacie szkolenia – Grupa docelowa


Udział w szkoleniu o działaniach marketingowych w obszarze produktów leczniczych rekomendujemy specjalistom ds. marketingu produktów regulowanych oraz Product Managerom.

Wartość dla uczestnika –  Realne korzyści z udziału w szkoleniu


Uczestnicy szkolenia, analizując praktyczne przykłady, usystematyzują wiedzę o głównych zasadach prowadzenia marketingu produktów leczniczych zgodnie z aktualnie obowiązującym stanem prawnym. Dodatkowo poznają aktualne tendencje na rynku i kierunek zmian legislacyjnych w obszarze marketingu produktów regulowanych. Dyskusja w formule Q&A będzie także okazją do zadania dodatkowych pytań i współdzielenia się doświadczeniami.

Jak wyglądają zajęcia o marketingu leków?


Warto wiedzieć, że nasze szkolenie dotyczące reklamowania leków to:

  • zajęcia online na żywo w czasie rzeczywistym,
  • bezpośredni kontakt z wykładowcą podczas szkolenia,
  • możliwość zadawania na bieżąco pytań i zgłaszania sugestii,
  • bezpłatny komplet materiałów szkoleniowych dla każdego uczestnika,

Chcesz poznać wykładowców, zobacz zakładkę – Osoba prowadząca.

Potrzebujesz więcej informacji?


To szkolenie może być zorganizowane na zamówienie.

Zapraszamy do kontaktu:
Telefon: 721 547 750
E-mail: biuro@polbi.com.pl.