Reklama leków i nie tylko – kiedy marketing spotyka się z prawem

Reklama produktów leczniczych – aspekty prawne

Program szkolenia online na żywo o reklamie leków


  1. Zmiany w reklamie leków kierowanej do publicznej wiadomości.
  2. Reklama zamknięta – omówienie zasad i regulacji.
  3. SIL jako kod QR w reklamie zamkniętej. Co na to GiF?
  4. Najnowsze decyzje GIF oraz linia orzecznicza krajowych i unijnych sądów w zakresie reklamy produktów leczniczych.
  5. Reklama porównawcza vs kryptoreklama - co można robić w social mediach?
  6. Oznaczać, czy nie oznaczać - co wolno w mediach społecznościowych? UOKIK na Instagramie.
  7. Na czym polega reklama porównawcza? Jak odróżnić ją od innej?
  8. Kiedy reklama porównawcza stanowi czyn nieuczciwej konkurencji?
  9. Czy można prowadzić reklamę porównawczą leków?
  10. Ryzyka prawne, przykłady, Q&A.

 

Program szkolenia opracowały: Roksana Strubel i Dominika Chrabańska

Organizator szkolenia o reklamie produktów leczniczych - Polbi, Warszawa

980 zł780 zł
netto = brutto
Cena promocyjna obowiązuje do 4/12/2025 pod warunkiem udzielenia zgód marketingowych.
Zapisz się na szkolenie
Termin
14 kwietnia 2025
Poniedziałek, w godz. 10:00-14:00
Lokalizacja
Szkolenie online na żywo
Osoba prowadząca
Dominika Chrabańska i Roksana Strubel
Uczymy tego, na czym się znamy.