Raporty z oceny szkoleń z zakresu ochrony zdrowia kierowanych do placówek leczniczych, szpitali, przychodni, ambulatoriów dokonanych na podstawie udostępnionych uczestnikom zajęć ankiet.
Raporty z oceny szkoleń – Polbi (2021)

Dokumentacja medyczna (Służba zdrowia), Jakub Rzymowski

RODO – Ochrona danych medycznych, Jakub Rzymowski

RODO – Ochrona danych medycznych, Jakub Rzymowski

Dokumentacja medyczna (Służba zdrowia), Jakub Rzymowski

RODO – Ochrona danych medycznych, Jakub Rzymowski

Dokumentacja medyczna (Służba zdrowia), Jakub Rzymowski

Dokumentacja medyczna w przychodni. Jakub Rzymowski
Raporty z oceny szkoleń – Polbi (2019)

AOS, B. Walewska, E. Morawska – Warszawa, 2019-12-06

Dane pacjentów (ochrona), J. Rzymowski, RODO – Warszawa (ISO 2019-10-02)

AOS, B. Walewska, E. Morawska – Warszawa, 2019-09-20

AOS, B. Walewska, E. Morawska – Warszawa, 2019-08-30

AOS, B. Walewska, E. Morawska – Warszawa, 2019-08-26

Dane pacjentów (ochrona), J. Rzymowski, RODO – Warszawa (ISO 2019-07-08)

Koordynator (DiLO), E. Morawska, Warszawa (ISO 2019-07-03)

Dokumentacja medyczna, J. Rzymowski, RODO – Warszawa (ISO 2019-05-21)

Dokumentacja medyczna, J. Rzymowski, RODO – Warszawa (ISO 2019-02-26)

Koordynator (DiLO), E. Morawska, Warszawa (ISO 2019-02-22)
Raporty z oceny szkoleń – Polbi (czerwiec-grudzień 2018)

Dokumentacja medyczna, J. Rzymowski, RODO – Warszawa (ISO 2018-12-05)

Obsługa i dokumentacja pacjenta – ASO, Morawska, Walewska. (ISO 2018-11-05)

Koordynator, Karta DiLO, E. Morawska – Warszawa (ISO 2018-10-10)

RODO, placówka medyczna – J. Rzymowski, Warszawa (ISO 2018-09-21)

RODO, placówka medyczna – J. Rzymowski, Warszawa (ISO 2018-07-03)

RODO, placówka medyczna – J. Rzymowski, Warszawa (ISO 2018-06-08)
Raporty z oceny szkoleń – Polbi ( marzec-kwiecień 2018)

Koordynator, Karta DiLO – E. Morawska, Warszawa (ISO 2018-04-20)

RODO, placówka medyczna – J. Rzymowski, Warszawa (ISO 2018-04-18)

RODO, placówka medyczna – J. Rzymowski, Warszawa (ISO 2018-04-16)

Dokumentacja medyczna – J. Rzymowski, Gdańsk (ISO 2018-04-04)

RODO, placówka medyczna – J. Rzymowski, Warszawa (ISO 2018-03-23)
Skala ocen satysfakcji uczestników szkoleń
Wszystkie oceny dokonywane są w skali od 0 (niska) do 6 (bardzo wysoka).
Ocena wykładowcy, prowadzącego szkolenie lub kurs
Oceniając kompetencje wykładowcy pytamy słuchaczy o:
- Czy zajęcia były prowadzone w sposób interesujący?
- Czy treści zajęć były przekazywane jasno i przystępnie?
- Czy prowadzący umiejętnie wiązał teorię z praktyką?
- Jaka jest ocena poziomu przygotowania merytorycznego trenera?
- Jak oceniono zastosowanych przez trenera ćwiczeń i środków pomocy dydaktycznej?
- Czy trener wykazywał właściwą postawę wobec słuchaczy (punktualność, rzetelność, kultura osobista)?
- Czy trener odnosił się do słuchaczy w sposób życzliwy i taktowny?
- Jak oceniana jest przydatności wiedzy przekazanej przez trenera?
- Jak można ocenić poziom udzielonych odpowiedzi na zgłaszane pytania?
Ocena kursu, warsztatu komputerowego lub szkolenia
Zbierając opinie o przeprowadzonych kursach, szkoleniach lub warsztatach komputerowych pytamy m.in. o:
- ocenę możliwość kontaktu przed rozpoczęciem kursu lub szkolenia, łatwość zapisu i ewentualne odpowiedzi na pytania dotyczące organizacji zajęć oraz pomoc w kwestiach organizacyjnych,
- ocenę sali dydaktycznej i jej wygodę (stoliki i krzesełka), klimatyzację/ogrzewanie,
- satysfakcję z zastosowanych środków i pomocy dydaktycznych (np. komputery, rzutniki),
- w jakim stopniu można uznać kurs lub szkolenie za interesujące (poziom zadowolenia),
- materiały dydaktyczne,
- przerwy kawowe, lunch (przerwa obiadowa),
- w jakim stopniu kurs lub szkolenie spełniło oczekiwania,
- ocenę lokalizacji miejsca szkolenia,
- przydatność szkolenia (tematyka, zakres szkolenia).
Poznaj wszystkie opinie o naszych szkoleniach i kursach

Zobacz wszystkie raporty z oceny szkoleń, kursów i warsztatów komputerowych organizowanych przez Polbi.