Reklama leków i nie tylko – kiedy marketing spotyka się z prawem

REKLAMA PRODUKTÓW LECZNICZYCH - ASPEKTY PRAWNE

Program szkolenia online w czasie rzeczywistym


  1. Zmiany w reklamie leków kierowanej do publicznej wiadomości.
  2. Reklama zamknięta – omówienie zasad i regulacji.
  3. SIL jako kod QR w reklamie zamkniętej. Co na to GiF?
  4. Najnowsze decyzje GIF oraz linia orzecznicza krajowych i unijnych sądów w zakresie reklamy produktów leczniczych.
  5. Reklama porównawcza vs kryptoreklama - co można robić w social mediach?
  6. Oznaczać, czy nie oznaczać - co wolno w mediach społecznościowych? UOKIK na Instagramie.
  7. Na czym polega reklama porównawcza? Jak odróżnić ją od innej?
  8. Kiedy reklama porównawcza stanowi czyn nieuczciwej konkurencji?
  9. Czy można prowadzić reklamę porównawczą leków?
  10. Ryzyka prawne, przykłady, Q&A.

 

Program szkolenia opracowały: Roksana Strubel i Dominika Chrabańska

Organizator szkolenia o reklamie produktów leczniczych - Polbi, Warszawa

To szkolenie może być zorganizowane na zamówienie.

Zapraszamy do kontaktu:
Telefon: 721 547 750
E-mail: biuro@polbi.com.pl.