Polbi

Reklama leków wczoraj i dziś. Kiedy marketing spotyka się z prawem

Reklama produktów regulowanych (leki, wyroby medyczne, suplementy diety)


Najważniejsze zasady prowadzenia działań marketingowych w obszarze produktów leczniczych (Rx i OTC). Reklama leków – jak to robić po zmianach przepisów?

 

Reklama leków - Szkolenie

 

Cel szkolenia o reklamowaniu produktów leczniczych


Celem szkolenia dotyczącego reklamy leków jest podsumowanie najważniejszych zasad prowadzenia działań marketingowych w obszarze produktów leczniczych (Rx i OTC) wynikających z nowych przepisów obowiązujących od 26 stycznia 2023 roku. Aktualne regulacje, wytyczne i trendy branżowe zostaną omówione na praktycznych przykładach (case study).

 

Główne punkty agendy szkolenia o reklamie leków


Szczegółowy wykaz zagadnień omawianych w trakcie kursu jest dostępny w zakładce – Program

  • Najnowsze zmiany w rozporządzeniu „reklamowym”, podsumowanie aktualnie obowiązujących przepisów ze szczególnym uwzględnieniem zmian w rozporządzeniu w sprawie reklamy produktów leczniczych, przepisy przejściowe i możliwości dalszej dystrybucji dotychczasowych materiałów promocyjnych.
  • Dotychczasowe podejście organów do reklamy leków na przykładach, praktyczne zasady reklamy produktów leczniczych kierowanej do publicznej wiadomości oraz kierowanej do profesjonalistów, ocenia prawidłowości zaprezentowanych przekazów reklamowych, w tym przykładów inspirowanych praktyką decyzyjną Głównego Inspektora Farmaceutycznego.
  • Współpraca firm farmaceutycznych z influencerami w świetle ostatnich wytycznych UOKiK, tendencje i aktualne wyzwania w kontekście nawiązywania współpracy marketingowej z influencerami w obszarach produktów regulowanych (leki, wyroby, suplementy diety).
  • Narzędzia w rękach inspekcji, kilka słów o potencjalnych sankcjach za prowadzenie reklamy niezgodnej z prawem oraz możliwości ich kwestionowania dla przedsiębiorcy, który nie zgadza się z decyzją organu.

 

Wykładowca – Filip Dymitrowski


Filip Dymitrowski, aplikant adwokacki, wykładowca Polbi.

Polbi – Warszawa. Filip Dymitrowski, wykładowca

FILIP DYMITROWSKI

Prowadzi szkolenia i audyty dla podmiotów gospodarczych działających na rynku wyrobów medycznych.

Na co dzień doradza w sprawach związanych z dystrybucją produktów regulowanych, ze szczególnym uwzględnieniem wyrobów medycznych. Doradza w skutecznym wdrożeniu zmian wynikających z MDR. Współprowadzi też postępowania sporne z organami regulacyjnymi.

 

Szkolenie – Reklama leków (produktów leczniczych)


  • Reklama leków (produktów regulowanych)
  • Prowadzenie działań marketingowych w obszarze produktów leczniczych (Rx i OTC)
  • Poziom prezentowanej wiedzy – Szkolenie przydatne dla praktyków
  • Wykładowca: Filip Dymitrowski
  • Czas trwania: 1,5 godziny z przerwami – Webinar, zajęcia na żywo online
  • Cena regularna za osobę: 680 zł netto/brutto (VAT zw.) – Zwolnienie z VAT
  • Nie pobieramy przedpłat ani zaliczek przed szkoleniem – Płatności i faktury
  • Otrzymujesz imienne zaświadczenie o uczestnictwie w kursie – Certyfikaty
  • Działamy jako placówka oświatowa – Zaświadczenia i wpisy
  • Możemy dopasować kurs do Twoich potrzeb – Zamów szkolenie zamknięte
  • Kontakt – Polbi, Warszawa: tel. 22 629 13 88 lub 721 547 750, e-mail: biuro@polbi.com.pl

To szkolenie może być zorganizowane na zamówienie.

Zapraszamy do kontaktu:
Telefon: 22 629 13 88
E-mail: biuro@polbi.com.pl.